Liityin muutama kuukausi sitten Tinderiin ja tapasin siellä erään miehen, joka olisi ollut perfect match minulle. Hän ei juo ym. ja muutenkin terveelliset elämäntavat omaava. Kun olimme ns. vaihtaneet yhteystiedot, minä itse lopetin profiilin tinderissä ja sanoin hänelle sen suoraan. Sanoin hänelle että on ok, että hän jää edelleen sinne tinderiin. Jäin miettimään että tämä kerta käyttö kulttuuri niin seuran haussa kuin kaikessa muussakin elämän osa alueella saa meidät ihmiset jatkamaan vaan sen täydellisen kumppanin etsinnä. Nyt minulle tuli täyteen tämän miehen suhteen enkä todennäköisesti ota häneen enää ollenkaan yhteyttä. Hän saa etsiä ja hakea sitä täydellistä kumppania vaikka koko haman tulevaisuuden, koska koen että hän ei todellakaan eroa tinderistä ja sitten hän minulle valittaa kuinka naiset eivät vastaa hänelle. Noh ainakin yksi nainen vastaisi nimittäin minä. Hähähäää!
Seuraa ja parisuhdetta
Anonyymi
0
719
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328