Omistan Audi 1.8T Audin johon olen erittäin tyytyväinen.
Kertokaapa uudemmista bensamalleista,joihin ei tarvitse lisätä öljyä.
Toivon asiallisia kommentteja.
bensa-audin öljynsyönti
18
115
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä niistä, ovat entisiä parempia.
- Anonyymi
On kovasti laatu noussut. Pärjää jo melkein Dacialle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kovasti laatu noussut. Pärjää jo melkein Dacialle
Eihän dacian renault moottoreissa ole mitään ongelmia ollut.
- Anonyymi
Tämäkin aloitus on trolli.
- Anonyymi
Kyllä, selvästi Toyotan omapoika asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, selvästi Toyotan omapoika asialla.
Mutta, Ollihan on mersumiehiä.
- Anonyymi
Pari viimeistä autoa bensa Focuksia. Ei ole tarvinut normi vaihtovälein öljyjä lisäillä.
- Anonyymi
mutta on silti tarvinut autoa vaihtaa
jos hyvän löytää niin ei tartte vaihdella - Anonyymi
Ja liittyy asiaan? Oliko ruosteen kanssa ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja liittyy asiaan? Oliko ruosteen kanssa ongelmia?
Miten ruoste liittyy asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta on silti tarvinut autoa vaihtaa
jos hyvän löytää niin ei tartte vaihdellaHah, mie vaihdan kyllä aina juuri kun satatuhatta on lähestymässä.
- Anonyymi
Minun audiskoda vie noin 8l/1000km moottriöljyä
- Anonyymi
Eihän tuollaista autoa ole olemassakaan, hyi sinua Toyotan omapoika kun jaksat kirjoitella tyhmyyksiä kaiket päivät.
- Anonyymi
Niin nuo sekundavehkeet. Tänäpäivänä pitää vaan itse tietää., mitä ostaa. Siihen kun ei mitään käyttöohjetta, tai ohjeistusta ole....
Ps. En omista, enkä aja toyotalla.- Anonyymi
Kyllä siihen vaan on. TM on VW konsernin raamattu samalla lailla, kun muslimeille on koraani!
- Anonyymi
Uusi 3.0 V6 bensa. Ei vie öljyä. Autoa vie ☺️
- Anonyymi
Jep, kunnes on imusarjat tukossa ja jakoketjun kiristimet rallattaa. Ketjuremppaa sitten touhutaan reilulla 5ke.
- Anonyymi
Toyotan moottori ei syö öljyä, vaikka olisi takuuaika umpeutunut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923964Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922029Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871833- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.731553- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317