Ovatko muslimit aina uskovaisia?

Anonyymi

Kristityt ei ainakaan Suomessa ole uskovaisia.
Kirkkoon kuuluu nyt alle 70%, niin ei heistä ole uskovaisia kuin todella pieni osa.
Eivät he käy sunnuntaisin kirkossa tai rukoile. He kyllä kastavat lapsensa ja pitävät kirkkohäät mutta siihen se jää. Raamattu on todella tuttu opus minulle eikä siellä sanota että sinun tulee puhua jokaisesta pahaa, tai että sinun tulee valhedella kaikesta. Näin kirkkoon kuuluvat tekevät.

Mutta jos on muslimi niin tarkoittaako se heille sitä että he ovat uskovaisia?
Elävätkö he kuten profeetta opettaa?

13

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Habahaba persufasistitrollit kuin te j a k s a t t e jauhaa tätä yhtä ja samaa ?

• Anonyymi

kun on ruakimo tauti, niin siitä on päästävä, eikä läpytelijälle mitään tiputtaa

• Anonyymi

Julkeimpia oikeuksiaan tämä porukka pitää ohjenuoranaan röyhkeästi huutaen ja esiintyen, vastaas SUOMALAINEN jo näitten luulohin ja tipauta nämä luuloistaan maanpinnalle

• Anonyymi

Hadithien mukaan oikea usko on hyvin harvinaista silloin kun Mahdi tulee. Yhtä harvinaista kuin on vaahto valtavan valtameren pinnassa.
      Toisaalta on toinen Hadith jonka mukaan islamin viidestä peruspilarista NELJÄ tulee turmeltumaan ja ikään kuin katoamaan maailmasta, mutta VIIDES pilari eli USKONTUNNUSTUS YHTEEN AINOAAN JUMALAAN jää jäljelle.

Mitä tahansa sanotaan siis uskosta niin jäljelle jää aina tuo YKSI polku tai kapea tie, joka on Usko yhteen ainoaan Jumalaan, jonka rinalle ei saa asettaa ketään toista.

• Anonyymi

Mahdia ei ole ollut koskaan olemassa, meidän on korjattava suhteemme kokonaan muslimi seksuaalivähemmistöihin. Meillä on paljon syrjittyjä seksuaalivähemmistöjä keskuudessamme, meidän on ajettava nyt heidän asiaansa. Toivon että muslimi pridessa näkyy rakkaan Allahin rakastamia ihmisiä osoittamassa rakkautta meitä kaikkia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdia ei ole ollut koskaan olemassa, meidän on korjattava suhteemme kokonaan muslimi seksuaalivähemmistöihin. Meillä on paljon syrjittyjä seksuaalivähemmistöjä keskuudessamme, meidän on ajettava nyt heidän asiaansa. Toivon että muslimi pridessa näkyy rakkaan Allahin rakastamia ihmisiä osoittamassa rakkautta meitä kaikkia kohtaan.

Jaa, monille heikoille ja vähäisille ja huonoille Mahdi tuo suurta toivoa. Olen etsinyt häneltä viestejä kuuntelemalla nasheed lauluja . Eräs laulu sanoi Mahdi tulee suojelemaan kaikki syntiset ennen tuloaan mm. Tekemällä lakeja henkisellä voimallaan syntisiä suojeleviksi.
        Tarkoitan joillekin Mahdi on ainoa, koska ilman häntä he ovat täysin pihalla kaikesta.
        Kiitos Allahille! Laeista jotka antavat aikaa parannuksen tekemiseen.

• Anonyymi

Ap moi. Täältä ei ainakaan saa vastausta. Hieman vähemmän aineita jos vetäisitte.

• Anonyymi

Kaikista taka-ajatuksisinta porukkaa ja muiten leipiin pyrkiviä, mitäs uskoa se tommonen pelit on, näytelmät on näitten uskonto ja ollah kuniallinen ja kunialisuuta josta voikin kysyä mitäs kunialisuuta näitten luulot siitäkin on

• Eivät, eivät paljon sen kummemmin kuin kristitytkään. Yleensä käytän sanaa "muslimitaustainen" näistä ihmisistä, mutta puhuttakoon heistä nyt muslimeina.

Olen matkustellut Venäjällä alueella, jossa huomattava osa väestöstä on muslimeita, tunnen heitä hyvinkin, ja heidän elämässään islam näkyy lapsen nimenantojuhlissa, häissä ja hautajaisissa. Sianlihaakaan ei karsasteta.

Sama pätee ehdottomasti muslimimaista tuleviin maahanmuuttajiin. Onhan Suomessa heitä aika paljonkin, eikä iso osa heistä on jossain muualla kuin moskeijalla rukoilemassa ja omaa muunlaiset arvot kuin Profeetan (rh) opettamat.

Työkavereissa tai naapureissa voi helposti olla muslimi, ilman että sitä tietää, tulee koskaan ajatelleeksi. Jos tuo muslimi uskookin Jumalaan, mutta ei elä kuin uskovainen, ei useinkaan synny tilanteita, joissa hän sanoisi, että "olen muslimi" tai joissa asia muuten tulisi ilmi.

• Anonyymi

Kivi ja sen taijat on teille kaikille tärkeintä, jot sitäsrataa kumartelette ja vaaditte täysin erimoista elämää suomalaisten teille puntaamaan elikkä kultuureittenne mukaista, on se onon suomelle kallista sakia kestää vielä näitten vaatimukset ja katseet vääräuskoisia kohin

• Anonyymi

->> on vain yksi islam

"Eurooppa valmistelee omaa loppuaan" – Erdoğan esiintyy ärhäkkänä muslimien puolustajana, mutta Turkin ystävät ovat harvassa

TÄMÄ ON NÄITTEN LOPULLINEN TAVOITE

• Anonyymi

ON AIKAMME TOIMIA

Siirtolaiskriisi: Liettua rakentaa muurin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe