Tekniikkana on porattu cdi, enoxin kuriton tehari ja 102 suutin. Ongelma on siis se ettei käynnisty kylmänä millään polkemalla vaan pakko mäkistartilla. Sitku on ajellu vähä aikaa ni käynnistyy pari minaa ajelun jälkeen hyvin polkemalla mut muuten työnnettävä. Ongelmat alko siitä ku kytkinpakan ruuvi oli löystyny ja kiristin sen. Suuttimen ei pitäs olla liian iso ku toimi aiemmin hyvin. Taitaa myös käydä vähä rikkaalla vielä ku joskus paukkuu putkeen. Mut se ei varmaan sitä aiheuta että ei edes polkemalla lupaa. En keksi oikee mikä vois olla enää vikana?
Yamaha dt -09 ei käynnisty kylmänä polkemalla
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
jos se ei kylmänä lähde käymään polkemalla mutta lämpimänä lähtee,niin silloin se ei saa kylmänä tarpeeksi polttoainetta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819