Olen voittanut kenossa

Anonyymi

50tuhatta euroa ja tarkoitus olisi muuttaa Lieksaan juopottelemaan. Onko mitään kivaa ryyppyremmiä, ettei tarvis ryypiskellä yksin terveisin tenttu rape Hyvinkäältä

14

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en voita ikinä kenossa, enkä kyllä voita suorassakaan.

• Anonyymi

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

En olekaan voittanut mitään. Olenkin trolli. Smoro vuan tuasen, enkä Hyvinkäältä. Enkä juoppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

Ja töitä juurikaan tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän oletkin sairaseläkkeellä ja istuskelet joensuun torilla. Vakuutus ei eläke...

• Anonyymi

Olen voitanut ikuisuuden elämälle, sese voito vasta onkin, mut nyt vasta mä-sen hokasin, kauvan meni ennenkuin sen tajusin
      - se on muuten juonisti järestelty tämä vaelluksemme matkat

• Anonyymi

tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

Kylä enkä tämänenempiä systeemistä paljasta millä on ikuinen kenon voittaja
        - systeemithän kaikki hyrräävät tähän meissä, mut numerot pitää tietää ja hoksata

• Anonyymi

Hyvä grape sulla hyvä huumori,olet tervetullut.

• Anonyymi

Joko pulipenkit on valmiina? Olen jo tulossa juopottelemaan.

• Anonyymi

Tule vain tänne Lieksaan niin ostetaan 50 000€ Sinolia ja Lasolia vai mitä?.

• Anonyymi

Tenttu-rape ottaa nyt puolukka kiljua. Äikä äkästä on. Lasolit teen kanssa pakkasilla sitten,eettei verisuonet jäädy jos satun lumihankeen sammumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1309
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1095
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      955
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      903
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      66
      755
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      739
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      736
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      116
      717
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      666
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      645
    Aihe