Voisit keksiä vuorostasi jonkun syyn, että nähtäis. Mähän viime kesänä yritin, mutta sä et sitten tullutkaan. Kevättalvinen näkeminen oli vähä turhan nopea, eikä puhuttukaan oikeastaan mitään.
A-miehelle
12
62
Vastaukset
- Anonyymi
Et loksuttaisi leukojasi täällä, jos oikeasti jotain haluaisit!
Jotain tunteellista ja herkkää. . .
Sillä ei, ei hän halua sinun ajattevan vain kiimaasi ja panohalujasi, vaan aivan jotain muuta, kun häntä ajattelet!- Anonyymi
Et näköjään ainakaan tiedä mitä tänne olen kirjoittanut 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ainakaan tiedä mitä tänne olen kirjoittanut 😂
Mistä purista voisikaan tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä purista voisikaan tietää?
* pirusta
- Anonyymi
Jos mä tulen lainaamaan sokeria ja sä leipoisit ne pullat?
Eiku eihän tämä näin toimi... 🤔- Anonyymi
No ei sitä kokeilematta tiedä, vaikka toimiskin 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitä kokeilematta tiedä, vaikka toimiskin 😃
Eikös sen sokerin lainaajan ne pullat pitäisi pyöräyttää. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sen sokerin lainaajan ne pullat pitäisi pyöräyttää. 🤔
Jos olet oikeasti hän ja tulet sokeria lainaamaan niin kyllä mä voin ne pullat leipoa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet oikeasti hän ja tulet sokeria lainaamaan niin kyllä mä voin ne pullat leipoa 😉
Siellä! ⚡🤓
- Anonyymi
Syksyllä treenien alkaessa sama sali?
- Anonyymi
A-mies se vaan itselleen kirjoittaa
- Anonyymi
Jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881784238Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1213650Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2583102Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä81774Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1781464- 761315
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.321210Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.671045- 991040
- 90894