Pilssipumpun elektronisen kytkimen toiminta ?

Ostin biltemasta pilssipumpun elektronisen kytkimen, testattaessa tämä pintakytkin laskee virtaa läpi kuivana.

15

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on normaalia. Oleellista on kuinka paljon.

    • Anonyymi

      Jos / kun asia sinua askarruttaa, voit käydä kysymässä liikkeestä, josta ostit pumpun. Siellä varmaan ”asiantuntija” kertoo miksi tuo on noin ja kuinka paljon kuluttaa kuivana virtaa.

    • Anonyymi

      voit ostaa kohokytkimen. Ne eivät puhtaana ja ehjänä läpäise lainkaan virtaa.

    • Anonyymi

      Saattaa se hiukan vuotaa, mutta ei niin paljon, että se jaksaisi käynnistää pilssipumpun. Sisällä on elektroniikkaa, joka toimiakseen ottaa aina vähän virtaa.

    • Anonyymi

      Minäkin ostin samanlaisen. Ei kulkenu virta läpi märkänä, eli vene täyttyi vedestä, eikä pumppu käynnistynyt. Paska rihkama. Heitin roskiin.

      • Anonyymi

        Kirjoituksesi tyylistä paistaa läpi valehtelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi tyylistä paistaa läpi valehtelu.

        Sinulla on traumoja valehtelijoista? Foliota päähän vaan, varmuuden vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on traumoja valehtelijoista? Foliota päähän vaan, varmuuden vuoksi.

        Voisihan se noinkin olla, muttei kuitenkaan ole. Normaali ihminen erottaa hyvin suurella todennäköisyydellä valheen.

        Minusta tuntuu, että meistä kahdesta sinä olet se, jolla on vaikeuksia erottaa totuus valheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan se noinkin olla, muttei kuitenkaan ole. Normaali ihminen erottaa hyvin suurella todennäköisyydellä valheen.

        Minusta tuntuu, että meistä kahdesta sinä olet se, jolla on vaikeuksia erottaa totuus valheesta.

        Koska et voi tietää, luulet vain. Tämä on ainoa fakta tässä konversaatiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska et voi tietää, luulet vain. Tämä on ainoa fakta tässä konversaatiossa.

        Se, että et voi tietää, olenko nyt avaruudessa, ei tarkoita, että olisin, tollo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että et voi tietää, olenko nyt avaruudessa, ei tarkoita, että olisin, tollo

        Niin, kuka se alkoi esittää luuloja ja arvauksia. En minä ainakaan. Se kun ei ole mikään luulo, että se rihkama ei toiminut. Se on tieto.


    • Anonyymi

      Samoin on minulla kun upottaa veteen lakjaa virta kulkemasta

      • Anonyymi

        Pasgan jauhamisen jatkaminen vähentää uskottavuutta, ei lisää.


    • Anonyymi

      Miksi ette voisi sopia, kuten nuoret tekevät kun haluavat nahistella. He menevät johonkin tiettyyn paikkaan kolistelemaan sarviaan.
      Luulisin että tällä palvelun tarjoajalla olisi teille joku muu paikka jauhaa sitä itseään kuin tämä veneily sivusto.

      • Anonyymi

        Ootsä joko probontarkastaja?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe