Herkkupeppu :) nam
Anu olet kyllä
54
3700
Vastaukset
- Anonyymi
En uskoisi tällaisiin viesteihin ollenkaan, koen et voisi jopa itse herkkupepuksi itseään luonnehtivat olla tällaisen kirjoituksen takana? Meitä on monella tapaa asioihin suhtautuvia, samoin on tarkoitusperiä? Huomion haku voi toisinaan karata yli yrittämisen puolelle? Oli kuka vain tällaisen takana, tällainen on normaalista poikkeavaa toimintaa. Elämä on peliä toisille, silloin voi tapahtua kaikenlaista epänormaalia. Maineella on monenlaisia kasvoja. Hyviä ja huonoja tai liian hyviä tai liian huonoja?
- Anonyymi
Se vasta ylittäisikin uutiskynnyksen, että jollain miljardeista naisista olisi hyvä perse.
- Anonyymi
Ihan sivusta vaan, sä olet kyllä erikoinen kirjoittaja. Tänään tahdot uskoa jostakusta negatiivista siksi, että joku on kirjoittanut hänen kaimansa etunimen internetiin?
- Anonyymi
Tule esittämään väitteesi face to face!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta ylittäisikin uutiskynnyksen, että jollain miljardeista naisista olisi hyvä perse.
Anu's herkku bebaletto 😘
- Anonyymi
Missä olet nähnyt?
- Anonyymi
Kiskalla :)
- Anonyymi
krhm.
- Anonyymi
Anu K?
- Anonyymi
Jep :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep :)
Mikä on sukunimen toinen kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on i :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohan se
- Anonyymi
Ei ei Anu Saagim..
- Anonyymi
Sävy sävyyn :)
- Anonyymi
Kiitos 😊
Tääläkin on bylly 🔥
T joku muu A nainen. - Anonyymi
Anulle minultakin keväiset terveiset. Oli mukava tavata ja opettaa sinua työntekoon. Ehkä olit alalle liian kouluttautunut ja rehellinen? Harmi vain kun olit varattu. Terveisin vanha setä.
- Anonyymi
Onko henkisesti prinsessa ainesta?
- Anonyymi
On, tiedän
- Anonyymi
Tapasin yhden Anu nimisen naisen töiden merkeissä. Oli tosi kiva tyyppi ja juteltiin kaikesta. Mulle jäi haikeat fiilikset noin kaksi vuotta sitten. Olisin halunnut pyytää Anua treffeille, mutta en uskaltanut. Toivottavasti saan Anulta yhteydenoton joskus.......
- Anonyymi
Vaikkei tämä ketju ole minule niin olen mylöskin Anu ja bylly saa palkon kehuja. ❤️
- Anonyymi
Anu on kieltämättä upea nainen, t.J.
- Anonyymi
Kuka niistä J miehistä 😏🤭🤫🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niistä J miehistä 😏🤭🤫🤩
Ei ole välttis edes j mies
- Anonyymi
En saa koskaan kyllikseni anusta😁
- Anonyymi
Omaa anusta vaiko jonkun toisen ekkönä muutoin sua seissoon kuin ruskiaan reikään painamalla
- Anonyymi
Minäkin ihastuin erääseen Anu nimiseen naiseen. Harmi vaan etten ole tavannut häntä lähes pariin vuoteen. Toivoisin jonakin päivänä näkeväni hänet uudelleen . Olisi kiva vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin ja mennä vaikka yhdessä ravintolaan syömään ystävyyden merkeissä.
- Anonyymi
Ei mun on pakko saada Anu, kun muillakin on. Mä on oon Anu Fani.
- Anonyymi
Anu taitaa käydä kuntosalilla treenaamassa?
- Anonyymi
Ei oo.
- Anonyymi
Oi että kun pitäis mennä treffeille fanien kanssa😎
Terveisin yks 🔥bylly Anu..- Anonyymi
🔥Bylly sai kehuja tänäänkin 😎.
- Anonyymi
Tekisi mieli nähdä hyvä bully
- Anonyymi
Ai tekis 🙄🤩
- Anonyymi
Ootas ny misäkö voisi tätä nykyjä hyvän kiusaajan nähdä se on varmaan se wild club mistä ois helpoin aloittaa etsintä varmaankin
Mun eksästä kyse?
- Anonyymi
Only a dream
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Only a dream
Eikä.. onko prinssin exä Anu😁
T.Anu - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Juu on. 😄
Anu on sitten ex- prinsessa ?
Anonyymi kirjoitti:
Anu on sitten ex- prinsessa ?
Hän nyt kuningatar toisen miehen kanssa. 👼🤴
- Anonyymi
Tsemppiä elämään, Anu !
- Anonyymi
Kannattaa ottaa yhteyttä, jos tuntuu siltä.
- Anonyymi
🙂👍
- Anonyymi
Tiedän tunnen itselleni yhden täydellisen naisen ja jos hän muistaa käytyjä keskusteluja jonkin ehkä tietää muistaa 😘 olet ainutlaatuinen
- Anonyymi
Muistan mä😘
- Anonyymi
Mukavaa viikon jatkoa 😀
- Anonyymi
Juu 👍
- Anonyymi
A naisen selluliittipylly suuri ja mittava
Ihanasti hyllyi
Reitesi myös
Selluliittirikkaat, ne kuopat ja harjanteet näen edessäni- Anonyymi
AA on uuuuuuuuuuhhhh
- Anonyymi
Kiitos vaikka piruiletkin syystä😂😎
- Anonyymi
Hyvää nimipäivää Anut♥️
- Anonyymi
Kiitos tiedän et minulla on kiva bylly.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156