Tuli ostettua 4.2 metrinen soutuvene. 10hv moottorilla. Venepaikka sijaitsee saaristossa. Ensimmäinen vene niin uskallusta lähteä kauas ei vielä ole. Millon aallot liikaa että parempi jäädä rantaan? Tarkoitus ajella vain saaristosta läheiseen lahteen ja kalastella alueella. 5-10km säteellä.
Soutuveneellä merellä
8
980
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile
- Anonyymi
Jos pysyttelet sisäsaaristossa ja tuulet on alle 12m/sek. Niin luulisi pärjäävän.
- Anonyymi
Niin kauan kun liikut saaristossa riittää se, että on malttia hakeutua suojaan odottamaan jos olosuhteet alkaa hirvittämään. Myös säätiedoitukset on keksitty niitä kannattaa silmäillä, parasta tietenkin jos ymmärtää itse sääilmiöitä ja näkee mitä on tuloillaan.
- Anonyymi
Itsellä on saman mittainen, 8hv moottorilla oleva soutuvene saaristossa. Moottori on vähän turhan tehokas jos on yhtään aaltoja. Kun ajaa hiljaa niin puolimetrisessä aallokossa vielä menee. Jos tuulee avomereltä niin jo 6 m/s on liikaa, parempi pysytellä pienellä veneellä saarten suojassa.
- Anonyymi
Tuommosen paatin merikelpoisuus riippuu myös kuormauksesta.
Oletan että kyseessä on tasaperä soutuvene.
Yhdellä matkustajalla tuo keikkuu kuin lastu laineilla ja kestää keliä paljon paremmin kuin kolmella isolla matkustajalla, jolloin tuo ui raskaasti ja päästää aallot helpommin sisään. - Anonyymi
Pärjää sisäsaaristossa mainiosti.
Kyllä parjää merelläkin hyvin. mull on pappa jossa 10 karvainen
- Anonyymi
Ei stadin slangissa soutamista turhaan sanota rutsaamiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650