ihan kohta suloinen koiranpentu, sä varmaan haluaisit tulla mun kanssa katsomaan sitä sitten joskus, koska tiedän että eläimet on lähellä sun sydäntä🥰
Mun siskolle tulee
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Koiranpennut ovat todella hellyyttäviä 🥰
- Anonyymi
Joo, mä näin jo kuvia ja videon pätkän siitä, oli niin pikkunen ja hellunen kyllä, aa että 😍 Onneksi en ole allerginen koirille 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä näin jo kuvia ja videon pätkän siitä, oli niin pikkunen ja hellunen kyllä, aa että 😍 Onneksi en ole allerginen koirille 🙂
Miten ihana olisikaan pitää sylissä ja silitellä pentua 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihana olisikaan pitää sylissä ja silitellä pentua 🥰
Niinpä, mutta hänellä ketä kaipailen on myös aivan ihana koiruli :)
Minkä rotunen pentu on tulossa? Pennut on kyllä suloisia, mutta kyllä ne aikuisetkin on söpöjä.
- Anonyymi
Se on varmaan se valkoinen pörriäinen
- Anonyymi
on aikuisetkin koirat aivan ihania :)
- Anonyymi
Oi! Onnea teille koiranpentuun tutustuttaessa. Ne kömpelöt pallerot on aivan ihania.
- Anonyymi
Voi, kiitos paljon ja niin ovat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428