Martina ja yhdyssanat

Anonyymi

Vielä kun Martina oppisi kirjoittamaan yhdyssanat yhteen, hänestä voisi tulla vaikka mikä insta- runoilija. 😅

71

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipas tyhmä avaus taas

      SYNONYYMIT SANALLE TYHMÄ
      typerä
      hölmö
      naurettava
      pönttö
      ääliömäinen
      älytön
      hidasälyinen
      hidas
      hidasjärkinen
      idioottimainen
      rajoittunut
      ajattelematon
      harkitsematon
      kevytmielinen
      aasi
      idiootti
      pölkkypää
      taulapää
      luupää
      typerys
      paskapää
      aivoton
      ääliö
      puupää
      tollo
      tomppeli
      mäntti
      pahvipää
      pahvi
      urvelo
      jurpo

      • Anonyymi

        Noh, noh, Martinaa ei saa haukkua tyhmäksi. Hän ei vain ole jaksanut käydä kouluja, laiskuutta se vaan on. Ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, noh, Martinaa ei saa haukkua tyhmäksi. Hän ei vain ole jaksanut käydä kouluja, laiskuutta se vaan on. Ehkä.

        Martina ei ole pelkästään tyhmä. Hänen älykkyysosamääränsä sattuu olemaan sama, kuin hänen kengännumeronsa eli 42 tai 43.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, noh, Martinaa ei saa haukkua tyhmäksi. Hän ei vain ole jaksanut käydä kouluja, laiskuutta se vaan on. Ehkä.

        Fiksu ihminen ei jätä kouluja kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu ihminen ei jätä kouluja kesken.

        Kyllä peruskoulu on jokaisen käytävä Suomessa. Taas sama aihe.


      • Anonyymi

        No johan aloitteentekijällä on paljon lempinimiä, myös todella me olis uskottu hänen ilman myötämäskkin et näin on hänen kohdallaan käynyt.👍♥️👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan aloitteentekijällä on paljon lempinimiä, myös todella me olis uskottu hänen ilman myötämäskkin et näin on hänen kohdallaan käynyt.👍♥️👍

        👍👍-aloitteentekijä laittoi listan omasta persoonasta luonteestaan ylykkyydestään ja näöstään.😂👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍-aloitteentekijä laittoi listan omasta persoonasta luonteestaan ylykkyydestään ja näöstään.😂👏

        👍👍👍👍👍☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole pelkästään tyhmä. Hänen älykkyysosamääränsä sattuu olemaan sama, kuin hänen kengännumeronsa eli 42 tai 43.

        Täytyy olla älykäs, kun pärjää noin hyvin. Missä ammatissa jää ylimääräistä 8000 euroa kk? Martinalla jäi ja oli nostanut itselleen palkan ja maksanut kaikki juoksevat kulut liikevaihdosta. Hienosti pärjää ilman turhaa koulutusta. Olen nähnyt kouluja käyneitä yrittäjiä ja muutaman kuukauden jälkeen on konkassa yritykset. Toiset vaan on syntyneet yrittäjiksi ja Martina on yksi niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, noh, Martinaa ei saa haukkua tyhmäksi. Hän ei vain ole jaksanut käydä kouluja, laiskuutta se vaan on. Ehkä.

        Kun Martina suunsa avaa, niin silloin viimeistään kaikki ymmärtävät, miksi koulut ovat jääneet kesken ! Sorry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla älykäs, kun pärjää noin hyvin. Missä ammatissa jää ylimääräistä 8000 euroa kk? Martinalla jäi ja oli nostanut itselleen palkan ja maksanut kaikki juoksevat kulut liikevaihdosta. Hienosti pärjää ilman turhaa koulutusta. Olen nähnyt kouluja käyneitä yrittäjiä ja muutaman kuukauden jälkeen on konkassa yritykset. Toiset vaan on syntyneet yrittäjiksi ja Martina on yksi niistä.

        Ei todellakaan tarvitse olla älykäs tienatakseen, yleensä suunnaton röyhkeys riittää. Hyvät esimerkit ovat Hjallis Harkimo ja Vesa Keskinen, sekä Toivo Sukari. Ovat miljoonamiehiä, vaikka ÄO lienee alle arvostelun. Ovat vain osuneet oikeaan aikaan oikeaan paikkaan. Mistähän tuon 8000 € tempaisit? Martinalla ei ihan oikeasti ole mitään, ei koulutusta, ei omaa asunto, ei omaa autoa. Pelkkä tuulen huuhtoma perse kuten nykyisellä miesystävällään Hannulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tarvitse olla älykäs tienatakseen, yleensä suunnaton röyhkeys riittää. Hyvät esimerkit ovat Hjallis Harkimo ja Vesa Keskinen, sekä Toivo Sukari. Ovat miljoonamiehiä, vaikka ÄO lienee alle arvostelun. Ovat vain osuneet oikeaan aikaan oikeaan paikkaan. Mistähän tuon 8000 € tempaisit? Martinalla ei ihan oikeasti ole mitään, ei koulutusta, ei omaa asunto, ei omaa autoa. Pelkkä tuulen huuhtoma perse kuten nykyisellä miesystävällään Hannulla.

        No kylläpä kateus kalvaa sua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla älykäs, kun pärjää noin hyvin. Missä ammatissa jää ylimääräistä 8000 euroa kk? Martinalla jäi ja oli nostanut itselleen palkan ja maksanut kaikki juoksevat kulut liikevaihdosta. Hienosti pärjää ilman turhaa koulutusta. Olen nähnyt kouluja käyneitä yrittäjiä ja muutaman kuukauden jälkeen on konkassa yritykset. Toiset vaan on syntyneet yrittäjiksi ja Martina on yksi niistä.

        Vaikka nostaisi 100 000 kuukaudessa, niin tyhmä hän on siitä ei vaan pääse mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kylläpä kateus kalvaa sua !

        Taas vedettiin tämä kateuskortti, kun muuta ei enää ole. Martinan tyhmyydestä ei kukaan järkevä ja fiksu ihminen voi olla kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tarvitse olla älykäs tienatakseen, yleensä suunnaton röyhkeys riittää. Hyvät esimerkit ovat Hjallis Harkimo ja Vesa Keskinen, sekä Toivo Sukari. Ovat miljoonamiehiä, vaikka ÄO lienee alle arvostelun. Ovat vain osuneet oikeaan aikaan oikeaan paikkaan. Mistähän tuon 8000 € tempaisit? Martinalla ei ihan oikeasti ole mitään, ei koulutusta, ei omaa asunto, ei omaa autoa. Pelkkä tuulen huuhtoma perse kuten nykyisellä miesystävällään Hannulla.

        10 kuukauden tilinpäätöksestä jäi vähän yli 80000 euroa viellä puhdasta voittoa. 354000 oli 10 kuukauden liikevaihto ja siitä on maksannut itselleen palkan ja muut maksut. Ihan löytyy googlettamalla, joten ei tarvitse tempaista hatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka nostaisi 100 000 kuukaudessa, niin tyhmä hän on siitä ei vaan pääse mihinkään.

        Kyllä tyhmä ihminen on kelan rahoilla elävä ja Martina tienaa omat rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä peruskoulu on jokaisen käytävä Suomessa. Taas sama aihe.

        Tottakai peruskoulu on pakollinen. Se on sitten eri juttu, millä arvosanoilla sen päättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍-aloitteentekijä laittoi listan omasta persoonasta luonteestaan ylykkyydestään ja näöstään.😂👏

        Samaa mieltä. Kaikki ei edes tunne ko sanoja tai ne eivät kuulu sanavarastoon.


    • Anonyymi

      Näihin typeriin aloituksiin ei kannata energiaansa laittaa vastaamalla niihin. Jos ihmisellä on ainut "frami" saada itsensä esiin tekemällä anonyyminä näitä lapsellisia aloituksia, suodaan hänelle se ilo. 😉😉

      • Anonyymi

        Kyllä täällä biitsillä makoillessa pikkupikkubikineissä on ihan tarpeeksi framilla😝
        Tää on vain harmitonta dagen efter- hubaa.


    • Anonyymi

      Se vaan on niin, että yleissivistyksen saa kätevästi opiskelun kautta. Jos on jättänyt koulut käymättä, niin se paistaa läpi kaikesta, mitä ihminen tekee. Kirjoitusvirheet ovat selkeimpiä asioita, mistä näkyy sivistyksen puute.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Minä olen ollut laiska koulussa, mutta pärjännyt hyvin elämässä. Matkustellut paljon ja luulen oppineeni enemmän, kun koulussa. Töitä olen aina saanut tehdä ja hyvin on tullut rahaa siinä sivussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Minä olen ollut laiska koulussa, mutta pärjännyt hyvin elämässä. Matkustellut paljon ja luulen oppineeni enemmän, kun koulussa. Töitä olen aina saanut tehdä ja hyvin on tullut rahaa siinä sivussa.

        ”tullut rahaa siinä sivussa”😂


      • Anonyymi

        Sivistyneet henkilöt eivät vahingossakaan, eksyisi tai suostuisi ilmaispalstoille mitään kommentoimaan koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”tullut rahaa siinä sivussa”😂

        Minkä sivussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistyneet henkilöt eivät vahingossakaan, eksyisi tai suostuisi ilmaispalstoille mitään kommentoimaan koskaan.

        Eli tästä lauseesta on pääteltävissä, että olet sivistymätön? Sitten me olemme molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Minä olen ollut laiska koulussa, mutta pärjännyt hyvin elämässä. Matkustellut paljon ja luulen oppineeni enemmän, kun koulussa. Töitä olen aina saanut tehdä ja hyvin on tullut rahaa siinä sivussa.

        Jos riittää vaan raha, eikä niin väliä vaikka päässä ei mikään liikahtaisi, onhan se aika säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistyneet henkilöt eivät vahingossakaan, eksyisi tai suostuisi ilmaispalstoille mitään kommentoimaan koskaan.

        Tämä on niin totta.


      • Anonyymi

        No oli sekin aika paha, että Mannerheim perusti Helsingin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistyneet henkilöt eivät vahingossakaan, eksyisi tai suostuisi ilmaispalstoille mitään kommentoimaan koskaan.

        Äläs nyt vähättele. Onhan täällä ollut jo vuosia lääkäreitä, psykiatreja ja vaikka mitä kommentoimassa asiantuntevasti... 😄


    • Anonyymi

      Yhdyssanat oppii peruskoulussa.

      • Anonyymi

        Kuka oppii, kuka ei 😁Martinalle ei riittänyt yhdeksän vuotta. Sen huomaa, kun lukee hänen kirjoittamaansa lyhyttäkin tekstiä. Voi voi, kun auto correct ei neuvo yhdyssanoissa🤔


    • Anonyymi

      Martina on edustavimmillaan, kun joku muu (naistenlehti) kirjoittaa hänestä (valkopesu)jutun. Jos hän itse kirjoittaa, paljastuu riveistä ja rivien välistä se tarkkisluokan kovis-minna, joka lyö heti turpaan, jos hänen kanssaan ei olla samoilla linjoilla.
      Mielenkiintoinen oli sekin kirje, jonka hän kirjoitti äidilleen tv-ohjelmassa. Kun muut kirjoittivat äidilleen ylisanoja, Martina-Minna kirjoitti ylisanoja ja kehuja itsestään.

      • Anonyymi

        Se hompsahtava äiti eli Martinan mukana koko ajan ja mestarikokki Aihinen oli hyvin vaivautuneen oloinen niiden kahden naikkosen kanssa. Olen katsonut ne "Illallinen äidille" -jaksot ja muiden kanssa kokki on ollut ihan erilainen. Täytyy myöntää, että muut vierailijat ovat olleet fiksuja ihmisiä.


      • Anonyymi

        Näin käyttäytyy ihminen, jonka äly ei muuhun riitä, kun itsensä kehumiseen ja ylistämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin käyttäytyy ihminen, jonka äly ei muuhun riitä, kun itsensä kehumiseen ja ylistämiseen.

        Se oli ilmiselvästi Annen kirjoittama. Ei Martina siihen olisi pystynyt. Noin kirjoittaa just äiti tyttärestä.
        Eikä Anne ollut yhtään yllätynyt kirjeestä. Älkää menkö halpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin käyttäytyy ihminen, jonka äly ei muuhun riitä, kun itsensä kehumiseen ja ylistämiseen.

        Kaunis äiti ja tytär oli kokkaa äidille ohjelmassa.Anne ja Martina.♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli ilmiselvästi Annen kirjoittama. Ei Martina siihen olisi pystynyt. Noin kirjoittaa just äiti tyttärestä.
        Eikä Anne ollut yhtään yllätynyt kirjeestä. Älkää menkö halpaan.

        Voi hitsi kun on kiva olla, kun ei tarvitse ketään haukkua eikä heistä keksiä valheita ja syy siihen on.OLEN ONNELINEN JA RAKATUNUT NAINEN.Ei tule koskaan ajatusta, et menisin haukkuu joitain julkkis mihehiä tai naisia.Hyvää ja ihanaa aurinkoista ja rakkauden täyttämää lomaa kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsi kun on kiva olla, kun ei tarvitse ketään haukkua eikä heistä keksiä valheita ja syy siihen on.OLEN ONNELINEN JA RAKATUNUT NAINEN.Ei tule koskaan ajatusta, et menisin haukkuu joitain julkkis mihehiä tai naisia.Hyvää ja ihanaa aurinkoista ja rakkauden täyttämää lomaa kaikille.

        Martina-fanin täydellistä tekstiä! Ihan, kuin idolillaan... 🤦‍♂️


    • Anonyymi

      Jos peruskouluaikana on jo keskittynyt vain patjaan oloon, ei siinä opinnot, eikä sivistys kehity.

      • Anonyymi

        Miksi sun äitis laittoi sun patjanalustaksi, siksikö nyt kirjoittelet tänne ilmaispalstalle ja yrität mustamaalata kunnon ihmisiä ja haukkua heitä joka viestiketjuissa.Sinulla on musta sisin ja sydän.🖤👎


      • Anonyymi

        Martina löysi TAAS elämänsä rakkauden ja sen MIEHEN, kuka on se oikea. Jälleen kerran. Martina on rakastunut nainen, siunattu, onnellinen ja kiitollinen noin kolme kertaa vuodessa. Kohde vain vaihtuu. Tyytyisi siihen orjuutettuun ex-Eskoon, kun se pitkäkynsi on niin uskollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina löysi TAAS elämänsä rakkauden ja sen MIEHEN, kuka on se oikea. Jälleen kerran. Martina on rakastunut nainen, siunattu, onnellinen ja kiitollinen noin kolme kertaa vuodessa. Kohde vain vaihtuu. Tyytyisi siihen orjuutettuun ex-Eskoon, kun se pitkäkynsi on niin uskollinen.

        Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Täällähän on taas ihan tolkutonta solvaamista. Olisitte tyytyväisiä Martinan elämäntilanteesta, pystyy maksamaan laskunsa, hoitamaan omat asiansa ja perheensä. Lisäksi maksaa tuloistaan verot yhteiskunnalle. Minä kunnioitan iäkkäämpänä ihmisenä näitä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina löysi TAAS elämänsä rakkauden ja sen MIEHEN, kuka on se oikea. Jälleen kerran. Martina on rakastunut nainen, siunattu, onnellinen ja kiitollinen noin kolme kertaa vuodessa. Kohde vain vaihtuu. Tyytyisi siihen orjuutettuun ex-Eskoon, kun se pitkäkynsi on niin uskollinen.

        Mikä sulla mättää, kun jaksat kolmannen tuhannen kerran vetää tämän saman repertuaarin ? Koeta keksiä jotain uutta sanottavaa sen sijaan, että jankkaat ja täytät palstaa. So booooring. 👎


      • Anonyymi

        Jotain rajaa ! Tai ainakin perusteita kommentillesi. Ihan mitä tahansa paskaa et voi kirjoitella kenestäkään ihmisestä. Kyllä olet typerä ihminen.


      • Anonyymi

        20:37
        On viksu on!
        Puhkes kukkaan kyllä (mikä kukka)?
        On löytynyt elämän rakkaus, on!
        Me tohjakkeet yritämme sobeutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun äitis laittoi sun patjanalustaksi, siksikö nyt kirjoittelet tänne ilmaispalstalle ja yrität mustamaalata kunnon ihmisiä ja haukkua heitä joka viestiketjuissa.Sinulla on musta sisin ja sydän.🖤👎

        Hyvä kommentti 👍


      • Anonyymi

        Olemme ylpeitä Hannusta ja Martinasta, ovat esimerkkinä et raittiit elämäntavat ja harrastukset liikunnalla pitää ihmisen terveenä ja onnelisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme ylpeitä Hannusta ja Martinasta, ovat esimerkkinä et raittiit elämäntavat ja harrastukset liikunnalla pitää ihmisen terveenä ja onnelisena.

        Mitenkä muistan lukeneeni, että ratissa on kumpikin ollut maistissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla mättää, kun jaksat kolmannen tuhannen kerran vetää tämän saman repertuaarin ? Koeta keksiä jotain uutta sanottavaa sen sijaan, että jankkaat ja täytät palstaa. So booooring. 👎

        Tottahan se vaan on ja siinä olet oikeassa, että kaikki mitä Martinasta kirjoitetaan on todellakin " boooooring "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme ylpeitä Hannusta ja Martinasta, ovat esimerkkinä et raittiit elämäntavat ja harrastukset liikunnalla pitää ihmisen terveenä ja onnelisena.

        Raittiita silloin, kun ei aja kännissä.😂🤣😁


    • Anonyymi

      Olen Martina-fani, mutta välillä minuakin huvittaa nuo yhdyssanavirheet, joita on teksteissä hyvin usein. Olen kuitenkin ajatellut, että ehkä ne ovat Martinalle eräänlainen tavaramerkki jo (siis jotain, josta tunnetaan tai tunnistetaan). Sometyö on kuitenkin yhä enemmän erilaisten tuotteiden esittelyä ja esittelyissä olisi vakuuttavampaa kirjoittaa oikein.

    • Anonyymi

      Epätoivoista, aivan helvetin epätoivoista. Aloitus kieliopista, kun muuta ei yksinkertaisesti ole eikä enää keksitä. Martina pärjää omana itsenään ja vieläpä itsenäisesti ja erinomaisesti. Pyrkikää samaan tai edes lähelle sitä, niin ei tarvitse kadehtia Martinaa. Ressukat.

      • Anonyymi

        Res sukka-kommentoija on niin tunnistettava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Res sukka-kommentoija on niin tunnistettava!

        Ai ? Mielenkiintoista. Mitähän tunnistelet ? 😄


    • Anonyymi

      Jos sitä rahaa firmalle tulee ovista ja ikkunoista, luulisi, että voisi palkata henkilön, joka stilisoi tekstin.
      Yritykset ovat hyvin tarkkoja, mitä tekstejä heiltä lähtee.
      Jos omat taidot ei riitä, kannattaisi ainakin googlettaa oikeinkirjoitus, se lienee vähimmäisvaatimus.
      "Draumaattinen lukija"

    • Anonyymi

      Tukiopetusta voi hankkia, niin eiköhän opi.

      • Anonyymi

        Martina ei opi mitään, no ehkä " J'Adore " , YES MY FRIENDS YES, siihen se sitten jääkin, kaikki muu on ihan tyhjää ja ....jooo on se tavallaan mun jengi ööö hm joo niin huigeen makee....joo tavallaan se oli aika draumaattinen juttu hhmm öö.. en mä osaa selittää oooö...mut tosi draumaattista oli öööö.


    • Anonyymi

      Martinalla on rahaa sen verran hyvin tienaa. Ei monikaan aja mersulla ja asu luksusalueella. Joku kirjoitti, että 8.000 e jää yli joka kuukausi kulujen jälkeen.
      Ilmankos osti sijoitusasunnon ja varmaan ostaa kohta toisenkin. Nyt kun Hannukin muutti sen luo, niin ei tarvii kuin puolet maksaa enää kuluista. Ja vuokratuloa tulee sijoitusasunnosta.
      Taitaa hyvin myydä ne valmennukset. Saa ostettua kaikkea kivaa luksusta.

      • Anonyymi

        Se joku kirjoitti päin v#ttua.

        8000€ ylimääräistä joka kuukausi? Nyt naurattaa... 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Eipä tuo nyt niin ihmeellistä ole, jos nelikymppisenä ostaa ensimmäisen asunnon. Itse olin 24, kaupunki ei kylläkään ollut Helsinki. Mutta ei myöskään takahikiän lähiö.
      Mitä luksusalueella asumiseen tulee, turha vuokra-asuntoa on hehkuttaa. Tai Mersulla ajamista, leasingauto. Se pointti on, että ne pitää pystyä maksamaan ja näin varmaan onkin.
      Mikä sitten on luksusta? Joillekin se on joku merkkitavara ja joillekin akateeminen tutkinto. Tai tutkinto ylipäätään.

      • Anonyymi

        Sinulla ei ole kuin kaupungin vuokraasunto ja kelankorvauksilla elät ja vuorokaudet ympäriinsä kirjoittelet ilmaisia viestejäsi tänne.Olet katkera, kun upea Martina näyttää, et miten hyvin nainen pärjää kun jättää juopon avopuolison.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole kuin kaupungin vuokraasunto ja kelankorvauksilla elät ja vuorokaudet ympäriinsä kirjoittelet ilmaisia viestejäsi tänne.Olet katkera, kun upea Martina näyttää, et miten hyvin nainen pärjää kun jättää juopon avopuolison.😁

        Älä aliarvioi ja luule tietäväsi tavisten elämää. Tiedätkö, että 2,54 miljoonaa kansalaista käy töissä. Ja työpanoksella (verovaroilla) pyöritetään yhteiskuntaa. Ja hankitaan omaa omaisuutta.
        Kumma juttu, kun kirjoittaa vastaväitteen (vastaväitteiden käsittely on muuten lukion oppimäärässä), on Kelan elätti, raasu, ressukka, vuokraluukun asukki ym.
        Ehkä en ole kansainvälinen kaunotar, mutta ainakin nännit on samalla tasolla osoittaen samaan suuntaan. Sekin on jotakin, että en ole syönyt itseäni rähkämäntiksi eikä rahani mene valmennuksiin.
        Sinulle 17:49. Ja ilmaiseksi sinäkin kirjoittelet. Kirjoitusvirheisiin ja suomen kieleen voit muuten itse panostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole kuin kaupungin vuokraasunto ja kelankorvauksilla elät ja vuorokaudet ympäriinsä kirjoittelet ilmaisia viestejäsi tänne.Olet katkera, kun upea Martina näyttää, et miten hyvin nainen pärjää kun jättää juopon avopuolison.😁

        Ennen Thermanin tuloa kuvioihin Martinalla ja ex Eskolla oli kaikki vuokrat ja laskut ulosotossa !!!!!


    • Anonyymi

      Joka ikinen kerta tosiaan väärin - osaisiko se sometiimi edes kirjoittaa oikein, pyytäisi heitä.

    • Anonyymi

      VIISAS KAUNIS SYMPPIS JA ENERKINEN PAKKAUS ON 👍 MARTINA.

      • Anonyymi

        Nagisopasta saa enerkiaa.
        Hyvää minijäainesta on.


      • Anonyymi

        " Enerkinen " " Draumaattinen " just joo.... Anneko se siellä säveltää ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nagisopasta saa enerkiaa.
        Hyvää minijäainesta on.

        Nagikeitto ja Draumaattinen sopivat kuin kaksi tyhjää tynnyriä toisilleen.
        Siitä tulee sitä enerkiaa .....hmm olikohan noin joo kyl se noin meni tai tavallaan...en mä osaa selittää öömhmm..


    • Anonyymi

      Martinan kirjoitustaito on kehno, mut vahva se on ja "pärjäis vaikka kuudelle järjestyksen valvojalle" oman uhoamisensa mukaan.💪💪

      • Anonyymi

        Joo, sillä on ihan v#tusti voimaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe