Lääkärit ja asiantuntijat onnistuivat saamaan toimivaa spermaa tähden ruumiista. Vlug kertoi Instagram-julkaisussaan, että laskettu aika on lokakuussa.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mikä on sairasta? Mikä on moraalitonta? Kuka sen määrittelee? Ateistinen sosialismi
- Anonyymi
Ihmiskunta sen on määrtitellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskunta sen on määrtitellyt.
Ei ole mitään yhteistä moraalia maailman kansojen kesken, urpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään yhteistä moraalia maailman kansojen kesken, urpo.
En kyllä kirjoittanut, että se olisi yhteinen moraali. Lue tarkemmin, tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä kirjoittanut, että se olisi yhteinen moraali. Lue tarkemmin, tollo.
Oletkin tyhmempi tapaus. Meidän suomalaisten ja muiden länkkärien moraali perustuu raamattuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin tyhmempi tapaus. Meidän suomalaisten ja muiden länkkärien moraali perustuu raamattuun.
Minun ei perustu. Minun perustuu ystävällisyyteen ja rakkauteen.
Ja oikeuden vaalimiseen.
Joten olet hyvin harvinaisen älytön, kuvitellessasi , että minun moraalini Raamattuun perustuisi.
Kaikesta päätellen olet itse hieman älykkyysosamäärältäsi minua rajoittuneempi .
- Anonyymi
Vielä, kun pääministerille sallittaisiin ns. siunattu tila, niin Suomi olisi ainakin hetken paremmassa mallissa.
- Anonyymi
70–80 prosenttia asiakkaistamme on suomalaisia. Suurin osa on oikeamielisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Hovioikeuden mukaan vuonna 1999 syntynyt Omid on syyllistynyt raiskaukseen, neljään raiskauksen yritykseen sekä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapitoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1572475- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 76635
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498