Olen voittanut kenossa

Anonyymi

50tuhatta euroa ja tarkoitus olisi muuttaa Lieksaan juopottelemaan. Onko mitään kivaa ryyppyremmiä, ettei tarvis ryypiskellä yksin terveisin tenttu rape Hyvinkäältä

14

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en voita ikinä kenossa, enkä kyllä voita suorassakaan.

• Anonyymi

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

En olekaan voittanut mitään. Olenkin trolli. Smoro vuan tuasen, enkä Hyvinkäältä. Enkä juoppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

Ja töitä juurikaan tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän oletkin sairaseläkkeellä ja istuskelet joensuun torilla. Vakuutus ei eläke...

• Anonyymi

Olen voitanut ikuisuuden elämälle, sese voito vasta onkin, mut nyt vasta mä-sen hokasin, kauvan meni ennenkuin sen tajusin
      - se on muuten juonisti järestelty tämä vaelluksemme matkat

• Anonyymi

tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

Kylä enkä tämänenempiä systeemistä paljasta millä on ikuinen kenon voittaja
        - systeemithän kaikki hyrräävät tähän meissä, mut numerot pitää tietää ja hoksata

• Anonyymi

Hyvä grape sulla hyvä huumori,olet tervetullut.

• Anonyymi

Joko pulipenkit on valmiina? Olen jo tulossa juopottelemaan.

• Anonyymi

Tule vain tänne Lieksaan niin ostetaan 50 000€ Sinolia ja Lasolia vai mitä?.

• Anonyymi

Tenttu-rape ottaa nyt puolukka kiljua. Äikä äkästä on. Lasolit teen kanssa pakkasilla sitten,eettei verisuonet jäädy jos satun lumihankeen sammumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      35
      4390
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2349
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1422
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      92
      1270
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      27
      1195
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1188
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      51
      1120
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      965
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      60
      921
    10. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    Aihe