kunnan asukkaat ovat valinneet edustajansa ja heillä on kaikki syy uskoa, että uusi valtuustkausi sujuu paremmin, kuin entinen.
Varsinkin Keskustalta odotamme paljon, suurimpana puolueena sillä on suurin vastuu siitä, et kaikki sujuu mallikkaasti. Toivottavasti harkintakyky ja viisaus ovat lisääntyneet kokemuksista, niin heillä, kuin muillakin puolueilla.
Pitää muistaa, että Haapavesi on pieni ja köyhä. On kuitenkin parannettavia asioita paljon, ikäihmisten asioissa, lastensuojelussa, terveyspalveluissa sekä yleisessä viihtyvyydessä .
Nyt meillä on hyvä valtuusto
23
620
Vastaukset
- Anonyymi
Näin oleme toiveikkain vielä mielin
- Anonyymi
Varsinkin Perussuomalaiset valtuutetut ovat asiansa osaavia.
- Anonyymi
Mistä sen vois tietää. kun ei lole voelä muniakaan koeteltu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen vois tietää. kun ei lole voelä muniakaan koeteltu ?
kyllä niistä untuvikoista voipi tulla kelvollisia kyläpoliitikkoja kunhan ymmärtävät hetimiten hakea apua puolueelta piiritasolta tahi ylempää ja julkisesti irtisanoutua välittömästi niistä peräreikäpelle sateenkaarikirkko homopappeineen ja teurasjäte lehmäpuheista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä niistä untuvikoista voipi tulla kelvollisia kyläpoliitikkoja kunhan ymmärtävät hetimiten hakea apua puolueelta piiritasolta tahi ylempää ja julkisesti irtisanoutua välittömästi niistä peräreikäpelle sateenkaarikirkko homopappeineen ja teurasjäte lehmäpuheista...
Jokainen kantakoon itse vastuunsa puheistaan, tekemisistään ja tekemättäjättämisistään.
Joka puolueella on haasteensa.
- Anonyymi
Mutta tuulimyllyjä ei tule siitä pidetään huolta!
- Anonyymi
Olet väärässä Repo pääsi valtuustoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä Repo pääsi valtuustoon.
Äänestäjät ovat aina oikeassa.
- Anonyymi
valtuustoöyhöttäjälle joka taistelee tuulimyllyjen lisäksi naisia vastaan naureskellaan jo ympäri maakuntaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtuustoöyhöttäjälle joka taistelee tuulimyllyjen lisäksi naisia vastaan naureskellaan jo ympäri maakuntaa..
ookko sää semmonen " ei mikään" ?
- Anonyymi
Kunhan saadaan se kasaan ja toimimaan!
- Anonyymi
Kepu pettää aina!!! Eikä kykene yhteityöhön!! Siel vallas minäminä Heino ja Markku!!
- Anonyymi
Persu-piruja kammotaan.
- Anonyymi
Kauheen pelottavaa!
- Anonyymi
Minä minä kepulaiset kiukuttelee.
- Anonyymi
nyt jos koskaan on aika saada sopu myös perusssuomalaisiin koska Haapavetiset ovat äänensä antaneet - kepunhäviö on selvä ja persujen voitto ylivoimainen eli näin ne Haapavetiset asioista aattellee
- Anonyymi
Niinhän ne aattelee. Keskusta 14 -perussuomalaiset 5. Sillä mentävä seuraavat vuodet.
- Anonyymi
Niin kaun kuin Törky-Ikka on persuisa ei sopua voi tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kaun kuin Törky-Ikka on persuisa ei sopua voi tulla.
Sopu- Ilkkahan on oikein mukava mies, nimittäin edessäpäin ja takanapäin samanlainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopu- Ilkkahan on oikein mukava mies, nimittäin edessäpäin ja takanapäin samanlainen
turha ennää ruikuttaa ruosteista naulaakaan niihin romukerräyksiin,,,
opettelis ellään ihimisiksi,ei täälä tuollasta akrjalaista huuhaa kyläpäällikköä tarvita - Anonyymi
jo on höpöttäjä tuo yks
- Anonyymi
Kukahan tässä hyvästä puhuu? Hynä kun saavat keskenään paikkansa jaettua…!
- Anonyymi
Äänestäjät ovat tehneet valinnan ja silloin ei voi valittaa!
Äänestys on pitänyt tehdä niistä, jotka ovat ehdokkaina.
Ei voi valittaa.
Lautakuntapaikkojen jako on kyllä....huhhuh
Mihinkäpä siitä valittas!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756