Suositelkaa 4mm2 parikaapelia. pitäisi pystyä noutamaan, kiire.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Olis heti haettavana https://m.motonet.fi/fi/tuote/472922/4CONNECT-STAGE2-4mm2-kaiutinkaapeli--OFC-1-m
Numero on yllä jos haluut ensin soitella.- Anonyymi
Kiitos. Siis onko tämä motonetissä vai sinulla? montako metriä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Siis onko tämä motonetissä vai sinulla? montako metriä?
Minulla ja voit tulla kyllä heti hakemaan. Tosin kaiutinkaapelin muovipinta ei kestä ulkona uv säteilyä eikä pakkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ja voit tulla kyllä heti hakemaan. Tosin kaiutinkaapelin muovipinta ei kestä ulkona uv säteilyä eikä pakkasta.
Kestää se kymmeniä vuosiajis ei joudu li k ke rasitukseen tai suojassa vaikka putkessa kourussa .
Tavallinen mmj h y vää kajarikaiutuåinta kulke sä h kökin samassa kaapelissa
Asintun y uja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää se kymmeniä vuosiajis ei joudu li k ke rasitukseen tai suojassa vaikka putkessa kourussa .
Tavallinen mmj h y vää kajarikaiutuåinta kulke sä h kökin samassa kaapelissa
Asintun y ujaMMJ ei ole hyvää kaiutinkaapelia, sillä se on liian jäykkää varsinkin, jos halutaan riittävästi pinta-alaa. Lisksi se on vaikea saada lukittumaan kunnollisesti liittimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381176
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97889Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78844Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113795- 31568
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28513Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20509- 45494
- 96491
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29437