Osaatko arvata miten paljon

Anonyymi

Olen tänä aikana miettinyt sua?
m->n

66

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämänkin taas joku harhainen omii itselleen.. kunnollinen yhteys olisi jos toinen olisi kiinnostunut, ei silloin tarvitse palstalle kirjoitella.

      • Anonyymi

        Etkö osaa kirjoittaa itsestäsi ilman että haukut muita? Sivusta!


    • Anonyymi

      Itse olen kovasti paljon mietiskellyt miellyttävää, mukavaa, aikuista miestä, tässä lähellä....

      • Anonyymi

        Minäkin lähellä olevaa naista ❤


      • Anonyymi

        .... hän voi siis halutessaan olls yhteyksissä, numero on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... hän voi siis halutessaan olls yhteyksissä, numero on...

        Hänen nimensä on Jeesus Kristus, Hän ei ole täällä enää, Hän elää!
        https://www.youtube.com/watch?v=nAKHdpCwJy8

        t.minäkin ikävöin aikuisia miehiä ihan vieriltä, jättävät minun ilta toisensa jälkeen, en ollutkaan seukkisnukke, olen kylmäverisin tappokone, Jumalan armosta, puolustaja, nimeämätön tappokonekylmäverisinseksinukke? KÄ
        rauhallista illanjatkoa, turvallista

        kjiäh, hähähähähähähähähähähähähähähä
        https://www.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE


    • Anonyymi

      Minäkin olen sinua miettinyt todella, todella paljon.Rakas.

    • Anonyymi

      Kenelleköhän tämäkin taas on? Laittakaa ne nimet ja mistä päin.

      • Anonyymi

        Oli aluksi ahdistusta

        Itkua

        Kun en tiennyt syitä

        Totuus kirkastaa ja rauhoittaa mielen

        Kerro mulle aina totuus

        Oli se sit mitä vain

        Kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aluksi ahdistusta

        Itkua

        Kun en tiennyt syitä

        Totuus kirkastaa ja rauhoittaa mielen

        Kerro mulle aina totuus

        Oli se sit mitä vain

        Kulta

        Kysy suoraan. En kattele vastausta, mutta tänne en vastauksia laita. Sinulla on minun numero ja wa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy suoraan. En kattele vastausta, mutta tänne en vastauksia laita. Sinulla on minun numero ja wa.

        En siis karttele vastausta


      • Anonyymi

        Idästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aluksi ahdistusta

        Itkua

        Kun en tiennyt syitä

        Totuus kirkastaa ja rauhoittaa mielen

        Kerro mulle aina totuus

        Oli se sit mitä vain

        Kulta

        Hoh hoijaa,onkohan bissee jääkaapissa,ekaks passaa wessaan


    • Anonyymi

      Jos yhtä paljon kuin minä sinua, niin kokolailla paljon. n—>m

      • Anonyymi

        Paljon tosiaan.


    • Anonyymi

      Juuri eilen illalla sängyssä mietin, miksi ihmeessä en saa häntä pois mielestäni... 😕

    • Anonyymi

      En osaa ajatella. Minä ainakin olen miettinyt eilen ja tänään miestä paljonkin. Keho kun ikävöi tulee sellaista outoa tunnetta kuin kylmiä väreitä.

    • Anonyymi

      En tiedä kun et ole sitä kertonut..

    • Anonyymi

      Et juuri lainkaan? Enkä haluakkaan, että kärytät päätäsi pohtimalla liikoja, se ei ole terveellistä.

    • Anonyymi

      Olisi helppoa, jos pystyisi unohtamaan. Siihen ei ole vaan pystynyt, on kohdattava oma rajallisuutensa ja se että erityinen ihminen on vaan tiukemmin kiinni sydämessä. Aika auttaa, ainakin jossain kohtaa.

      Minäkin olen miettinyt Häntä, koska en vaan pysty unohtamaan. Ymmärrän rajallisuuteni. Korkeintaan pystyisin ”lohduttamaan”itseäni (rehellisesti lohduttajaa kohtaan) lyhyillä miessuhteilla, josta en haluaisi lohtua enempää. En ole vaan halunnut siihen lähteä! Joudun odottamaan, koska tunteet laimenee niin paljon, että olen aidosti valmis muuhun. Tietysti, jos hän ottaisi yhteyttä, mitä ei tapahdu!, tilanne muuttaisi luonnettaan. Minä olen jo oman osani aloitteista tehnyt historiassa.

      • Anonyymi

        Lyhyempiä vuodatuksia,kiitos,röh


    • Anonyymi

      Olisi kiva, jos olisin joskus käväissyt hänen mielessään. Itse ainakin olin ihan myyty ensihetkestä lähtien 😍 n->m

      • Anonyymi

        Joka päivä H nainen mielessä. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä H nainen mielessä. m>n

        Henna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä H nainen mielessä. m>n

        10:28 kommentti vokaalinaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10:28 kommentti vokaalinaiselta.

        Oot sä Jethro?osta vokaali.p niinku pasta


    • Anonyymi

      Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa?

      • Anonyymi

        Jollain mysteeri kirjaimella.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jalkaan, ansaa.......
        Hänen nimensä on Jeesus Kristus, Hän elää!
        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
        https://www.youtube.com/watch?v=-P-DGKw9Wj0

        Paholainen elää Jumalan armosta.ihmisellä on oikeus valita.sama juttu äänestämisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain mysteeri kirjaimella.

        Mysteeri=M vai P=pas*a


    • Anonyymi

      Mua ei kukaan mieti tai edes muista mun olemassaoloakaan, en ollut tärkeä kenellekään.

      • Anonyymi

        No hö


      • Anonyymi

        Kuulostat Sanna Marinille


    • Anonyymi

      Ei, ei varmasti voi. Joidenkin ihmisten käytös ja ajatusmaailma ovat ristiriidassa keskenään ja se on paha juttu, se. Lisäksi kenenkään pään sisään ei pääse, joten ei voi tietää. Enkä kuluttaisi moiseen aikaa, miettimällä mitä toinen ajattelee. Omissa ajatuksissa ja omassa maailman-/elämäntulkinnassa on jo tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Mutta on selvää, että kun toista rakastaa, häntä ajattelee paljon. Haluaisi olla toisen kanssa.

        Mitä syvemmin rakastaa, sitä enemmän ajattelee. Toinen on päässyt ihon alle. Joskus voi jopa tuntua siltä, että jokainen ajatus johtaa hänen luokseen . . .

        Toinen voi olla vahvasti itsessä, jokainen solu vaistoaa ja tuntee hänet. Jokainen hengenveto . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on selvää, että kun toista rakastaa, häntä ajattelee paljon. Haluaisi olla toisen kanssa.

        Mitä syvemmin rakastaa, sitä enemmän ajattelee. Toinen on päässyt ihon alle. Joskus voi jopa tuntua siltä, että jokainen ajatus johtaa hänen luokseen . . .

        Toinen voi olla vahvasti itsessä, jokainen solu vaistoaa ja tuntee hänet. Jokainen hengenveto . . .

        Syvä Rakkaus on todella voimakas tunne . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on selvää, että kun toista rakastaa, häntä ajattelee paljon. Haluaisi olla toisen kanssa.

        Mitä syvemmin rakastaa, sitä enemmän ajattelee. Toinen on päässyt ihon alle. Joskus voi jopa tuntua siltä, että jokainen ajatus johtaa hänen luokseen . . .

        Toinen voi olla vahvasti itsessä, jokainen solu vaistoaa ja tuntee hänet. Jokainen hengenveto . . .

        Ja juuri noin tunsin silloin . . . Joten ethän ihmettele, miksi halusin silloin rakastella kanssasi!


      • Anonyymi

        Ei vedetä liikaa tunnepohjalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syvä Rakkaus on todella voimakas tunne . . .

        Syvää rakkautta voi tuntea vain Isänmaata kohtaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syvää rakkautta voi tuntea vain Isänmaata kohtaan!

        Enpä oikein usko, Suomi on rikki


    • Anonyymi

      Olisi helpompi arvella, jos kertoisit mitä tuo "tänä aikana" tarkoittaa? Oletteko olleet erossa koronan, kesälomien vai jonkin muun syyn takia?

      -nainen, joka on ajatellut paljon erästä lomailevaa miestä

    • Anonyymi

      Kaiken perusteella ei yhtään.
      Näin ajatus hänen kohdallaan.

    • Anonyymi

      Minä aikana?

      • Anonyymi

        Siitä tapahtumasta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tapahtumasta lähtien.

        Mikähän se tapahtuma oli? Jotain vinkkiä olisi hyvä saada, jos haluat oikean tunnistavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se tapahtuma oli? Jotain vinkkiä olisi hyvä saada, jos haluat oikean tunnistavan.

        ...tapahtuma voidaan mainita ihmiskunnan ensimmäisen perunan löytämisen jälkivoitelemistoimintana, satoja vuosia nykyhetkeen saneltuna, vain pilkkuna jonkin muinaisen harhaopin tilkkuna, tilkkuna jostain jo aikoja sitten revityistä pikkupöksyistä, ääliöimmän kyrpän tiältä, jotain mitä ei ole enää...................
        https://www.youtube.com/watch?v=xxe0-ZQdQYY


    • Liikaa..ainakin täältä sinnepäin kohdennettuna.

    • Anonyymi

      Sitä ei voi arvata. Ilmeisesti paljon kun noin sanot.

    • Anonyymi

      En osaa, voin vain toivoa. Miettinyt miestä senkin edestä. <3 On tosi lämmin ilma huh.

    • Anonyymi

      Pakon edestä hetken mutta muuten ei ollenkaan..

      • Anonyymi

        No sinähän arvailija olet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän arvailija olet..

        Sellainen tieto välittyi minulle..


    • Anonyymi

      Vähemmän kuin minä sinua. Tai häntä kun en tiedä kuka oot.
      Jos mies miettisi mua puolet siitä mitä itse häntä, niin olisin onnellisin.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, ainakaan viestiä ei ole laittanut :(

      • Anonyymi

        Oletko sinä laittanut hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä laittanut hänelle?

        Mä olen 👋
        - sivusta ja taisi viestikin olla ihan sivusta


    • Anonyymi

      Voisin samaistuu.. Tämmöinen on kyllä hmmm.. Ahdistavaa, kun järki sanoo ei jei jei, mutta silti istun missä vaan oon missä vaan hän valtaa ajatuksia, joka toinen sana melkein hänen nimi, mutta lähipiiri on jo tottunut siihen.. Ja sivusta.

    • Anonyymi

      4380h ?

    • Anonyymi

      Mina rakasta sinua minu kuli on suuri sina jaluta sita.

    • Anonyymi

      Joo, sellaisia ne mielenvaltaukset on, otetaan tyhjiä tiloja hyötykäyttöön. Niin että se joogakaan ei välttämättä mikään patenttilääke kaikkeen ole.

    • Anonyymi

      Niinpä, onhan tää ollu melkoinen mietintätuokio tai tuumintatauko, mietin vaan mitä se muu vois olla. Nyt kuitenkin uniaika.

    • Anonyymi

      M-M€?

      • Anonyymi

        Ei kannata sille tielle lähteä että € vaihtaa omistajaa. Vai tarkoititko EM eli erotiikan mestari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata sille tielle lähteä että € vaihtaa omistajaa. Vai tarkoititko EM eli erotiikan mestari?

        Semmoisia vajeita siis sinulla, on kyllä kankeaa menoa.


    • Anonyymi

      Olen koko aikuisikäni miettiny Lauraa, se on ollu ainut ihminen joka oikeesti rakasti mua mun vioista huolimatta. Ikävä on loputon, se on risti jota raahaan läpi elämäni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe