mikä vika suomen nuorissa

Anonyymi

Ostin mansikoita ja kysyin montako oli poimimassa 40 henkeä ja kaikki ulkomaalaisia kun minä oli nuori poimittiin marjat itse. Nyt nuorisoa ei saa kuin sossun toimistoon anomaan avustuksia. Näinkö huonoksi suomi on painumassa.
Itse olen käynyt kouluni ja ostanut autoni omilla tienaamilani rahoilla mikä neuvoksi kun normalipuhe ei auta. ,surkimus suomi. kohta hyvinvointi on kaukana

8

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se subutexi maistuu paremmalta kielen alla kuin tuoreet mansikat ja niitä saa helpommin ja kelistä riippumatta

• Anonyymi

Taisi meidän nuoduudessa olla nuo työolot ja palkkaus reilumpaa. Tämänpäivän työkulttuuri on aivan erilaista ei arvosteta pitkääpalvelusta samalla työnantajalla nyky palkoilla kova haaste ostaa omaasunto, auto mikä syntiä jos ei kuljesähköllä. Vielä tuo marja poiminta ei sinne haluta Suomalaisia kertomaan palkkauksesta ja työoloista. Aina syytetään nuoria. Olen syntynyt 1960.

• Anonyymi

Yep. Ulkomaalaisten työolot saa olla mitä vain ja ei kukaan sitä valvo, niin kauan kuin kukaan ei kuole tai haavoitu liian pahasti. Suomalaiset tietävät oikeuksistaan ja työturvallisuudestaan.
        Plus ei noilla palkoilla edes vuokraa makseta, saati sitten sitä autoa millä pitäisi päästä paikalle.
        Monien nuorien pitää asua opiskeluiden yms. syiden takia ajoissa omillaan, vanhemmillakin usein velkaa ihan peruspärjäämisen takia kun ei ole paljao paremmin heidän aikanaan välttämättä ollut palkat ja muut mahdollisuudet esim. omistaa mitään.

Tässä on jo kaksi nuorta sukupolvea, jotka ovat kärsineet kroonisesta köyhyydestä kun tuossa välissä oli yksi sukupolvi joka vei kaiken vanhemmiltaan, lapsiltaan ja lapsenlapsiltaan.

• Anonyymi

Taasko unohtui lääkkeet kun olet täällä valittamassa tajuamatta nykypäivän elämästä mitään? :D

• Anonyymi

Eihän nykynuoret pääse kyykky asentoon, onhan siitä ollu juttua jo vuosia sitten.

• Anonyymi

heheheee.... tulevaisuuden toivot !

• Anonyymi

• Anonyymi

Okeassa olet ei nykynuoriso halua tehdä mitään koulutin nuorisoa 50v ja olin ihan loppu kun viimein laskivat eläkkeelle ja nyt kärvistellään leikatulla eläkkeellä.
      Kyllä nuorison pitäisi hyvin koulutetuina ymmärtää että ei homma näin voi jatkua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2079
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1520
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1299
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1180
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1160
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1086
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1031
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      243
      972
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe