Hieno homma, että ahkera kiusaaja pääsee EM-kisoihin. Ei ole mennyt työ hukkaan.
kiusaajan menestyminen
4
2161
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla totta, koska liitto on sitoutunut kiusaamisen vastaiseen työhön. Nimeä tiskiin vaan.
- Anonyymi
Hallitus vastuuseen. Kuka on kyseessä?
- Anonyymi
Ei sitten ollut aloittajalla pokkaa viedä hommaa loppuun asti. Tyypillistä lajin skenelle, vingutaan, muttei saada mitään aikaan. Missään.
- Anonyymi
Haluaisin välittää tämän kautta terveiset naisten taekwondon suomenmestarille. Haluaisitko tutustua vanhempaan, karvaiseen setämieheen, joka ei itse harrasta mitään itsepuolustuslajia, eikä mitenkään pärjäisi sinulle taistelutilanteessa? Olen itse melko harteikas ja kookas, ja minua kiehtoo ajatus, että tuollainen pienikokoinen tyttö voisi alistaa minut tyrmäämällä maahan, jos käyttäytyisin asiattomasti sinua kohtaan. Eli voin antaa pari lisävihjettä, ketä nuorta naista tarkoitan; hän on iältään noin 20-vuotias, hänellä on nimi joka ei ole suomalainen (oma arvaukseni on, että sukunimi viittaa Saksaan), ja on voittanut taekwondon suomenmestaruuden juuri äskettäin. Meistä voisi tulla hyvät ystävät, koska osaisin varmasti käyttäytyä sinua kohtaan kunnioittavasti. Tiedän sinun instagram- tilin, mutta en halunnut ottaa suoraan yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949