Siksi sitä on hyvä vaalia, sekä naisten että miesten. Nukkuu tarpeeksi, syö terveellisti ja monipuolisesti, harrastaa liikuntaa. Ei polta ollenkaan, juo hillitysti tai ei ollenkaan. Suojautuu auringolta hatun ja aurinkorasvan avulla.
Olen itse alle 30v. nainen, joka pitää itsestään huolta. Odotan ja edellytän tulevalta mieheltä samaa. Edellä luetellut asiat ovat pieniä tekoja, joilla voi vaikuttaa siihen, ettei vanhene ulkoisesti ennen aikojaan. Noilla teoilla pysyy myös fyysisesti terveenä.
Oma kauneus ja komeus on katoavaista
11
<50
Vastaukset 11
Kuka ikinä oletkaan, niin alkoholi auttaa sydänsuruihin......
<3
Ei kannata alkoholiin sortua, jos on jokin muu tie....- Anonyymi
No se on kyllä totta.
- Anonyymi
Mutt elämä ei ole noin yksoikoista, joskus et pysty hallitsemaan kaikkea, stressaat, nukut huonosti, syöt kiireessä mitä sattuu, epäsäännöllisesti, et jouda urheilemaan, ulkoilemaan, saatat sairastua vakavasti, kaikki noista vanhentaa ihmistä vuosilla. Mulla ei ole onnea kauneudessa, ikäni ollut ruma kasvoiltani ja rumuus on vaan lisääntynyt iän myötä.
- Anonyymi
Toisen tuki tärkeä
Tuetaan toisiamme - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen tuki tärkeä
Tuetaan toisiammeSe on hyvä, jos on ihmisiä ympärillä, jotka tukevat sua silloin, kun sitä tarvitset ja annat vastavuoroisesti apuja takaisinpäin. Mun ollut pakko pärjätä yksikseni, ei ole tukea muilta tullut. Se on hyvä asenne, ett auttaa toisia, ei jätä pärjäämään yksin.
- Anonyymi
Harmittavan moni nainen ja mies rupsahtaa jo päälle kolme kymppisenä. Varsinkin jos kuppi maistuu liikaa niin näyttää jo kolme kymppisenä neljä kymppiseltä.
- Anonyymi
Toi on totta, kyllä naamasta näkee jos viini tai kalja maistuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on totta, kyllä naamasta näkee jos viini tai kalja maistuu!
Paskat geenit, ohut iho vanhentaa nuorena, myös stressi on yksi pahimmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat geenit, ohut iho vanhentaa nuorena, myös stressi on yksi pahimmista.
Mua monivuotinen stressi vanhentanut reilusti, läheisten vakavat sairastamiset ja poismenotkin vaikuttanut. En vuosiin jaksanut huolehtia itsestäni kunnolla, se näkyy kaikesta, enää ei saa menetettyjä vuosia takas. En ole ryypännyt itseäni tämän näköiseksi. Pitäis skarpata, sais edes vähän vointia ja oloa paremmaksi, tunnen olevani jotain 80v. vaikka olen reilusti nuorempi.
- Anonyymi
Onhan se hienoa kun joku jaksaa vaalia..
Se ei muuta sitä tosiasiaa, että ennemmin tai myöhemmin mätänet arkussa. Ja mitä hyötyä oli siitä ulkonäön vaalimisesta? Ei mitään. - Anonyymi
Njaa, käsittääkseni naisoletettujen sisäinen hyvinvointi liittyy myös ulkoisiin asiohin, Itsensä hyväksyminen ja rakastaminen. Miksipä ei myös miesoletettujen ja muidenkin!
Suosittelen olemaan armollinen itselleen, kukaan ei ole täydellinen ja tekemällä siksi ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518