Bar hunt avoinna joka päivä helteillä hieno homma jatkoon pub maailmanloppu helteillä kiinni alkuviikon ei jatkoon vaan putkaan.
Nakkilan baarit kesällä
8
1519
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi paljastui ajatusmaailmaltaan kommunistiksi demareitten listoilla täytyy kiertää kaukaa .
- Anonyymi
noinniinku ylleisesti politiikassa ollaan housunlahkeet keltasena johtuen yllämainitusta.
ei tarkoittanut nallilalaisia ravintelipohattoja vaan ylleisellä tasolla..
sateenkaarihomotelttakin näytti olevan torilla mamukuppilaa vastapäätä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noinniinku ylleisesti politiikassa ollaan housunlahkeet keltasena johtuen yllämainitusta.
ei tarkoittanut nallilalaisia ravintelipohattoja vaan ylleisellä tasolla..
sateenkaarihomotelttakin näytti olevan torilla mamukuppilaa vastapäätä..Harrin baari oli aikoinaan paras nakkilassa pitkä matka muilla yltää samaan.
- Anonyymi
Tuo hunt on ainakin ihan täys 0, ei kannata mennä.
- Anonyymi
No en tiedä onko kummassakaan baarissa niin kehumista, kuvastaa hyvin Nakkilaa mutta esim. Porin baarien tasoon ei yllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä onko kummassakaan baarissa niin kehumista, kuvastaa hyvin Nakkilaa mutta esim. Porin baarien tasoon ei yllä
Poris on vara valita sikalan ja yökerhon väliltä,nakkilassa ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984