Olen voittanut kenossa

Anonyymi

50tuhatta euroa ja tarkoitus olisi muuttaa Lieksaan juopottelemaan. Onko mitään kivaa ryyppyremmiä, ettei tarvis ryypiskellä yksin terveisin tenttu rape Hyvinkäältä

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en voita ikinä kenossa, enkä kyllä voita suorassakaan.

      • Anonyymi

        Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

        En olekaan voittanut mitään. Olenkin trolli. Smoro vuan tuasen, enkä Hyvinkäältä. Enkä juoppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida rahani ja seurani kelvata Lieksa laisille. Lähdenkin Ivaloon poromiesten kanssa ryypiskelemään ja jos ostais pari poroa ja tekis niistä makkaraa ja hyvää paistia ja talveksi sitten etelä lämpöön tuhlaamaan halpaan viinaan.sijoitin osan osakkeisiin, että sais osingoilla juhlia myöski. Olen myöskin eläkkeellä, että työt ei paina, vaan elämä on juhlaa ja kännissä päivät vaan... smoro Lieksa vuan..

        On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

        Ja töitä juurikaan tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin millä mällätä olin Pankakoskella kartonkikoneella.6500e oli palkka nyt eläkkeellä eläke yli 4000e hyvin pyyhkii siltikin olen sosialisti.

        Mutta sinähän oletkin sairaseläkkeellä ja istuskelet joensuun torilla. Vakuutus ei eläke...


    • Anonyymi

      Olen voitanut ikuisuuden elämälle, sese voito vasta onkin, mut nyt vasta mä-sen hokasin, kauvan meni ennenkuin sen tajusin
      - se on muuten juonisti järestelty tämä vaelluksemme matkat

      • Anonyymi

        tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä tapahtui ja ainoastaan ikuisuus uskolla ja ymmärtämisellä mailman elämän vajavaisuus

        Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenossa voitit kumminkin. Haluut vaan nyt pitää rahat itelläsi.

        Kylä enkä tämänenempiä systeemistä paljasta millä on ikuinen kenon voittaja
        - systeemithän kaikki hyrräävät tähän meissä, mut numerot pitää tietää ja hoksata


    • Anonyymi

      Hyvä grape sulla hyvä huumori,olet tervetullut.

    • Anonyymi

      Joko pulipenkit on valmiina? Olen jo tulossa juopottelemaan.

    • Anonyymi

      Tule vain tänne Lieksaan niin ostetaan 50 000€ Sinolia ja Lasolia vai mitä?.

      • Anonyymi

        Tenttu-rape ottaa nyt puolukka kiljua. Äikä äkästä on. Lasolit teen kanssa pakkasilla sitten,eettei verisuonet jäädy jos satun lumihankeen sammumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe