Oma kauneus ja komeus on katoavaista

Anonyymi

Siksi sitä on hyvä vaalia, sekä naisten että miesten. Nukkuu tarpeeksi, syö terveellisti ja monipuolisesti, harrastaa liikuntaa. Ei polta ollenkaan, juo hillitysti tai ei ollenkaan. Suojautuu auringolta hatun ja aurinkorasvan avulla.

Olen itse alle 30v. nainen, joka pitää itsestään huolta. Odotan ja edellytän tulevalta mieheltä samaa. Edellä luetellut asiat ovat pieniä tekoja, joilla voi vaikuttaa siihen, ettei vanhene ulkoisesti ennen aikojaan. Noilla teoilla pysyy myös fyysisesti terveenä.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka ikinä oletkaan, niin alkoholi auttaa sydänsuruihin......
      <3

Ei kannata alkoholiin sortua, jos on jokin muu tie....

• Anonyymi

No se on kyllä totta.

• Anonyymi

Mutt elämä ei ole noin yksoikoista, joskus et pysty hallitsemaan kaikkea, stressaat, nukut huonosti, syöt kiireessä mitä sattuu, epäsäännöllisesti, et jouda urheilemaan, ulkoilemaan, saatat sairastua vakavasti, kaikki noista vanhentaa ihmistä vuosilla. Mulla ei ole onnea kauneudessa, ikäni ollut ruma kasvoiltani ja rumuus on vaan lisääntynyt iän myötä.

• Anonyymi

Toisen tuki tärkeä

Tuetaan toisiamme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen tuki tärkeä

Tuetaan toisiamme

Se on hyvä, jos on ihmisiä ympärillä, jotka tukevat sua silloin, kun sitä tarvitset ja annat vastavuoroisesti apuja takaisinpäin. Mun ollut pakko pärjätä yksikseni, ei ole tukea muilta tullut. Se on hyvä asenne, ett auttaa toisia, ei jätä pärjäämään yksin.

• Anonyymi

Harmittavan moni nainen ja mies rupsahtaa jo päälle kolme kymppisenä. Varsinkin jos kuppi maistuu liikaa niin näyttää jo kolme kymppisenä neljä kymppiseltä.

• Anonyymi

Toi on totta, kyllä naamasta näkee jos viini tai kalja maistuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on totta, kyllä naamasta näkee jos viini tai kalja maistuu!

Paskat geenit, ohut iho vanhentaa nuorena, myös stressi on yksi pahimmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat geenit, ohut iho vanhentaa nuorena, myös stressi on yksi pahimmista.

Mua monivuotinen stressi vanhentanut reilusti, läheisten vakavat sairastamiset ja poismenotkin vaikuttanut. En vuosiin jaksanut huolehtia itsestäni kunnolla, se näkyy kaikesta, enää ei saa menetettyjä vuosia takas. En ole ryypännyt itseäni tämän näköiseksi. Pitäis skarpata, sais edes vähän vointia ja oloa paremmaksi, tunnen olevani jotain 80v. vaikka olen reilusti nuorempi.

• Anonyymi

Onhan se hienoa kun joku jaksaa vaalia..
      Se ei muuta sitä tosiasiaa, että ennemmin tai myöhemmin mätänet arkussa. Ja mitä hyötyä oli siitä ulkonäön vaalimisesta? Ei mitään.

• Anonyymi

Njaa, käsittääkseni naisoletettujen sisäinen hyvinvointi liittyy myös ulkoisiin asiohin, Itsensä hyväksyminen ja rakastaminen. Miksipä ei myös miesoletettujen ja muidenkin!
      Suosittelen olemaan armollinen itselleen, kukaan ei ole täydellinen ja tekemällä siksi ei tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6855
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4805
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2627
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1979
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1738
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1557
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1329
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1234
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe