Ootkohan sä tuolla

Anonyymi

Tiktokissa ja jos niin teetkö videoita myös sinne? :) Eräs näytti aivan sulta ja nimikin olis sopinut aika hyvin mutt en sit tiedä.. ;)

13

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Googlasin juuri äsken tik tok videon ja heti palstalta löytyy tämmöistä. Seuraatko minuva? 😀

• Anonyymi

En todellakaan

• Anonyymi

Eiköhän se ole vähän joka puolella pinteresteistä lähtien.

• Anonyymi

Jaa se

• Anonyymi

Sivusta: Mä en ole tiktokissa enkä tinderissä vaan prismassa silloin kun olen kotona.

• Anonyymi

Joo, olen. En tosin usein videoita tee, mutta välillä joo. =)

• Anonyymi

Mä en tee ollenkaan itse mut katselen vain muiden videoita ;) Juuri liityin muutama päivä sitten, ku sisko yllytti :)

• Anonyymi

ei oo varmaan julkisena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tee ollenkaan itse mut katselen vain muiden videoita ;) Juuri liityin muutama päivä sitten, ku sisko yllytti :)

Esiinnyt kö toisena kiusaaja mies? Lopeta naapureiden kiusaaminen, heidän elämä ei sulle kuulu. Ei ne naapurit ole nii lapsellisia, eivät edes tiedä tollasista tindereistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei oo varmaan julkisena?

Omat videot ovat julkisina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteen. 🤣 Siis siskosta. Itse kirjauduin Spotifyhin joskus siskon yllyttämänä

• Anonyymi

Olen, mutta olen kyl ihan omalla etunimellä. Tutut varmasti osanneet yhdistää kuvan ja nimen jos ovat nähneet. 😌

• Anonyymi

ei oo ainakaan vielä tullut vastaan... tämän kenet näin ei ollut omalla nimellään mutta muuten oli olisi sopinut aika hyvin,mm. paljon samoja kirjaimia kuin hänen nimessään.. ja kuva näytti jotenkin tutulta mutta ehkä ei sitten kuitenkaan ollut hän ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      11953
    2. 78
      3803
    3. Veneessä asuminen

Moi Tässä on mieleen hiipinyt ajatus että muuttaisin veneeseen kun lapset tuosta katoaa omille teilleen. Se ei tapahdu ihan heti niin tässä oon koitta
      Yleistä veneilystä
      44
      1967
    4. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1926
    5. Neekererijoukko nöyryytti suomalaispoliisia

Poliisin oli pakko sanoa jatkakaa rikastamista.
      Oulu
      131
      1913
    6. Voi Pikkarainen

Sun viimeisin insta kuva. Oot sit oikein taas asetellut Martinan shakkerin pöydälle ja kattokaa, Nalakin näkyy, unohdit vaan Fiatin avaimet. Teidän ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1695
    7. Anne Aitolehti ei ole ottanut koronarokotusta

Jopa Martina on ottanut yhden. Turisee näitä tietoja instassaan, eli ihan julkista tietoa on. Ja Espanjassa ovat. Hohhoijaa tuota typeryyttä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1632
    8. Maisan vihaajille ikäviä uutisia

Kaikista epäonnentoivotuksista ja muusta perseilyistä huolimatta Maisa ja Mikko saivat ihanan tyttövauvan. Voimia vihaajille 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1453
    9. Poliisi vaatii viittä miestä vangittavaksi epäiltyinä Seinäjoella marraskuun lopulla tapahtuneesta

Onkohan kukaan seuraamassa tai katsomassa oikeuden papereita. löytyyköhän vinkkejä henkilöistä sitten m-infosta tai y-laudalta?
      Seinäjoki
      59
      1447
    10. Onko ässien suhteen bilettäjä sittenkin Sofia

Stefu yrittää pitää työmoodia päällä ja natku vaan bilettää? https://www.seiska.fi/kotimaa/sofia-belorf-ja-stefan-therman-herattivat-huomiota-aamuvarh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1354
    Aihe