" käskystä" ja itsekin olet vissiin nyt lopullisesti lähdössä 😢 ei väkisten voi kestään tykätä 😢😢 öitä!
No mennää sitte
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en tykkää, koska liitän tykkäämisen romanttiseen rakkauteen. Mutta voin sanoa pitäväni ihmisestä, mihin ei liity romanttisia haaveita.
- Anonyymi
Niin tai joo, jos sen oven jättää raolleen, siitä pääsee livahtamaan ihan kumpaanki suuntaan, oman tahtonsa mukaan.
- Anonyymi
Se suotakoon.
- Anonyymi
kuulostaa vaan tosi epävarmalta tuommoinen :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa vaan tosi epävarmalta tuommoinen :(
Ajatellaan sellaista tilannetta, että on kaksi ystävystä ja toinen ei enää halua romanttista suhdetta ja toinen haluaa, niin totta kai toinen voi suhteilla niin paljon kuin haluaa. Nuorempi saa elää niin kuin haluaa.
- Anonyymi
Minun oveni ei ainakaan ole raollaan yhtään millekään manipuloijalle. Se on kiitos ja hei, tämä oli tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatellaan sellaista tilannetta, että on kaksi ystävystä ja toinen ei enää halua romanttista suhdetta ja toinen haluaa, niin totta kai toinen voi suhteilla niin paljon kuin haluaa. Nuorempi saa elää niin kuin haluaa.
Kumpikin saa elää niinkuin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin saa elää niinkuin haluaa.
Juuri noin ajattelin sen olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tiedossa ja hyväksytty ajat sitte. Ei sulta odoteta romanttisessa mielessä mitään. Elät kuten tahdot. Niin sä olet kokoajan tehnytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tiedossa ja hyväksytty ajat sitte. Ei sulta odoteta romanttisessa mielessä mitään. Elät kuten tahdot. Niin sä olet kokoajan tehnytkin.
Olen sen tiennyt jo vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797