YouTube on syntiä

Anonyymi

Pappa tuomittiin helvettiin ku kattelivat kotivideoita eikä suostunut hoitokokouksessa pyytämään anteeksi tekoaan. Nyt suviseurat lähetetään nettiin livestriiminä?? Tekisi mieli sanoa että Ei ja tuo kolmas sana yksikössä vaan

23

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei monikossa?

    • Anonyymi

      Ihmeellistä on itse itsensä korottaneitten srk-valtakunnan asukkaitten asustelu.

      Monta ihmisrauniota on tehty ja mielenterveyspotilaita valtava määrä mutta oppia muutetaan kuin ei mitään.

      Hakekaa Krituksen seuraajien ja Kristuskallioilla vaeltavien seuraan.

    • Anonyymi

      Samaan liittyy myös se, että hirvittävä määrä läheisiä ihmissuhteita rikottiin ja ihmisiä kiusattiin hoitajien itse kateuksillaan keksimillä hoitosyillä. Ihmisiä leimattiin perättömiin juoruihin perustuvilla hoitokokouksilla. Ns. yhteisön ulkopuolisten kanssa ei saanut olla missään tekemisissä. Moni lähti pois yhteisön toiminnasta hoitajien syntielämän vuoksi. Ihmissuhteita, jotka rikottiin, ei rakenneta hetkessä. Vuosien asian esillä pitämisen myötä on paljastunut, että hoitajien kiima oli yksi syy puhutteluihin. Hoitajat häpäisivät ja mustamaalasivat ihmisiä omaa etua tavoitellen ja nyt he eivät voi korjata tekemisiään oman maineensa menettämisen pelossa. Tällä hetkellä tällaista hoitoväärintekijää, joka ei ole korjannut tekojaan, pidetään jopa puhujana. Näin käyttäytyvä ei ole sopiva puhujaksi, vaikka hän korjaisikin asiansa. Hoitajat olivat susia ja harhaanjohtajia. Nyt saarnataan, että kaikkia tulee kunnioottaa ja kaikki ovat läheisiämme. Periaatteita muutetaan koko ajan, mutta silti saarnataan, että mikään ei muutu. Ensin tulee myöntää, että on toimittu ja tuomittu väärin!

    • Anonyymi

      Itse kuvattuja videoita ei ole koskaan pidetty syntinä.

      • Anonyymi

        Samanlaista viihde sontaa ne on ku kaikki muutki liikkuva kuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaista viihde sontaa ne on ku kaikki muutki liikkuva kuva.

        Saako liikkuvia ihmisiä katsoa, vai onko sekin syntiä? Miksi se muuttuu synniksi, kun joku nauhoittaa sen kameralla?


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Saako liikkuvia ihmisiä katsoa, vai onko sekin syntiä? Miksi se muuttuu synniksi, kun joku nauhoittaa sen kameralla?

        Raamattu vakavasti kieltää katsomasta menneisýyteen.
        Yks vakava varoitus on Lootin vaimon tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu vakavasti kieltää katsomasta menneisýyteen.
        Yks vakava varoitus on Lootin vaimon tapaus.

        Et kai oikeasti ole tosissasi. :o


    • Anonyymi

      ..sitä on tuota mielisairautta jos jonkin näköistä... ja nimistä...jakomielitautiakin..jakaa muita ihmisiä oikeinuskoviin ja ... ihan niinkuin kommunistit joskus...

      • Anonyymi

        On se...
        Kommunismi on reaalisesti lakannut olemassa yhteiskuntajärjestelmänä kun sitä toteuttanut ja johtanut pyramidin yläosa lakkasi nauttimasta pyramidin alaosan suuren enemmistön pelkoa.
        Pohjois-Korea nyt jonkunlainen perhedynastia vielä väkivaltakoneiston suojissa.

        Mutta nämä uskovaiset jaksaa jatkaa ja vielä oikein rukoilevat pääsevänsä vapaasta demokratiasta jonkun suuren satraapin yksinvallan alle palvelemaan ?
        Se jaksaa ihmetyttää.


    • Anonyymi

      No voi helvetti

    • Anonyymi

      Näissä kommenteissa on osin perääkin, mutta toisten puolesta ei voi tehdä parannusta, varsinkaan jo kuolleiden ! Jos joukossa on vielä näitä 60- 70 -luvun "hoitajia", niin heidänkin kohta on se että itse tulevat "tuntoihinsa" asioista, jokainen on vastuussa omista vioistaan ! Aika ei niitä asioita hoida. Eikä ne silloin tehdyt virheet ole kaikkien vl-ihmisten vikoja, kyllä ihmisiä ne asiat painaa, varsinkin jos on läheisiä ollut mukana, hoitajissa ja hoidettavissa. Näistä vielä elossa olevista ei itsellä ole tietoa, miten ovat asiansa hoitaneet, syytteistä ja miten lienevät olleet niissä mukana, jos ovat korjanneet asiat puolin ja toisin, niin jossain päin ne tiedetään, siis ehkä !?
      Vaikeaa on ns. "riviuskovan" mennä noita asioita penkomaan, jos ei ole itse ollut niissä mukana, tai on ollut vielä lapsi. JOKAISEN on tehtävä omista synneistään parannusta ! TOISEN uskolla ei pelastu !
      Henk.kohtaisesti toivoisin, että asiat vielä korjaantuisi, ettei näitä vuositolkulla tänne nostettaisi "agendalle ! Moni ihminen kumminkin tuntee vl-porukan omaksi hengelliseksi kodikseen, sen uskon.
      LOPPU pelissä pitänee jättää Herran haltuun ja "tuomioon", tuokin asia. Surkeaa !!!

      • Anonyymi

        Eikö hoidettavilla ollut kanttia pätkiä hoitokokousukkoja turpaan ja heittää ulos ovesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hoidettavilla ollut kanttia pätkiä hoitokokousukkoja turpaan ja heittää ulos ovesta.

        Samaa voi kysyä että eikö neuvostoliiton kansalaisilla ollut kanttia murhata stalin?ja miten saksalaisilla ei ollut kanttia murhata hitler?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hoidettavilla ollut kanttia pätkiä hoitokokousukkoja turpaan ja heittää ulos ovesta.

        Ainakin poliisi olisi tullut kutsua paikalle tositapauksessa /seksuaalisessa ahdistelussa, jossa rakkaudenapostoliksi tituleerattu puhuja kutsui tai tuli hakemaan minua töistä haravanvarresta - siivoustalkoilla paikalle houkuteltuna, joita ei edes ollut - ryn siivouskomeroon puhuteltavaksi. Olis' puhuttelu. Komerossa oli jo minua reippaasti vanhempi nainen. En tiennyt yhtään, mitä asia koski eikä minulle oltu ennakkoon ilmoitettu asiasta, vaan tulin nimenomaan siivoudtalkoisiin, joita ei edes ollut. Puhuja istui vastapäätä minua ja nainen minun vieressä ahtaassa siivouskomerossa. Tilsisuus kesti ehkä puoliden tuntia. Puhuja selitti, että kun se oikea tulee vastaan se vietti on valtava, niin valtava... Kun puhuttelu oli ohi ja tapasimme ryn eteistilassa, puhuja sanoi, että minun tulee välttää miespuolisten henkilöiden kanssa keskustelemista ryllä, koska naiset ovat niin kateellisia. Miten sairasta touhua näin jälestäpäin ajateltuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin poliisi olisi tullut kutsua paikalle tositapauksessa /seksuaalisessa ahdistelussa, jossa rakkaudenapostoliksi tituleerattu puhuja kutsui tai tuli hakemaan minua töistä haravanvarresta - siivoustalkoilla paikalle houkuteltuna, joita ei edes ollut - ryn siivouskomeroon puhuteltavaksi. Olis' puhuttelu. Komerossa oli jo minua reippaasti vanhempi nainen. En tiennyt yhtään, mitä asia koski eikä minulle oltu ennakkoon ilmoitettu asiasta, vaan tulin nimenomaan siivoudtalkoisiin, joita ei edes ollut. Puhuja istui vastapäätä minua ja nainen minun vieressä ahtaassa siivouskomerossa. Tilsisuus kesti ehkä puoliden tuntia. Puhuja selitti, että kun se oikea tulee vastaan se vietti on valtava, niin valtava... Kun puhuttelu oli ohi ja tapasimme ryn eteistilassa, puhuja sanoi, että minun tulee välttää miespuolisten henkilöiden kanssa keskustelemista ryllä, koska naiset ovat niin kateellisia. Miten sairasta touhua näin jälestäpäin ajateltuna.

        Monet puhuttelutilaisuudet järjestettiin vain siksi että puhuttelija/puhuttelijat saivat tyydyttää himojaan. Niin tässäkin tapauksesssa pääasia oli puhujan viettien tyydyttäminen ja itse asia oli täysin keksitty tekosyy.


    • Anonyymi

      Olen uskovainen ja katson YouTubea. Meidän opistoilla on hyvät kanavat siellä. Seuraan myös normaaleja trendaavia juttuja. :)

    • Anonyymi

      Olen pohtinut sellaista, että: ihmisiä on lukuisia määriä yhteistuumin heitetty saa...nalle. Kuitenkin sanotaan, että oppi on muuttumaton ja seurakunta erehtymätön. Tunnustetaan sittenkin, että hoitokokousaikoina mentiin henkiopeissa vikaan, ihan koko porukalla.

      Sitten tuli uusi suuri episodi, lasten hyväksikäyttö. Siinä tiedonannoissakin SRK:n johtajisto mainosti, alussa painokkaammin, anteeksiannon täydellisyyttä ja sielunhoidollisten asioiden ensisijaisuutta. Kunnes heille rautalangasta väännettiin lasten osuutta ja rikosoikeudellista merkitystä näissä asioissa.

      Että pitäisikö siihen seurakunnan, opetuksen ja anteeksiannon voimallisuuteen suhtautua hieman eri perspektiivistä?

      • Anonyymi

        Tiedän vl- ihmisiä, jotka tuovat esiin sitä, että kaikki synnit on anteeksi, teksisit sinä vaikka mitä. Tähän se perustuu, rikollinen toimita ja sen hyväksyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vl- ihmisiä, jotka tuovat esiin sitä, että kaikki synnit on anteeksi, teksisit sinä vaikka mitä. Tähän se perustuu, rikollinen toimita ja sen hyväksyminen.

        Murhankin saa katuva syntinen anteeksi, mutta ei käsittelyksi riitä synninpäästö (kuin synnin osalta), vaan murhaaja kuuluu myös maallisen lain eteen (koska kyseessä myös rikos). Sama koskee hyväksikäyttäjiä. t. VL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhankin saa katuva syntinen anteeksi, mutta ei käsittelyksi riitä synninpäästö (kuin synnin osalta), vaan murhaaja kuuluu myös maallisen lain eteen (koska kyseessä myös rikos). Sama koskee hyväksikäyttäjiä. t. VL

        Luuletko, että hyväksikäyttäjä itse antaa itsensä ilmi, pedofilia on sellaista, jota tehdään ja tehdään, niin kauan, ETTÄ JÄÄT KIINNI, kaikki ne on jääneet kiinni.'
        Miten tämän selität, onko ollut omaehtoista katumusta.
        Ne voi ehkä pyytää anteeksi, mutta sen jälkeen himo syttyy uudestaan ja uusia uhreja etsimään. Pedofiili ei kadu, eikä parannu, niin on sanoneet vankilapsykiatrit, koska heille olisi kyllä lääkitystä, mutta kukaan ei halua sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhankin saa katuva syntinen anteeksi, mutta ei käsittelyksi riitä synninpäästö (kuin synnin osalta), vaan murhaaja kuuluu myös maallisen lain eteen (koska kyseessä myös rikos). Sama koskee hyväksikäyttäjiä. t. VL

        Niinhän se se pitäisi olla. Mutta SRK herrojen tulkinta olikin hieman painotettu eri tavalla hyväksikäyttötapauksissa. Vasta julkisuuden paine sai hieman muutettua kurssia. Mutta vain hieman. Saivartelujen saattelemana. Hyväksikäytettyjen lasten kohtalon pohtiminen jäi kokonaan käsittelemättä, koska sen edelle menivät opilliset kysymykset. Tätä sisimmässäni en voi mitenkään ymmärtää.


    • Anonyymi

      tuossa porukassa ei ole mitään tervettä kristillisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe