"AIBA:n päätöksen taustalla on ajatus antaa useammalle nyrkkeilijälle mahdollisuus otella lähempänä luonnollista painoluokkaansa."
"Me ollaan mestareita kaikki, jos oikein tarkasti punnitaan" 3-3,5 kg kahden eri painoluokan välillä on todellista hifistelyä.
"Miesten vähimmäispaino alennettiin 49 kilosta 48 kiloon."
Nyrkkeilijät eivät ole kuulleet inflaatiosta,
https://www.nyrkkeilyliitto.com/?x103997=1668095
"me ollaan mestareita kaikki, jos oikein tarkasti punnitaan"
Anonyymi
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Me ollaan runkkareita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan
- Anonyymi
Lähteehän sitä painoa niinkin, niin sopii vähän kevyempään sarjaan..... ja mitali kaulaan, jos jaksaa vielä kantaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteehän sitä painoa niinkin, niin sopii vähän kevyempään sarjaan..... ja mitali kaulaan, jos jaksaa vielä kantaa...
Me ollaan nussimiskoneita kaikki, jos makuuhuoneen kamerasta katsotaan
Me ollaan nussimiskoneita koko elämän, ihan jokaine
- Anonyymi
Nyt SM;ssäkin pienellä taktikoinnilla liki jokaiselle mitsku..meno on kuin Hippo-kisoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919