Olen homeallerginen ja hajuyliherkkä. Tutkitusti allerginen myös joillekin säilöntäaineille ja hajusteille. Hajustetuista huuhteluaineista saan hirveät hengitystieoireet. LV huuhteluaineesta lievemmät. Erisan huuhteluaineesta jonkin verran hengitystieoireita. Sitä ei tosin tahdo enää löytyä kaupoista. Väkiviinaetikasta kirvelyä iholla ja lieviä hengitystieoireita, vaikka hyvin pienen määrän laittaisin ja vaikka laittaisin ylimääräisen huuhtelun. Jos en käytä huuhteluainetta lainkaan, vaan kuivaan kuivausrummussa, kuivausrummusta tulee lakanoihin hajua ja saan hengitystieoireita. Mankelia ei asuntooni mahdu. Ulkona en voi pyykkiä kuivattaa, koska tyttäreni on siitepölyallerginen. Jos en käytä lainkaan huuhteluainetta ja kuivatan sisällä, lakanat ovat karheita ja kutittavat kamalasti. En käytä zeoliittipesuaineita (käytän Erisan nestemäistä pesuainetta). Käytän huuhteluainetta hyvin pieninä määrinä. Kuivausrumpua olen pyyhkinyt sisältä, jottei se olisi likainen. Pesukoneen pesuainelokeroa olen pessyt ja käyttänyt pesukoneen puhdistusohjelmaa ahkeraan. Mikä neuvoksi?
Millä lakanat sileiksi ettei ne kutita ja niin ettei hengitystieoireita?
Anonyymi
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772