Mitään tajua, oot ihan turhaa huolissasi 😂😘
Ei ne muut
21
641
Vastaukset
- Anonyymi
Nii, kuka huolissaan ja mistä
- Anonyymi
Ai ei vai tajuu😅 ihanaa saada sut ihan sekaisin. Tai ehkä molemmat oli sekaisin toisistaan 🥰
- Anonyymi
Niin saat 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saat 😚
Voi poiju. Sä oot ihana.
Peli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi poiju. Sä oot ihana.
Pelien oo poiju ja tää ei oo mitään peliä!!
- Anonyymi
Ettet olisi sinä se joka ei tajua mitään.
- Anonyymi
Sano muuta, aloitus väsätty härnäämään.
Ei todellakaan tajuu et provoajalle provotaan takas.
- Anonyymi
Kaikki tajus! Ei kannattais näin pienellä kylällä leikkiä..jutut levii ainakin mun suusta😏
- Anonyymi
Olehan olka ihmisiksi!!!!
- Anonyymi
Tuliko morkkis?😂
- Anonyymi
En ole yhtään huolissani. Mulle on ihan sama mitä muut musta ajattelee. Hän merkitsee, ei muut.
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelen, vain hän yksi nainen merkitsee minulle paljon, muut ei mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samoin ajattelen, vain hän yksi nainen merkitsee minulle paljon, muut ei mitään...
Lopeta toi itselle vastaaminen.
- Anonyymi
Vaikka toinen olisi varattu?
- Anonyymi
Mitä vähemmän tajuaa sen parempi.
- Anonyymi
On huomattuna kahden miehen vetovoima toisiaan kohtaan jo pitkän aikaa. Kyllä sen kohta muutkin huomaa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattuna kahden miehen vetovoima toisiaan kohtaan jo pitkän aikaa. Kyllä sen kohta muutkin huomaa. 🤭
Toinen toista ja silleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen toista ja silleen
Vois auttaa tulemaan kaapista ulos.
- Anonyymi
Naisen ja miehen väliset leikit oli nyt kyseessä. Harmi vaan jos satuttavat muita ja menettävät tärkeitä ihmisiä ympäriltään leikin takia.
- Anonyymi
Seliseli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2335820Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394668KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123021Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182974Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,742452Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212406Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901669- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231296