Mitään tajua, oot ihan turhaa huolissasi 😂😘
Ei ne muut
21
630
Vastaukset
- Anonyymi
Nii, kuka huolissaan ja mistä
- Anonyymi
Ai ei vai tajuu😅 ihanaa saada sut ihan sekaisin. Tai ehkä molemmat oli sekaisin toisistaan 🥰
- Anonyymi
Niin saat 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saat 😚
Voi poiju. Sä oot ihana.
Peli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi poiju. Sä oot ihana.
Pelien oo poiju ja tää ei oo mitään peliä!!
- Anonyymi
Ettet olisi sinä se joka ei tajua mitään.
- Anonyymi
Sano muuta, aloitus väsätty härnäämään.
Ei todellakaan tajuu et provoajalle provotaan takas.
- Anonyymi
Kaikki tajus! Ei kannattais näin pienellä kylällä leikkiä..jutut levii ainakin mun suusta😏
- Anonyymi
Olehan olka ihmisiksi!!!!
- Anonyymi
Tuliko morkkis?😂
- Anonyymi
En ole yhtään huolissani. Mulle on ihan sama mitä muut musta ajattelee. Hän merkitsee, ei muut.
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelen, vain hän yksi nainen merkitsee minulle paljon, muut ei mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samoin ajattelen, vain hän yksi nainen merkitsee minulle paljon, muut ei mitään...
Lopeta toi itselle vastaaminen.
- Anonyymi
Vaikka toinen olisi varattu?
- Anonyymi
Mitä vähemmän tajuaa sen parempi.
- Anonyymi
On huomattuna kahden miehen vetovoima toisiaan kohtaan jo pitkän aikaa. Kyllä sen kohta muutkin huomaa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huomattuna kahden miehen vetovoima toisiaan kohtaan jo pitkän aikaa. Kyllä sen kohta muutkin huomaa. 🤭
Toinen toista ja silleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen toista ja silleen
Vois auttaa tulemaan kaapista ulos.
- Anonyymi
Naisen ja miehen väliset leikit oli nyt kyseessä. Harmi vaan jos satuttavat muita ja menettävät tärkeitä ihmisiä ympäriltään leikin takia.
- Anonyymi
Seliseli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891