Taas olen ajatellut sinua koko päivän

Anonyymi

Ja monta kertaa meinannut jonkinlaista viestintynkää laittaa kun olen whatsapp-profiilikuvaasi katsonut. En vain sitten koskaan uskaltanut.

34

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla on liian vähän tekemistä jos toinen ajatuksissa koko päivän.

• Anonyymi

Ja aika yleistä tuo täällä. Aina kerrotaan miten ei uskolleta ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aika yleistä tuo täällä. Aina kerrotaan miten ei uskolleta ottaa yhteyttä.

Ihmiset tykkää vaan velloa haaveissaan. Kai siitäkin jotain boostia sit saa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset tykkää vaan velloa haaveissaan. Kai siitäkin jotain boostia sit saa?

Kai siitä jotain saa? Aika turhauttavaa se on ja varsinkin tuo että ”meinasin ottaa yhteyttä no en ottanutkaan” ilmoitukset.

• Anonyymi

Jospa olet rohkeampi huomenna!

• Anonyymi

Huomenna on aina uusi päivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Scarlett O'haarat levällään siinä 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Scarlett O'haarat levällään siinä 🤣

Huomenna on aina uusi päivä, mutta tänään paras päivä breteillä nolata itsensä oikein kunnolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Scarlett O'Hara: “I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think about that tomorrow.”

• Anonyymi

Kerran se kirpaisee se viestin laitto.

• Anonyymi

Ei ole mulle Teelle tämä, hänel ei pitäis olla mun nroa…🤔joo ei kyl ole. Mutta hyvää yötä!

❤️‍🔥

• Anonyymi

Oletko n vai m?

• Anonyymi

Kunpa laittaisit. En sua silti tuomitse, jos et laita, itse kun epävarmuuden maastossa liikun myös. Inhottava tunne kun on ikävä, mutta ei yhtään tiedä ikävöikö toinen takaisin.

• Anonyymi

Sillä tiedolla ei taida olla väliä ennen viestin lähettämistä.

• Anonyymi

Miksi et uskaltanut? etkö ole koskaan laittanut hänelle viestiä?

• Anonyymi

Laita se WA viesti, katsotaan, kenelle se lähtee! Ehkäpä tulee minulle?!

• Anonyymi

Ja nyt kaikki tarkistamaan puhelinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt kaikki tarkistamaan puhelinta?

Eipä tullut minulle

• Anonyymi

Jospa viesti selventäisi asioita?

• Anonyymi

Mä oon odottanut koko loman että yks ihana lattais viestiä, sanoinkin hänelle että saa laittaa, mut ei oo kuulunut. 😌

• Anonyymi

Mahtaa olla vastaanottaja rankka tyyppi jos ei uskalla viestiä laittaa.

• Anonyymi

No niinpä.

• Anonyymi

Voi laittaisipa eräs ihana mies mulle WhatsAppii ! Leijuisin ilmassa koko lopun lomani ajan, aivan sama mitä asia koskisi ❣❣❣

• Anonyymi

Sama juttu, eräälle miehelle pitänyt jo viikkokausia viesti laittaa, mutta en ole uskaltanut. Periaatteessa viesti on ihan "viaton" avunpyyntö erääseen projektiini liittyen, mutta pääsyy on se, että pääsisin hänen kanssaan tuon projektini lisäksi tekemään kahdestaan lähempää tuttavuutta. Jos olisin sinkku, olisin viestin jo varmasti laittanut. En tiedä mitä tehdä.... 😔

• Anonyymi

Varsin etovaa parisuhteessa haikailla muita!

• Anonyymi

Eroa ensin ja laita sitten vasta viestiä niin et kaada hänen niskaansa mitään vastuuta ja syyllisyyttä tämänhetkisen suhteesi loppumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroa ensin ja laita sitten vasta viestiä niin et kaada hänen niskaansa mitään vastuuta ja syyllisyyttä tämänhetkisen suhteesi loppumisesta.

Ei tämänhetkinwn parisuhteeni ole mitenkään päättymässä.
        Kesäkollia vaan haluaisin rapsutella.
        -sivusta tämä

• Anonyymi

En ala mihinkään projekteihin varattujen naisten kanssa. Turha yrittää mitään.

• Anonyymi

Voi, kuinka mä ilahtuisin!!!
        Mä lähtisin mihin vain projektiin sun kanssasi!!!
        Kyllä sä sen varmaan tiedätkin.
        Laittaisit nyt!

• Anonyymi

Olishan se mukavaa kun pistäisi Whatsapp viestiä.saattaisin vastata 🙂....

• Anonyymi

Vastaisin kyllä 😊❤️

• Anonyymi

Ensi viikolla?

• Anonyymi

Sopii aikatauluun erinomaisesti. Anna palaa, ja sormen laulaa!

• Anonyymi

Sopii❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. RIP. Tyksin sairaanhoitaja menehtyi.

36 v perusterve Tyksin sairaanhoitaja menehtyi vähän toisen koronarokotteen saatuaan. Ruumiinavausraportti aika karsea. Sisko kertoo asiasta. Ilkkujil
      Maailman menoa
      469
      8657
    2. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      253
      3233
    3. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      2702
    4. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      123
      2295
    5. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      2002
    6. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1719
    7. Pääministerin edustussänky?

Helsinkiläisessä puusepänliikkeessä teetetty, tammesta tehty sänky, sängynpäädyt ja senkki ilman patjaa maksoivat 6 553 euroa. Kansliasta oli kerrott
      Maailman menoa
      396
      1533
    8. Sofian huulet muuttuneet hassun näköiseksi

https://aijaa.com/96LPH5 Miten meni Sofia noin niinkuin omasta mielestäsi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1409
    9. Millaisen siivun Stefun rahasta Sofia saa laukkuina ja vaatteina?

Pitihän se arvata, että Stefu on saanut lisää rahaa kun on ”rakkautta” ilmassa ollut viime päivinä😄 https://www.seiska.fi/kotimaa/stefan-therman-nost
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1327
    Aihe