Mun mielestä siellä on ihan liian kuuma/helteistä.....
<3
Jotkut tykkää semmoisesta ja toiset sit ei..
Olis ihan jees mennä ulos.............
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään en kyllä ole vielä käynytkään ulkona! Kotona ilmalämpöpumpun viilennyksessä . . .
Kyllä silti lämmöstä tykkään, en ihan kauhean kuumasta kuitenkaan. Eilen oli jo hieman liian kuuma. Tänään en ole päässyt vielä kokeilemaan . . .Risto_ kirjoitti:
Jaahas......
Sulla on siellä jotain yleellisyyksiä...
<3
Ei se väärin ole....
Pullia, pullia....Mun yleellisyys helteillä on istua alasti tietokoneen ääressä tuuletin kainalossa..............
<3
- Anonyymi
Ulkona on liian kuuma, sisällä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381