Olen voittanut kenossa

Anonyymi

50tuhatta euroa ja tarkoitus olisi muuttaa Lieksaan juopottelemaan. Onko mitään kivaa ryyppyremmiä, ettei tarvis ryypiskellä yksin terveisin tenttu rape Hyvinkäältä

14

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en voita ikinä kenossa, enkä kyllä voita suorassakaan.

• Anonyymi

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

En olekaan voittanut mitään. Olenkin trolli. Smoro vuan tuasen, enkä Hyvinkäältä. Enkä juoppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

Ja töitä juurikaan tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän oletkin sairaseläkkeellä ja istuskelet joensuun torilla. Vakuutus ei eläke...

• Anonyymi

Olen voitanut ikuisuuden elämälle, sese voito vasta onkin, mut nyt vasta mä-sen hokasin, kauvan meni ennenkuin sen tajusin
      - se on muuten juonisti järestelty tämä vaelluksemme matkat

• Anonyymi

tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

Kylä enkä tämänenempiä systeemistä paljasta millä on ikuinen kenon voittaja
        - systeemithän kaikki hyrräävät tähän meissä, mut numerot pitää tietää ja hoksata

• Anonyymi

Hyvä grape sulla hyvä huumori,olet tervetullut.

• Anonyymi

Joko pulipenkit on valmiina? Olen jo tulossa juopottelemaan.

• Anonyymi

Tule vain tänne Lieksaan niin ostetaan 50 000€ Sinolia ja Lasolia vai mitä?.

• Anonyymi

Tenttu-rape ottaa nyt puolukka kiljua. Äikä äkästä on. Lasolit teen kanssa pakkasilla sitten,eettei verisuonet jäädy jos satun lumihankeen sammumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1940
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe