Vanhemmat jotka opettavat pehmeitä arvoja tai pakottavat lapsia olemaan kilttejä pilaavat näiden mahdollisuudet. Maailmassa ei selviä olemalla kiltti.
Nössöt vanhemmat pilaavat lastensa elämän
4
668
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, kohtuullinen vasemmistolainen poliittisesti mutta tiukka oikeistolainen ajatusmalli kasvatuksessa on tärkeä.
Kaikkein pahinta mitä voi lapselle tehdä on sanoa että sää oot jo liian hyvä kaikessa ja "ole vain oma itsesi". Käytöstavat ja elämän asenne pitää oppia ja ei ne itsestään sinne päähän siirry. Minulta voi kysyä neuvoa lasten kasvatuksesta, sillä olen aina ollut sitä mieltä että lapset kehittyy älyllisesti enemmän, jos lapsi kasvaa kodin ulkopuolella. Myös lapsen kasvun kehitys ei vaarannu sen vuoksi että vanhemmat ovat koko ajan selostomassa ohjeita. Vapaa kasvatus sekä rento meininki on avain onnelliseen tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Maailma pelastuu, jos lapset ovat toisiaan kunnioittavia ja kiltejä. Mitä useampi, sen nopeammin:-)
- Anonyymi
Minut ylisuojeltiin, passattiin sekä hyysättiin kunnolliseksi ja kiltiksi nössöpojaksi josta ei koskaan kasvanut aikuista, vastuuta ottavaa miestä. Koko elämäni on pilalla tämän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892