Suositelkaa 4mm2 parikaapelia. pitäisi pystyä noutamaan, kiire.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Olis heti haettavana https://m.motonet.fi/fi/tuote/472922/4CONNECT-STAGE2-4mm2-kaiutinkaapeli--OFC-1-m
Numero on yllä jos haluut ensin soitella.- Anonyymi
Kiitos. Siis onko tämä motonetissä vai sinulla? montako metriä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Siis onko tämä motonetissä vai sinulla? montako metriä?
Minulla ja voit tulla kyllä heti hakemaan. Tosin kaiutinkaapelin muovipinta ei kestä ulkona uv säteilyä eikä pakkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ja voit tulla kyllä heti hakemaan. Tosin kaiutinkaapelin muovipinta ei kestä ulkona uv säteilyä eikä pakkasta.
Kestää se kymmeniä vuosiajis ei joudu li k ke rasitukseen tai suojassa vaikka putkessa kourussa .
Tavallinen mmj h y vää kajarikaiutuåinta kulke sä h kökin samassa kaapelissa
Asintun y uja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää se kymmeniä vuosiajis ei joudu li k ke rasitukseen tai suojassa vaikka putkessa kourussa .
Tavallinen mmj h y vää kajarikaiutuåinta kulke sä h kökin samassa kaapelissa
Asintun y ujaMMJ ei ole hyvää kaiutinkaapelia, sillä se on liian jäykkää varsinkin, jos halutaan riittävästi pinta-alaa. Lisksi se on vaikea saada lukittumaan kunnollisesti liittimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661381
- 1151058
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37845Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.13813Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54745- 70708
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää53707- 69656
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33654Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle24643