Suositelkaa 4mm2 parikaapelia. pitäisi pystyä noutamaan, kiire.
4mm2 parikaapeli
5
386
Vastaukset
- Anonyymi
Olis heti haettavana https://m.motonet.fi/fi/tuote/472922/4CONNECT-STAGE2-4mm2-kaiutinkaapeli--OFC-1-m
Numero on yllä jos haluut ensin soitella.- Anonyymi
Kiitos. Siis onko tämä motonetissä vai sinulla? montako metriä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Siis onko tämä motonetissä vai sinulla? montako metriä?
Minulla ja voit tulla kyllä heti hakemaan. Tosin kaiutinkaapelin muovipinta ei kestä ulkona uv säteilyä eikä pakkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ja voit tulla kyllä heti hakemaan. Tosin kaiutinkaapelin muovipinta ei kestä ulkona uv säteilyä eikä pakkasta.
Kestää se kymmeniä vuosiajis ei joudu li k ke rasitukseen tai suojassa vaikka putkessa kourussa .
Tavallinen mmj h y vää kajarikaiutuåinta kulke sä h kökin samassa kaapelissa
Asintun y uja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää se kymmeniä vuosiajis ei joudu li k ke rasitukseen tai suojassa vaikka putkessa kourussa .
Tavallinen mmj h y vää kajarikaiutuåinta kulke sä h kökin samassa kaapelissa
Asintun y ujaMMJ ei ole hyvää kaiutinkaapelia, sillä se on liian jäykkää varsinkin, jos halutaan riittävästi pinta-alaa. Lisksi se on vaikea saada lukittumaan kunnollisesti liittimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk41214Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661138Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011020Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977- 129847
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt268843Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.68842Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää392729