” Porilainen pariskunta epäiltynä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä lapsenraiskauksesta
Mies ja nainen ovat noin kolmekymppisiä.”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008104549.html
Keitä on tämä järkyttävä pariskunta?
51
11500
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmispaskat!!!
- Anonyymi
Vanhempasi olivat asialla.
- Anonyymi
Suomalaisia, sukunimi hyvin yleinen Suomessa.
- Anonyymi
Sulla on rillit vinossa. Sitä paitsi se on niinkuin yksittäistapaus. 😃🤣😲😁😂 Niin kuin vihervasemmisto väitti Turvapaikanhakijoista. Oulussakin tapahtui vaan yksittäistapauksia.
- Anonyymi
Virtanen? Joka tapauksessa olen jälleen niin järkyttynyt, ettei sanat riitä kuvaamaan. Koskaan ei voi tietää, mitä jonkun normaalilta vaikuttavan perheen kulissien takana on, millaisessa h*issä lapsi saattaa elää. Ja tämä minua järkyttääkin eniten, että tämäkin perhe on saattanut tulla vastaan eikä meistä kukaan tajunnut mitään. Siis aivan järkyttävää.
Itse tässä kokee syyllisyyttä, jos kämpässä on vähän sotkua, ja toisia ei paina mitkään rajat ja mikään moraali. Pistää niin vihaksi. - Anonyymi
Yleinen toisin yleinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen toisin yleinen
Kamala Tapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamala Tapaus
Totta toisiaan on kamala tapaus mutta missä päin tämä tapahtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamala Tapaus
Totta tosiaan on ovatko vielä vankilassa
- Anonyymi
En tunne heitä
- Anonyymi
Virtanen on melko yleinen
- Anonyymi
Baila baila.
- Anonyymi
Yleisimmät sukunimet Suomessa sitä 20 000-10 000 henkilön tasoa. Miten helvetissä 600 henkilön sukunimi on "hyvin yleinen"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtanen? Joka tapauksessa olen jälleen niin järkyttynyt, ettei sanat riitä kuvaamaan. Koskaan ei voi tietää, mitä jonkun normaalilta vaikuttavan perheen kulissien takana on, millaisessa h*issä lapsi saattaa elää. Ja tämä minua järkyttääkin eniten, että tämäkin perhe on saattanut tulla vastaan eikä meistä kukaan tajunnut mitään. Siis aivan järkyttävää.
Itse tässä kokee syyllisyyttä, jos kämpässä on vähän sotkua, ja toisia ei paina mitkään rajat ja mikään moraali. Pistää niin vihaksi.Oletko koskaan miettinyt sitä, että nämä kiinnijääneet ovat vain jäävuoren huippu? Yhteiskuntamme tabu on se kuinka paljon tätä oikeasti tapahtuu!
Minä tiedän pelksätään Porissa lukemattomia vastaavia tapauksia.
- yhdessä porilaisessa erääseen uskonlahkoon kuuluvassa perheessä isä opetti tyttärilleen "asioita", mutta sitä pidetään suljetuissa uskonnollisissa yhteisöissä ihan normaalina
- tapasin 14-vuotiaan tytön, joka oli isänpuolensa hyväksikäyttämä. Tyttö mietti itsemurhaa, kun tapasimme. Tuin tyttöä ja hän on vielä tänä päivänä elossa, vaikka isäpuolensa hyväksikäyttö jätti syvät jäljet
- tällä hetkellä eräässä perheessä isä hyväksikäyttää lastaan. Tilanne muodostui avioeron hälkeen, kun toinen tyttäristä jäi asumaan isälleen. Tytär otti äitinsä paikan.
Mutta kuten todettu, tämä ihan tosi yleistä, mutta kiinni jääneet ovat vain jäävuoren huippu. Jos jokainen teistä tietäisi kuinka paljon tällaista tapahtuu, niin ette voisi uskoa todeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tässä kokee syyllisyyttä, jos kämpässä on vähän sotkua, ja toisia ei paina mitkään rajat ja mikään moraali. Pistää niin vihaksi."Koskaan ei voi tietää, mitä jonkun normaalilta vaikuttavan perheen kulissien takana on, millaisessa h*issä lapsi saattaa elää. Ja tämä minua järkyttääkin eniten, että tämäkin perhe on saattanut tulla vastaan eikä meistä kukaan tajunnut mitään. Siis aivan järkyttävää."
Tällainen se ihmisluonto on. Jopa "hyvät" ihmiset tekevät pahoja asioita, mitä ne sitten onkaan. Moni on tilasuuden turvin valmis sortumaan rikoksen tielle. Järkyttävää on tosiaan se kuinka moni ihminen on pohjimmiltaan epärehellinen, mutta yhteiskunnan normit ja HÄPEÄN PELKO ovat ne suurimmat syyt, miksi halut painetaan kuriin eikä niistä puhuta avoimesti. Monen halut ja toiveet eivät kestäisi päivänvaloa ja johtaisivat häpeään, jos niistä kerrottaisiin julkisesti.
Monen saattaa yllättä tietoa, että loppupeleissä vain pieni osa ihmisistä ovat "normaaleja" ja suurin osa on jollain tavalla häiriintyneitä. Toiset vain salaavat sen paremmin kuin toiset.
- Anonyymi
Isukki hässiny ja mami ollu nyrkin ja hellan välissä?🤐🤐🤐
- Anonyymi
Eräässä lehdessä oli asia hauskasti:
Vangitut epäillyt ovat 32v mies sekä vajaa 30v nainen
Mun mielestö nuo on molemmat vajaita :D - Anonyymi
En ymmärrä, miksi tämä uutinen herättää niin paljon tunteita? Oma käsitykseni on, että perheen sisällä tapahtuva hyväksikäyttö on paljon, paljon yleisempää kuin kukaan meistä uskaltaa edes kuvitella. Nämä kiinni jäämiset ovat ihan oikeasti vain jäävuoren huippu. Se tässä järkyttävintä onkin.
Tunnen kaksi porilaista perhettä, jotka sattuvat olemaan erään uskonnollisen liikkeen jäseniä. Arvatkaapa vaan, onko molemmissa perheissä tyttäriä käytetty hyväksi? Kyllä, eikä siinä ole mitään ihmeellistä kyseisen liikkeen sisällä. Sitä kutsutaan lasten kasvatukseksi.
Toisaalta on aina parempi, että opetus tapahtuu turvallisesti omassa perheessä eikä niin, että 15-vuotias lapsi lähtee Kirjuriin dokaamaan ja joku 18-vuotias nuorimies raiskaa illan päätteeksi. Sitten ollaan ihan hiljaa kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Se on paljon pahempaa, jos minun mielipidettäni kysytään, ja hyvin yleistä. Siitäkään ei paljon kirjoitella lehdissä, kun on sen verran arka aihe.- Anonyymi
Eräs tunnettu poliitikko totes 90-luvulla että poliisin resursseja ei kannata tuhlata perheiden sisäisiin asioihin. Herätti muuten aikamoista hämmennystä varsinais-suomessa. Mitä tähän sanoo A.P.?
Itse olen kyllä ko asiasta vahvasti eri mieltä. - Anonyymi
Ketäköhän nyt tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäköhän nyt tarkoitat?
Sillä on vaan paha olla
- Anonyymi
Tämän ketjun aloituksen yksityiskohdat eivät ole julkisesti tiedossa eikä ketään ole vielä tuomittu. "Olet syytön siihen asti, kunnes tuomio on julistettu."
Minä olen äärimmäisen ymmärtäväinen monen asian osalta. Olen mm. auttanut 14-vuotiasta tyttöä löytämään elämänhalunsa sen jälkeen, kun hänen isäpuolensa oli hyväksikäyttänyt häntä. Vaikka siitä on jo vuosikausia aikaa, tapaus liikuttaa minua aina, kun se tulee mieleeni. Iloa tuottaa tieto siitä, että tytöstä on varttunut nainen, joka elää omaa elämäänsä huolimatta siitä, mitä hän lapsena joutui kokemaan.
Olen koska tahansa valmis auttamaan hyväksikäytön uhria. On väärä tapa hyökätä hyväksikäyttäjän kimppuun. Hyväksikäytetty ansaitsee kaiken huomion. On palkitsevaa olla auttamassa nuoria löytämään elämänhalunsa sen jälkeen, kun perheen sisällä heitä on vahingoitettu. Anonyymi kirjoitti:
Eräs tunnettu poliitikko totes 90-luvulla että poliisin resursseja ei kannata tuhlata perheiden sisäisiin asioihin. Herätti muuten aikamoista hämmennystä varsinais-suomessa. Mitä tähän sanoo A.P.?
Itse olen kyllä ko asiasta vahvasti eri mieltä.Eriasia nämä, joissa lapsi, jolla ei välttämättä mahdollisuutta tosiasiallisesti puuttua tai estää tapahtumia. Mutta aikuisten ihmisten toistuvat nahistelut toistensa kanssa, vaan koska "toinen muuttuu kyllä tällä kertaa" -ajattelu ottaa vallan, niin ne saisi kyllä lopettaa. Siinä ihminen tekee tietoisen, täysin toimintavalaisen ja vapaan päätöksen palata väkivaltaiseen suhteeseen.
Parit kerrat partiom paikalle ja se ois sitte siinä yhteiskunnan apu tuollaisissa. Vastuu siirretään itselleen kansalaisell. Poliisienkin resurssit ovat rajalliset
- Anonyymi
Olipa kerran lastensuojelun sosiaalityöntekijä jonka perheessä perheen isä käytti seksuaalisesti omaa poikaa ja äiti (ls-sossu) oli asiasta täysin tietoinen.
Asia tietysti salattiin jotta julkisivu pysyy kunnossa, eipä tieto edelleenkään julkinen ole nimineen.
Mutta poika kertoi aikanaan humalassa tyttöystävälleen asiasta.
-
Epäilemättä julkisivujen takana tapahtuu ja on tapahtunut kaikenlaista monenlaisissa perheissä, ei se hieno status aina takaa että asiat olisi kaikinpuolin kunnossa.- Anonyymi
Olen samoilla linjoilla kanssasi. Näitä perheen sisällä tapahtuvia "juttuja" on todella paljon. Syystä tai toisesta virkavallan tietoon tulee vain pikkuinen prosenttiosuus tapahtuneista hyväksikäytöistä.
On hyvin hankala ulkpuolelta puuttua perheen sisäisiin asioihin. On ironista, miten lapsia aina varoitetaan namusedistä, vaikka suurin uhka lapsille on nk. lähipiiri. Hyväksikäyttö tapahtuu usein tutun ihmisen toimesta, olipa se sitten isä, isäpuoli, äiti, äitipuoli tai setä. Siinä on turha pelotetella vierailla namusedilllä.
- Anonyymi
Lastensuojelu on yksi viimeisiä instansseja johon kannattaa luottaa, päästään kipeämpää akkamafiaverkostoa ei tästä maasta löydy.
Valitettavasti muutama normaali alalla työskentelevä saa saman maineen. - Anonyymi
Nämä ovat nyt ilmeisesti vapaalla. Syyttömiä sittenkin?
- Anonyymi
Miten voivat olla vapaalla? Mitä vettua? Kuka sitten pedofiilisteli lapsia jos nuo eivät tehneet sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voivat olla vapaalla? Mitä vettua? Kuka sitten pedofiilisteli lapsia jos nuo eivät tehneet sitä?
Vastaavat vapaalla. Syytteiden valmistelu ja oikeudenkäynnit ovat vuosien prosessi. Lapset varmaan huostaanotettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaavat vapaalla. Syytteiden valmistelu ja oikeudenkäynnit ovat vuosien prosessi. Lapset varmaan huostaanotettu.
Eikö kukaan pedofiilejä vihaava ole vielä löytänyt tuota kaksikkoa?
- Anonyymi
Eikös tänään ole syytteiden noston viimeinen päivä? Koskahan tästä kuuluu jotain?
Vapaaltavastaamishuhuthan kumottiin. Kuka lie levitellyt väärää tietoa ja mistä syystä.- Anonyymi
Hevosmiesten tietotoimisto.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968