Hieno homma, että ahkera kiusaaja pääsee EM-kisoihin. Ei ole mennyt työ hukkaan.
kiusaajan menestyminen
4
2439
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla totta, koska liitto on sitoutunut kiusaamisen vastaiseen työhön. Nimeä tiskiin vaan.
- Anonyymi
Hallitus vastuuseen. Kuka on kyseessä?
- Anonyymi
Ei sitten ollut aloittajalla pokkaa viedä hommaa loppuun asti. Tyypillistä lajin skenelle, vingutaan, muttei saada mitään aikaan. Missään.
- Anonyymi
Haluaisin välittää tämän kautta terveiset naisten taekwondon suomenmestarille. Haluaisitko tutustua vanhempaan, karvaiseen setämieheen, joka ei itse harrasta mitään itsepuolustuslajia, eikä mitenkään pärjäisi sinulle taistelutilanteessa? Olen itse melko harteikas ja kookas, ja minua kiehtoo ajatus, että tuollainen pienikokoinen tyttö voisi alistaa minut tyrmäämällä maahan, jos käyttäytyisin asiattomasti sinua kohtaan. Eli voin antaa pari lisävihjettä, ketä nuorta naista tarkoitan; hän on iältään noin 20-vuotias, hänellä on nimi joka ei ole suomalainen (oma arvaukseni on, että sukunimi viittaa Saksaan), ja on voittanut taekwondon suomenmestaruuden juuri äskettäin. Meistä voisi tulla hyvät ystävät, koska osaisin varmasti käyttäytyä sinua kohtaan kunnioittavasti. Tiedän sinun instagram- tilin, mutta en halunnut ottaa suoraan yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857951- 817857
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1676120- 105290
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585118En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛214200Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53940- 373729
- 383692
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..373558