Etävanhemman luona käynti

Anonyymi

Moi!

Älkää miettikö kirjoitusvirheitäni väsäsin tekstin nopeaa.

Asun tällähetkellä äitini kanssa mutta käyn joskus isäni luona.
Minkä ikäisinä olette lopettaneet etävanhemman luona käymisen ja miten se tapahtui? Itsestään vai miten?
Mietin vain että enhän täällä tule säännöllisesti köymöön enöön aikuisena niin missä tulee se raja kun käynnit lopetetaan.
En siis meinaa että sen jölkeen ei kävisi ollenkaan isän luona, koska kylässähän aina voi käydä.
Ajatellaan tilanne että olisin 20v ja asuisin äitini luona vielä niin enhän minä kävisi aina völillä viikonloppuisin isäni luona yötä ja nukkuisi sohvalla? Vai onko asia toisin?
Tälläkin hetkellä isänikin kohtelee minua kuin paljon nuorempaa vaikka olen kohta 15-vuotias. Enhän sitten 20vuotiaana tule isäni luokse, jolloin minun oletetaan hyppivän pomppulinnassa (trampoliinilla), leikkivän leikkejä ja olevan innoissaan leikkimökin siivouksesta, jotta pääsisin sinne leikkimään mahdollisimman nopeata ja kohdellaan kuin juuri 5luokkaa aloittavana pikkutyttönä.
Tälläkin hetkellä kuukautiset ja olen iskällä mutta oletettavasti isäni ei ”kestäisi” totuutta siitä että kasvan vaan pakottaisi minut ulos leikkimään pikkusiskoni kanssa. Siskokin menee nyt 6lk ja hänkin alkaa olla jo ”liian” vanha siihen nähden miten hän meitä kohtelee.
Joten en täällä jaksaisi olla vielä vanhempana ja tehdä asioita mitä tein 3luokalla.
Samalla niin järkyttyneinä kun lopetin urheilu harrastuksen ja kyselevät koko ajan mitä nyt? Monethan minun iässäni lopettavat harrastukset eikä välttämättä aloita uutta ollenkaan toisin kuin tapahtu 10-vuotiaina kun harrastuksen lopetettua aloitettiin uusi monesti melkein heti.
Haluaisin vastauksia kysymyksiini, jotka löytyvät tekstin alkupäästä :)

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa lopettaa

• Anonyymi

Eu luottamusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe