Olen voittanut kenossa

50tuhatta euroa ja tarkoitus olisi muuttaa Lieksaan juopottelemaan. Onko mitään kivaa ryyppyremmiä, ettei tarvis ryypiskellä yksin terveisin tenttu rape Hyvinkäältä
14157
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Minä en voita ikinä kenossa, enkä kyllä voita suorassakaan.

Äänestä
  • Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

En olekaan voittanut mitään. Olenkin trolli. Smoro vuan tuasen, enkä Hyvinkäältä. Enkä juoppo.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

Ja töitä juurikaan tehnyt.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän oletkin sairaseläkkeellä ja istuskelet joensuun torilla. Vakuutus ei eläke...

Äänestä

Olen voitanut ikuisuuden elämälle, sese voito vasta onkin, mut nyt vasta mä-sen hokasin, kauvan meni ennenkuin sen tajusin
- se on muuten juonisti järestelty tämä vaelluksemme matkat

Äänestä
  • tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

Kylä enkä tämänenempiä systeemistä paljasta millä on ikuinen kenon voittaja
    - systeemithän kaikki hyrräävät tähän meissä, mut numerot pitää tietää ja hoksata

Äänestä

Hyvä grape sulla hyvä huumori,olet tervetullut.

Äänestä

Joko pulipenkit on valmiina? Olen jo tulossa juopottelemaan.

Äänestä

Tule vain tänne Lieksaan niin ostetaan 50 000€ Sinolia ja Lasolia vai mitä?.

Äänestä
  • Tenttu-rape ottaa nyt puolukka kiljua. Äikä äkästä on. Lasolit teen kanssa pakkasilla sitten,eettei verisuonet jäädy jos satun lumihankeen sammumaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

50tuhatta euroa ja tarkoitus olisi muuttaa Lieksaan juopottelemaan. Onko mitään kivaa ryyppyremmiä, ettei tarvis ryypiskellä yksin terveisin tenttu rape Hyvinkäältä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu