Omistan Audi 1.8T Audin johon olen erittäin tyytyväinen.
Kertokaapa uudemmista bensamalleista,joihin ei tarvitse lisätä öljyä.
Toivon asiallisia kommentteja.
bensa-audin öljynsyönti
18
87
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä niistä, ovat entisiä parempia.
- Anonyymi
On kovasti laatu noussut. Pärjää jo melkein Dacialle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kovasti laatu noussut. Pärjää jo melkein Dacialle
Eihän dacian renault moottoreissa ole mitään ongelmia ollut.
- Anonyymi
Tämäkin aloitus on trolli.
- Anonyymi
Kyllä, selvästi Toyotan omapoika asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, selvästi Toyotan omapoika asialla.
Mutta, Ollihan on mersumiehiä.
- Anonyymi
Pari viimeistä autoa bensa Focuksia. Ei ole tarvinut normi vaihtovälein öljyjä lisäillä.
- Anonyymi
mutta on silti tarvinut autoa vaihtaa
jos hyvän löytää niin ei tartte vaihdella - Anonyymi
Ja liittyy asiaan? Oliko ruosteen kanssa ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja liittyy asiaan? Oliko ruosteen kanssa ongelmia?
Miten ruoste liittyy asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta on silti tarvinut autoa vaihtaa
jos hyvän löytää niin ei tartte vaihdellaHah, mie vaihdan kyllä aina juuri kun satatuhatta on lähestymässä.
- Anonyymi
Minun audiskoda vie noin 8l/1000km moottriöljyä
- Anonyymi
Eihän tuollaista autoa ole olemassakaan, hyi sinua Toyotan omapoika kun jaksat kirjoitella tyhmyyksiä kaiket päivät.
- Anonyymi
Niin nuo sekundavehkeet. Tänäpäivänä pitää vaan itse tietää., mitä ostaa. Siihen kun ei mitään käyttöohjetta, tai ohjeistusta ole....
Ps. En omista, enkä aja toyotalla.- Anonyymi
Kyllä siihen vaan on. TM on VW konsernin raamattu samalla lailla, kun muslimeille on koraani!
- Anonyymi
Uusi 3.0 V6 bensa. Ei vie öljyä. Autoa vie ☺️
- Anonyymi
Jep, kunnes on imusarjat tukossa ja jakoketjun kiristimet rallattaa. Ketjuremppaa sitten touhutaan reilulla 5ke.
- Anonyymi
Toyotan moottori ei syö öljyä, vaikka olisi takuuaika umpeutunut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822