En mee uimaan

Anonyymi

Tiedoksi naiselle.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et mene?

      • Anonyymi

        En tykkää uida yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää uida yksin.

        Kaikkihan ui yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää uida yksin.

        Missä uit jos et olisi yksin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä uit jos et olisi yksin :)

        Lammessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammessa

        Oletko aikuinen vai lapsi?


    • Anonyymi

      Syy?

      • Anonyymi

        Yksin ei saa mennä uimaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin ei saa mennä uimaan!

        Ymmärrän jos oot jotenkin lapsen tasolle jäänyt


    • Anonyymi

      Mäkään en halua koskaan tehdä mitään tuommoista yksin. Ennemmin olen sitten vaan kotona.

      • Anonyymi

        Etkai tarkoita että minulla pitäisi olla taapero ikäinen lapsi mukana kun jos joskus armosta annat luvan minun käydä uimassa ja haluan mennä myös yksin uimaan jotta voin rauhassa uida ja taas oot päättänyt minun puolestani mun harrastukset ovat korkeintaan kauppaan ostamaan ruokaa ja kännykkä oltava auki sulle ja kaverille ei ole mitään asiaa mennä kun muuten voin saada koronan pahimmat oireet vaikka minun kaverit ei olisi saanut korona tartuntaa niin varmuuden vuoksi en voi ottaa mitään riskiä että saan sen korona.


    • Anonyymi

      no ei sitte edelleenkään niitä vesileikkejä edessä, tai siis ettet oo koskaan pyytäny eikä voi oikeen lähtee rantoja kierteleen, sun toivossa

      • Anonyymi

        Sullahan oli siellä niin hyvää seuraa ja miksi en petä sinua kun oot Jo pettänyt minua


    • Anonyymi

      Päivän paras juttu.

    • Anonyymi

      Ei kannata. Voi olla että se sarjakakkaaja on ollut liikkeellä.

    • Anonyymi

      Hyppäätkö jonkun selkään uimaan?

    • Anonyymi

      En mene yksin minäkään. Odotan häntä. En halua hukkua ilman häntä mihinkään enkä mitenkään.

    • Anonyymi

      Ainoastaan lasten kanssa menen nii en enään pyydä ketään muita uimaan.ja voitko rakas ottaa Nyt ne ällöttävät kuvat pois

      • Anonyymi

        Eikö suostu ottamaan eksänsä kuvia pois, mahtaa harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö suostu ottamaan eksänsä kuvia pois, mahtaa harmittaa.

        Ei harmita enää.mutta kohta harmittaa kun minä olen menossa bileisiin ja aivan varmasti myös nussin kaikkien muiden kanssa jotka vaan ehdottaa jotain sellaista. Luultavasti ne ällöttävät kuvat poistuu viimeistään siinä vaiheessa kun olen jonkun muun kanssa sillein ja sen jälkeen mun rakas ehdottaa että muutetaan yhteen ja hän tekee kirjallisesti lupaukset että ei ole ikinä missään tilanteessa tekemisissä exien kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe