Ootkohan sä tuolla

Anonyymi

Tiktokissa ja jos niin teetkö videoita myös sinne? :) Eräs näytti aivan sulta ja nimikin olis sopinut aika hyvin mutt en sit tiedä.. ;)

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlasin juuri äsken tik tok videon ja heti palstalta löytyy tämmöistä. Seuraatko minuva? 😀

    • Anonyymi

      En todellakaan

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole vähän joka puolella pinteresteistä lähtien.

      • Anonyymi

        Jaa se


    • Anonyymi

      Sivusta: Mä en ole tiktokissa enkä tinderissä vaan prismassa silloin kun olen kotona.

    • Anonyymi

      Joo, olen. En tosin usein videoita tee, mutta välillä joo. =)

      • Anonyymi

        Mä en tee ollenkaan itse mut katselen vain muiden videoita ;) Juuri liityin muutama päivä sitten, ku sisko yllytti :)


      • Anonyymi

        ei oo varmaan julkisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tee ollenkaan itse mut katselen vain muiden videoita ;) Juuri liityin muutama päivä sitten, ku sisko yllytti :)

        Esiinnyt kö toisena kiusaaja mies? Lopeta naapureiden kiusaaminen, heidän elämä ei sulle kuulu. Ei ne naapurit ole nii lapsellisia, eivät edes tiedä tollasista tindereistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo varmaan julkisena?

        Omat videot ovat julkisina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tee ollenkaan itse mut katselen vain muiden videoita ;) Juuri liityin muutama päivä sitten, ku sisko yllytti :)

        Tiedän tunteen. 🤣 Siis siskosta. Itse kirjauduin Spotifyhin joskus siskon yllyttämänä


    • Anonyymi

      Olen, mutta olen kyl ihan omalla etunimellä. Tutut varmasti osanneet yhdistää kuvan ja nimen jos ovat nähneet. 😌

      • Anonyymi

        ei oo ainakaan vielä tullut vastaan... tämän kenet näin ei ollut omalla nimellään mutta muuten oli olisi sopinut aika hyvin,mm. paljon samoja kirjaimia kuin hänen nimessään.. ja kuva näytti jotenkin tutulta mutta ehkä ei sitten kuitenkaan ollut hän ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe