Mitä muuta U2-fanit kuuntelevat?

MrJinx

Heräsi tuossa kysymys, että mitäköhän muuta musiikkia U2-fanit tykkäilevät? Lienee melkoinen hajonta kun uukkarit on popimmillaan hyvin poppia(esim. Sweetest thing) ja vaihtoehtoisimmillaan todella vaihtoehtoista(esim. Passengers-projekti).

Itse kuuntelen;

Bob Dylan
The Smiths
morrissey
Tom Waits
Nick Cave & The Bad Seeds
Björk
REM
Radiohead
Kent
Massive Attack
Bruce Springsteen
Manic Street Preachers
jne, jne...

Ensimmäiset viisi arvostan korkeammalle mitä uukkarit (riippuu toisaalta päivästä) mutta ihan oikea U2-fani silti olen. U2 levyjä, singlejä ja bootlegeja on ollut enimmillään n.50:n cd:n verran. Kaikki VHS/DVD julkaisut on tullut ostettua, ja livenä tietysti heidät olen nähnyt.

27

3052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatti

      Viime aikoina olen kuunnellut eniten näitä:

      Joy Division
      Pink Floyd
      Tequilajazzz
      YUP
      The Clash
      David Bowie
      Jethro Tull
      Lou Reed
      Bob Dylan
      Marvin Gaye
      The Roots
      Ryan Adams
      New Model Army
      New Order

      Ja kaikenlainen blues iskee aina.

    • U2heart

      Hyvä ja mielenkiintoinen kysymys!

      Bruce Springsteen on toinen suuri suosikkini.

      Muutakin musiikkia tulee kuunneltua ihan laidasta laitaan, mutta U2 ja Springsteen ovat ylitse muiden minulla.

      ..joitakin muita mistä diggaan:
      Police
      Depeche Mode
      Simple Minds
      Oasis
      The Beatles
      Kent
      The Crash

      ..ja onhan niitä paljon muitakin, mutta nuo tuli mieleen nyt näin äkkiseltään.

      • MrJinx

        Oiskohan Brucen uus levy(Devils and Dust) tänään jo kaupoissa? Olen innolla odotellut, kun kyseessä ei ole mikään junttirock-levy, vaan pitkälti solo-akustinen, riisuttu, karu ja synkkä levy, kuten 'Nebraska' ja 'Ghost of Tom Joad', jotka molemmat kuuluvat suosikkeihini.

        Itse alkoin fanittaa Brucea suunnilleen samoihin aikoihin kuin Uukkareira, ja ne olikin kauan minun kaksi suosikki artistia, mutta sitten löysin vielä paljon paremman tarinan kertojan; Bob Dylanin, joten Bruce ei enää kuulu ehdottomiin suosikkeihini, toisin kun U2, jonka live-esiintymmisten taikaa ei kukaan ole päihittänyt (vaikka juuri Bruce on mielestäni hyvänä kakkosena)

        Brucen ja Uukkareiden kytköksistä mainittakoon (Hall of Famen puheen lisäksi) että Bruce esiintyi Uukkareiden keikalla 80-luvun lopulla. Vetivät biisin Stand By Me, mutta kyseistä esitystä ei löydy kuin bootlegeilta ja varmaankin jostain netin syövereistä.


    • mie

      Hieman asian vierestä: Itse en lukeudu ehkä suoranaiseksi U2-faniksi, vaikka sekin laajaan musiikkimakuuni kuuluu, eritoten 80-luvun matskunsa puolesta. Mutta Morrissey ja Smiths ovat minulle(kin) ne suurimmat, niiden ohella myöskin Cure ja edesmennyt Suede (ja luultavasti piakkoin samojen miesten uusi bändi The Tears). Ja Manics tottakai.

      Juuri eilen ostin Morrisseyn uusimman livelevyn "Live at Earls Court" ja koko päivähän sen parissa vierehti. Sydäntä lämmittävät eritoten sen sisältämät viisi Smiths-klassikkoa, kuten "There is a light that never goes out" ja "How soon is now". Uskomattoman hieno levy! Vielä kun pääsisi joku päivä itse todistamaan Mozzerin keikkakuntoa..

      Oli pakko vähän hehkuttaa aiheesta =)

      • Huuu

        Simple Minds
        Depeche Mode
        YUP
        Liekki
        Poets Of the Fall
        Foo Fighters
        Nirvana
        Pearl Jam
        The Police
        Cure
        Duran Duran
        Tears For Fears
        CMX
        Nine Inch Nails
        Filter
        Jamiroquai
        Stone Temple Pilots
        Faith No More
        Eppu Normaali
        Radiohead
        Coldplay
        Suburban Tribe
        Staind
        Roxy Music
        Joe Jackson
        Suede
        The Perfect Circle
        Clannad

        jne jne

        ....lista jatkuisi vaikka kuinka. Mut laidasta laitaan menee.


      • MrJinx

        Morrisseyn ja uukkareiden välillä ei heti tullut mitään yhteyttä mieleen, mutta onhan Mozzerin (mielestäni) parhaan soololevyn (Vauxhall and I) tuottaja (Steve Lillywhite) sama mitä Uukkareiden uusimman.
        Täytyy sanoa, että tuottaja on tehnyt pirun paljon parempaa jälkeä tuolla Mozzerin levyllä.


      • tuottanut
        MrJinx kirjoitti:

        Morrisseyn ja uukkareiden välillä ei heti tullut mitään yhteyttä mieleen, mutta onhan Mozzerin (mielestäni) parhaan soololevyn (Vauxhall and I) tuottaja (Steve Lillywhite) sama mitä Uukkareiden uusimman.
        Täytyy sanoa, että tuottaja on tehnyt pirun paljon parempaa jälkeä tuolla Mozzerin levyllä.

        myös U2:n ihan ekat albumit WARiin asti.


    • N27

      Mun mieltymykseni ovat niin totaalisen erilaiset, kuin toistaiseksi vastanneilla, että on ihan pakko yrittää listailla mieluisimpia... Nämä kaikki on sellaisia, joita mä kuuntelen kaikkein mieluiten U2:n LISÄKSI, eikä yhdestäkään ole huonoa sanottavaa - eli sellaisia en listaa, joilla on vain yksi tai pari hyvää biisiä...

      Gladiator
      Aya
      Tublatanka
      Lucie
      Foreigner
      The Cure
      Scissor Sisters
      Justin Timberlake N'Sync
      N.E.R.D./Pharrel Williams
      Antti Tuisku
      HIM
      Maroon 5
      Green Day
      Nick Lachey
      Franz Ferdinand
      Good Charlotte
      Thalia
      Starsailor
      O-Zone
      Blue
      Gareth Gates

      On niitä kyllä muitakin, kunhan muistais vaan...

      Lisämainintana vielä, että en missään nimessä kuuntele mitään noista, jotka on mainittu noissa tähänastisissa toisten U2-fanien vastauksissa! On jo sen verran ikää, että olen kyllä ehtinyt kyseisetkin kuulla, vaan kun ei maistu sitten millään...!

      • MrJinx

        Katotaan vittuileekohan kukaan noista Antti Tuiskuista ja muista. Ei millääin pahalla, mutta olisin epäillyt listaasi vitsiksi, jos en tietäisi toistakin U2-fania, joka tykkää mm. O-Zonesta.

        Tulee mieleen eräs ystäväni (josta käytettäköön nimeä N30, josta voinee päätellä jotain) jonka ehdoton suosikkiartisti on The Rasmus. Negative taitaa olla toisena suosikkina. Jos minulta kysytään, niin tuossa iässä olisi suotavaa, että musiikinmaku olisi hieman kehittyneempi, kuin hänellä.
        Vaikka musiikki on makuasia, niin se on sitä vain osittain. Jos toteaa että U2 on parempi kuin Smurffit, niin kyseessä ei ole makuasia, vaan fakta. Mutta esim musiikkityyli mieltymyksethän ovat lähinnä vain makuasia. Joku tykkää rankemmasta toinen kevyemmästä jne.
        Anyway, mitä tuohon ystävääni tulee, niin vaikka hän kuuntelee mielestäni laadutonta musiikkia, niin hän on aivan ihana ihminen, enkä ikinä häntä dissaisi musiikkimieltymystensä takia, vaikka kai häntä tulee silloin tällöin leikillään asiasta kiusattua. Toisaalta hänen musiikkimaustaan heijastuu eräänlainen ikinuoruus, kuten ehkä omastasikin.

        Vielä mitä tuohon muiden U2-fanien suosikkiartistien musiikin maistumiseen tulee; oletko varma että olet pureskkellut tarpeeksi kauan? Joskushan hyvällä musiikilla menee todella kauan ennen kuin se ns. aukeaa.

        Itse voin omalta suosikiltani Bob Dylanilta suositelle levyä Oh Mercy, jonka on tuottanut Daniel Lanois, eli sama kaveri, joka on ollut tuottamassa lähes jokaista Uukkari-levyä viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana (ei Poppia kuitenkaan) Varsinkin jos tykkää The Joshua Treestä, niin Dylanin Oh Mercy on must.

        Aurinkoa


      • N27
        MrJinx kirjoitti:

        Katotaan vittuileekohan kukaan noista Antti Tuiskuista ja muista. Ei millääin pahalla, mutta olisin epäillyt listaasi vitsiksi, jos en tietäisi toistakin U2-fania, joka tykkää mm. O-Zonesta.

        Tulee mieleen eräs ystäväni (josta käytettäköön nimeä N30, josta voinee päätellä jotain) jonka ehdoton suosikkiartisti on The Rasmus. Negative taitaa olla toisena suosikkina. Jos minulta kysytään, niin tuossa iässä olisi suotavaa, että musiikinmaku olisi hieman kehittyneempi, kuin hänellä.
        Vaikka musiikki on makuasia, niin se on sitä vain osittain. Jos toteaa että U2 on parempi kuin Smurffit, niin kyseessä ei ole makuasia, vaan fakta. Mutta esim musiikkityyli mieltymyksethän ovat lähinnä vain makuasia. Joku tykkää rankemmasta toinen kevyemmästä jne.
        Anyway, mitä tuohon ystävääni tulee, niin vaikka hän kuuntelee mielestäni laadutonta musiikkia, niin hän on aivan ihana ihminen, enkä ikinä häntä dissaisi musiikkimieltymystensä takia, vaikka kai häntä tulee silloin tällöin leikillään asiasta kiusattua. Toisaalta hänen musiikkimaustaan heijastuu eräänlainen ikinuoruus, kuten ehkä omastasikin.

        Vielä mitä tuohon muiden U2-fanien suosikkiartistien musiikin maistumiseen tulee; oletko varma että olet pureskkellut tarpeeksi kauan? Joskushan hyvällä musiikilla menee todella kauan ennen kuin se ns. aukeaa.

        Itse voin omalta suosikiltani Bob Dylanilta suositelle levyä Oh Mercy, jonka on tuottanut Daniel Lanois, eli sama kaveri, joka on ollut tuottamassa lähes jokaista Uukkari-levyä viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana (ei Poppia kuitenkaan) Varsinkin jos tykkää The Joshua Treestä, niin Dylanin Oh Mercy on must.

        Aurinkoa

        Ihan tosissani olin! Oli niin hyvä aihe, että taidan ihan useamman kerran käydä katsomassa, koska joku TODELLAKIN alkaa nälviä Tuiskusta & muista! ;D Mut eihän nää mitään uutta ole - olen mä ihan alusta alkaen mainostanut tykkääväni esim. Tuiskusta, musta se on aivan ihana! ;)

        Tiiätkö, ei kaikki vaan voi tykätä samoista musiikeista. Mua ei kiinnosta sitten piirunkaan vertaa syventyä noita Bob Dylaneita & muita kuuntelemaan - siis kun ei maistu niin ei! Pitää olla aivan äärimmäisen pitkäjänteinen ja rauhallinen ihminen, että kykenee nauttimaan noista mitä tuolla on mainittu - siis minun mielestäni taas... Mä nautin musiikista ihan jatkuvasti, ja kaikkialla, joten on aivan ilmiselvää, että vauhdikkaat ja kevyet kappaleet uppoaa helposti. Mä kuuntelen ja opettelen aina sanatkin, eli en pelkkiä rytmejä tai meikattuja kasvoja seuraile... En ihan NIIN pinnallinen ole! ;)

        Esim. Scissor Sisters kuulostaa sellaiselta tanssipopilta, mutta ne SANOITUKSET tekee biiseistä varsin mielenkiintoisia (törkeitäkin) - samoja piirteitä löytyy kyllä monista U2:nkin biiseistä! O-Zonehan on ihan mahtava - miksei Suomessa osata tehdä yhtä "vetäviä" biisejä??? "Stii de ce plang chitarele, le-au ranit amintirile..." Heh, ei hajuakaan ole mistä ne laulaa, mutta hyvältä kuulostaa - varsinkin autossa! :D :D :D

        Mä en tainnu Rasmusta mainita listassani, se on sellainen "häilyvä" bändi, en ihan kaikesta tykkää. Negativen laulaja näyttää kyllä aika "viehättävältä", etten sanoisi, mutta se ääni on aika laimea... En tykkää.... (Toiset sanoo samalla tavalla Tuiskusta...heh...)

        Smurffeista mä en todellakaan tykkää, enkä mistään muistakaan lapsellisuuksista tai lastenlauluista, niinkuin se koppakuoriaislaulu... Yök... Tuleepahan tässä nyt kaikki käytyä läpi!

        Esim. Bruce Springsteen on sellainen, joka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos - vaikuttamatta yhtään mitenkään. Aerosmithistäkin mä olen yrittänyt repiä jotain kiinnostavaa - onnistumatta tietenkin! Kyllä mun mielestäni itselle mieluisat biisit ja esittäjät kolahtaa ihan heti, jos on kolahtaakseen. Mä olen kuunnellut myös Rolling Stonesia, ja yrittäny löytää siitä JOTAKIN kiinnostavaa, mutta kun siinäkään ei ole YHTÄÄN mitään, mistä ottaa kiinni! Ylipäänsäkin monilta artisteilta puuttuu sanoituksista se jokin, en tiedä ovatko he saaneet suosionsa pelkällä tyylillään, vai millä! Mut näähän ei olleet siellä mainituilla listoillakaan...

        Mun ajatuksenjuoksuni on ehkä sen verran nopeaa ja vaihtelevaa, että tosi nopeasti tulee huomattua jos joku muistuttaa jotain toista tai jos biisi on "tekemällä tehty". Esim. Morrissey kuulostaa ihan alkuajan U2:lta, jotenkin häiritsevällä tavalla - mieluummin kuuntelen ihan oikeaa U2:ta. Manic Street Preachers tuntuu jotenkin tyhjältä, siihenkin verrattuna U2 tuntuu niin täyteläiseltä. REM edustaa jotain ihmeen vaihtoehtomusiikkia, tai siis YRITTÄÄ edustaa - ei maistu ei. The Roots on järkyttävä. Ja sitten niitä vanhoja herroja on tullut yritettyä kuunnella, mutta kun ymmärrys ei anna periksi - joillakin on ihan hyviä sanomia, mutta esitystapa ja musiikki ja itse esittäjät.... EIJEIJEIJEI!!! Ei pienintäkään nautintoa! "Tikusta asiaa"-biisit eivät sykähdytä, eivätkä amerikkalaisten ikiomat Alabama-biisit......

        En mä nyt tietenkään moiti mitään, mä vain haluan osoittaa, että kun niin moni tykkää kaikista niistä SAMOISTA artisteista, joita mä en oikeastaan voi sietää lainkaan, niin ymmärrätte vain että kaikilla meillä on ne omat suosikit. Ettei tule vaikka sellaista yleistystä, että uukkarifanit tykkää sellaisesta ja sellaisesta musiikista - eiköhän vielä löydy lisääkin musamakuja!

        Mä tiedän kyllä millainen Bob Dylan on, mutten ole varmaankaan juuri tuota mainitsemaasi Oh Mercya kuullut - mä luulen kuitenkin, että Joshua Treen tekee hienoksi juuri se, että sen laulaa BONO. En mä hyvin todennäköisesti siitäkään tykkäisi, jos sen laulaisi vaikka tuo Bob Dylan.... Eli ei näitä oikein voi verrata, mitään ylipäänsäkään!

        Jo taitaa tarinointi riittää! ;D


    • 2.Judas priest

      3.Metallica
      4.Black sabbath
      5. ym.......

    • dick

      The Clash, The Sex Pistols, The Ramones, R.E.M, Manic street preachers, Red hot chili peppers, Guns n roses (alkuperäinen), niin ja kotimaiset; Ismo Alanko, kotiteollisuus, CMX, Maija Vilkkumaa, vanha Pelle Miljoonan tuotanto esim. 1980 ja Oy. Äsh, ei jaksa enää niitä on niin monta :-) mutta tässä mun suosikit.

    • Evans

      This season I've mostly been listening... hih, pieni Fast Show -pala tähän väliin :)

      - Kent (toimii aina)
      - The Smiths (myöskin toimii aina, etenkin Strangeways here we come -levy)
      - Suede (mitä vanhempi levy, sitä parempi)
      - Manic Street Preachers (esim. The Love of Richard Nixon on nerokas kappale!)
      - The Commitments (hyvä leffa ja vielä paremmat soundtrackit, paranevat vain vuodesta toiseen)
      - vanhaa jazzia ym. (à la Ella Fitzgerald, Louis Armstrong, Glenn Miller)
      - Rammstein (uskokaa tai älkää! en muuten kuuntele mitään heviin päinkään olevaa, mutta Rammstein on poikkeus, ja LOISTAVA sellainen)
      - Röyksopp, Sigur Rós (eläköön pohjoismainen yhteistyö, tai jotain)
      - Garbage (asennetta!)
      - Toy Dolls (aina välillä kaipaa kunnon naurua. siihen muuten kelpaa pieninä annoksina myös Eläkeläiset.)
      - Placebo (kas, listalle selvisi yksi jenkkikin! ei auta jättää yksinäiseksi, sanotaan vielä vaikka Smashing Pumpkins myös. hyvää musaa sekin!)
      - Weeping Willows (aina välillä kaipaa myös melankoliaa. niin kauniita lauluja!)

      Auh, tätähän voisi jatkaa aamuun asti. Nyt stoppi välillä!

    • :):):)

      No pitipä minunkin osallistua tähän.:)

      Tässä sellaisia eniten kuunneltuja bändejä U2 ohella.Eli aika monipuolista...

      Sentenced
      Iron Maiden
      Metallica
      The 69 Eyes
      Him
      Nightwish
      Amorphis
      Ozzy
      Nirvana
      Rem
      Eppu Normaali
      Cmx
      Zen Cafe
      Poets of the fall

    • Jorma.Kovanen

      - Rolling Stones
      - Pink Floyd
      - Iron Maiden
      - Black Sabbath
      - Johnny Winter
      - Diablo
      - Bob Marley
      - Slayer

      ...Lista on pitkä, eikä nää muutamat ole missään järjestyksessä, eli fiilispohjalta...Silti U2:n "new years day" on ehkä paras koskaan levytetty biisi.

      • U2heart

        Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi New Year's Daysta! Näin olen ajatellut jo vuosia.


      • Sabbathisti/Motörheadisti

        Kun nyt satun olemaan aloitteleva U2 -fani niin kysäisen milläs levyllä tuo New Years Day on? Ihan vaan huvin vuoksi.


      • Mr Jinx
        Sabbathisti/Motörheadisti kirjoitti:

        Kun nyt satun olemaan aloitteleva U2 -fani niin kysäisen milläs levyllä tuo New Years Day on? Ihan vaan huvin vuoksi.

        New Year's Day löytyy U2:n kolmannelta levyltä "War" vuodelta 1983. Loistava levy. Ainakin parempi kuin kaksi uusinta.

        Kyseinen biisi löytyy myös "Best of 1980-90" kokoelmalevyltä.


    • Lemon

      Kiva kuulla Mozzer ja The Smiths iskee muihinkin:)
      Coldplay
      Kent
      Emiliana Torrini
      Rajaton
      Zen Cafe
      Bo Kaspers & Herr Bo soolona

    • -MH-

      Kiinnostava aihe tosiaan.. Itsekin pohtinut vähän samanlaista.
      Tosin vain siinä määrin, että on tehnyt mieli löytää 'uusia' hyviä bändejä
      'vanhojen' hyvien rinnalle.

      Mutta, näitä minä:

      Manic street breachers (Kesäajan suosikki)
      R.E.M. (uusin 'löytö')
      Anathema (lähinnä vain Judgement levy)
      Björk
      Coldplay
      Foo Fighters
      Goo Goo Dolls (ah niin ihana Iris)
      Muse (Sunburn!!)
      Incubus
      Abandoned pools
      Red hot chili peppers
      Depeche mode
      Staind

      Löytyy jopa pari kotimaista:
      Poets of the fall
      Crumbland
      Zen cafe
      Pedestrian's Motor (hienoa ainakin yhden biisin perusteella :))

      Että näin :)

      Kevään jatkoja!

      • MrJinx

        Otsikko on lainaus Manic Street Preachersien biisistä. Morrissey ja Marr ovat tietysti The Smithsin laulaja/sanoittaja ja kitaristi/säveltäjä.

        Suosikkibändiesi perusteella The Smiths ei olisi sinulle välttämättä pöllömpi tuttavuus.

        Itsellä oli alkuun todella vaikeaa saada the Smithsistä otetta kun niiden kasari-hinttari-poprock soundi ei oikein iskenyt (Ei pienimmälläkään pahalla mitään vähemmistöä kohtaan).
        Nykyään pidän sitä parhaimpana bändinä mitä ikinä on ollut (jos vertailussa otan huomioon sen, että Smiths toimi vain viitisen vuotta)

        Veikkaisin että U2-fanin olisi helpointa tarttua Smithsien "Strangeways, Here We Come" levyyn, vaikka mielestäni (ja useimpien muiden mielestä) Queen Is Dead on heidän paras levy.

        Ei ole siis tarkoitus vain niitä omia ehdottomia suosikkejaan tuputtaa, vaan niitä jotka saattaisi U2-fanille iskeä. Esim oma suosikkini Bob Dylan on kovin erilaista Uukkareista, mutta kuten olen jo aiemmin kirjoitellut, niin hänen Oh Mercy (1989) levyyn on helppoa tarttua, kun on Joshua Treeltä tuttua fiilistä, koska tuottajana on häärinyt Daniel Lanois (jota Bono itseasiassa suositteli Bob Dylanille) Paska äänihän Dylanilla on, mutta hän laulaa tunteella (joka jää helposti narinalta huomaamatta) ja on ylivertainen sanoittaja (kyseinen levy ei ole kylläkään siitä paras osoitus).


      • -MH-
        MrJinx kirjoitti:

        Otsikko on lainaus Manic Street Preachersien biisistä. Morrissey ja Marr ovat tietysti The Smithsin laulaja/sanoittaja ja kitaristi/säveltäjä.

        Suosikkibändiesi perusteella The Smiths ei olisi sinulle välttämättä pöllömpi tuttavuus.

        Itsellä oli alkuun todella vaikeaa saada the Smithsistä otetta kun niiden kasari-hinttari-poprock soundi ei oikein iskenyt (Ei pienimmälläkään pahalla mitään vähemmistöä kohtaan).
        Nykyään pidän sitä parhaimpana bändinä mitä ikinä on ollut (jos vertailussa otan huomioon sen, että Smiths toimi vain viitisen vuotta)

        Veikkaisin että U2-fanin olisi helpointa tarttua Smithsien "Strangeways, Here We Come" levyyn, vaikka mielestäni (ja useimpien muiden mielestä) Queen Is Dead on heidän paras levy.

        Ei ole siis tarkoitus vain niitä omia ehdottomia suosikkejaan tuputtaa, vaan niitä jotka saattaisi U2-fanille iskeä. Esim oma suosikkini Bob Dylan on kovin erilaista Uukkareista, mutta kuten olen jo aiemmin kirjoitellut, niin hänen Oh Mercy (1989) levyyn on helppoa tarttua, kun on Joshua Treeltä tuttua fiilistä, koska tuottajana on häärinyt Daniel Lanois (jota Bono itseasiassa suositteli Bob Dylanille) Paska äänihän Dylanilla on, mutta hän laulaa tunteella (joka jää helposti narinalta huomaamatta) ja on ylivertainen sanoittaja (kyseinen levy ei ole kylläkään siitä paras osoitus).

        Kiitoksia tällaisesta vinkistä.. Bändin nimen olen kuullut,
        mutta siihen tuntemus taitaa jäädä...
        Pitääpä kokeilla. :)

        Hyvät kevään jatkot! :)


    • Heltsa

      Moro! Oli aika jännä lukea noita U2-fanien suosikkeja. Maku näemmä yhdistää ihan erilaisiakin bändejä. Ja erottaakin... Mutta ite kuuntelen esim. seuraavia:
      Kent
      Rajaton
      Eput
      Zen cafe
      Police
      Depeche Mode, Duran Duran yms. 80-luvun helmet...
      Irina
      Jonna Tervomaa
      J.Karjalainen
      jne. jne. jne.

    • Schoop

      Tulee kuunneltua paljon muitakin bändejä kuin pelkästään U2:sta. Tälläisien bändien julkaisuja viihtyy soittimessani:

      Depeche Mode
      New Order
      Placebo
      The Smiths
      Aphex Twin
      Chemical Brothers
      Blue States
      Sven Väth
      Nine Inch Nails
      Mew
      Suede
      Alice in Chains
      LFO

    • Sabbathisti/Motörheadisti

      U2:seen tutustuin vasta viime vuoden lopulla ja omistan tuon uusimman levyn. Siksi olen vielä "rookie -fani" mutta kyllä tät voi jo pieneksi faniudeksi kutsua. Sitten muuta mitä kuuntelen mm.

      Ozzy Osbourne
      Black Sabbath
      Queensrÿche
      Queen
      Queens Of The Stone Age
      Deep Purple
      Thunderstone
      Egotrippi
      Neljä Ruusua
      Ismo Alanko

      ...tai no, tuossa oli muutama. En jaksa enää luetella!

      • cool cats

        U2 lisäksi kolahtaa meikämandolinoon ainakin

        Sting
        David Bowie
        the Rolling Stones
        Duran Duran
        INXS
        Crowded House
        PIL
        Peter Gabriel
        Phil Collins
        ABBA
        Pretenders
        Sade
        Huey Luey&the News
        Billy Idol
        Iggy Pop
        the Clash
        Coldplay
        Bryan Adams
        the Who
        Jimi Hendrix
        Led Zeppelin
        Beach Boys
        the Beatles
        John Lennon
        Lou Reed&Velvet Underground


      • cool cats
        cool cats kirjoitti:

        U2 lisäksi kolahtaa meikämandolinoon ainakin

        Sting
        David Bowie
        the Rolling Stones
        Duran Duran
        INXS
        Crowded House
        PIL
        Peter Gabriel
        Phil Collins
        ABBA
        Pretenders
        Sade
        Huey Luey&the News
        Billy Idol
        Iggy Pop
        the Clash
        Coldplay
        Bryan Adams
        the Who
        Jimi Hendrix
        Led Zeppelin
        Beach Boys
        the Beatles
        John Lennon
        Lou Reed&Velvet Underground

        Heh unohdin Queen,Pogues,Fine Young Cannibals,Big Country,Eurythmics,Talking Heads,Ramones,Bob Marley,Madness,Specials,Pet Shop Boys,Prince,Kent,Blondie,Elton John,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe