Eikö teillä ole

Anonyymi

Muuta tekemistä näin kesäisin kun kirjoitella täällä?

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mulla ainakaan......
      <3

    • Anonyymi

      Olisi kyllä 😢

    • Anonyymi

      No täällähän se sinäkin näyt kirjoittelevan...

    • Anonyymi

      Samaa ihmettelin toisessa (karvanpoisto) ketjussa kun joku onneton kertoi katselleensa pornoa klo 16 iltapäivällä.
      Jos tuo ei ole surullista, niin mikä sitten? :-(
      Voiko ihmisen asiat enemmän sekaisin olla kun tarjolla olisi kuitenkin kesä ja aurinkoa, mistä nauttia...

      • Anonyymi

        Oh, nytkö et antaisi minun katsella pornoakaan? Ilmeisesti kiintiöni kesän kuumuudesta tuli tilapäisesti täyteen 😄. Eilen en ollut kuin illalla myöhemmin ulkona koiralenkille, tänään jo vähän enemmän. Kyllähän silti olen näistä kuumista kesäpäivistä nauttinut.

        Olen vain tänään ollut tavallista kiimaisempi. Tosin pornon katselu ei sitä helpottanut 😂 Ei pornon katselussa nyt mitään surullista ole 😆 Toki mielummin harrastan itse sitä seksiä 😄

        Nautin kyllä kesästä ja ☀️, ja ennen kaikkea lomasta ja tästä vapaudesta! ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh, nytkö et antaisi minun katsella pornoakaan? Ilmeisesti kiintiöni kesän kuumuudesta tuli tilapäisesti täyteen 😄. Eilen en ollut kuin illalla myöhemmin ulkona koiralenkille, tänään jo vähän enemmän. Kyllähän silti olen näistä kuumista kesäpäivistä nauttinut.

        Olen vain tänään ollut tavallista kiimaisempi. Tosin pornon katselu ei sitä helpottanut 😂 Ei pornon katselussa nyt mitään surullista ole 😆 Toki mielummin harrastan itse sitä seksiä 😄

        Nautin kyllä kesästä ja ☀️, ja ennen kaikkea lomasta ja tästä vapaudesta! ☺️

        Hassua, mutta juuri nyt minun on oikeasti kylmä 😂, makoilen sängylläni ja tuo viilennys on puhaltanut koko päivän varsin viileää. Huonelämpötila näyttää 23 astetta, mutta minun on kylmä 😄. Vedin juuri untuvatäkin päälleni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh, nytkö et antaisi minun katsella pornoakaan? Ilmeisesti kiintiöni kesän kuumuudesta tuli tilapäisesti täyteen 😄. Eilen en ollut kuin illalla myöhemmin ulkona koiralenkille, tänään jo vähän enemmän. Kyllähän silti olen näistä kuumista kesäpäivistä nauttinut.

        Olen vain tänään ollut tavallista kiimaisempi. Tosin pornon katselu ei sitä helpottanut 😂 Ei pornon katselussa nyt mitään surullista ole 😆 Toki mielummin harrastan itse sitä seksiä 😄

        Nautin kyllä kesästä ja ☀️, ja ennen kaikkea lomasta ja tästä vapaudesta! ☺️

        Jotenkin ihmetytti, että klo 16 joku katselee pornoa ja masturboi?
        Ehkä juurikin tuo kellonaika vaikutti oudolta, kun se tapaa olla rutiinitn omaavien kiireisin aika...
        En halunnut tuomita, kunhan kerroin ajatukseni ääneen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ihmetytti, että klo 16 joku katselee pornoa ja masturboi?
        Ehkä juurikin tuo kellonaika vaikutti oudolta, kun se tapaa olla rutiinitn omaavien kiireisin aika...
        En halunnut tuomita, kunhan kerroin ajatukseni ääneen. :)

        Mielestäni kyllä masturboin jo paljon ennen pornon katsomista. Minulle pornon katselu, eikä myöskään rakastelu ole kellonajasta kiinni, ei koskaan 😄 Olen kesälomalla ja vapaa rutiineista. Hui hai rutiinit (vapaudesta villiintynyt 😄)


    • Anonyymi

      Eikö sulla on muuta mielenkiinnon kohteita kuin ventovieraiden palstakirjoittelu? Totta vitussa käyn täällä ehtiessäni, koska hänkin.

    • Anonyymi

      Jotkut yrittää sairaalloisesti hiljentää toiset jatkuvalla arvostelulla. Tuonkaan aloittajan motiivit ei kestäisi takuulla päivän valoa.

    • Anonyymi

      Ihania tuollaiset nuoret ihmiset, jotka tekee mitä vaan, että saisi nostaa itsensä jalustalle ja tuntea olevansa muita parempia. Kun täytät 35, niin kusi alkaa sullakin laskea normaalille tasolle. Jos ei niin on syytä huolestua. Itse aloittaja istuu nenä kiinni ruudussa ja välillä tv.ssä. Silloin tällöin käydään tyttöjen kanssa parilla, mitä nyt somelta ehtii. Oih niin kiireinen pikkuneiti nyt siellä kyselee. Unohdit kehua miten paljon sinulla on hienoja harrastuksia jotka pappa betalar. Bättre folke tahtoo vaan tietää miksi muut ehtii kun neiti ei nIin millään.

    • Anonyymi

      On, onneksi.

    • Anonyymi

      no on muutaki askaretta tietenki, ja kesästä nauttimista, mut jotain muutaki kaipaa ja sen vuoksi kai sitte täällä.

    • Anonyymi

      Teininä mietin just noin. Kesäloma. 2 kuukautta ilman koulua, 1997-2002 ei oikein netti ollut vielä kovinkaan suosiossa ja älypuhelimia joilla netissä surffailu onnistuu paikassa kuin paikassa vaikka uimapatjalla kelluessa bisse toisessa kädessä.

      Nyt olen 36 vuotias tylsä aikuinen jolle kesä on talven jatkoa, oon vetänyt ilman kesälomataukoja tässä kaksi vuotta putkeen. Koronatauko tietty oli, mutta sekin oli sellasta odottelua ja työhön hälytysvalmiutta jatkuvasti

      Mun viimeisin "kesäloma" oli 2019 kun olin työttömänä koko kesän.
      Sen jälkeen kesät, syksyt.talvet ja keväät ja uudet kesät on menneet yhtene pötkönä eikä kesä oo sellainen hybetys et jee nyt on kesä parempaa tekemistä kun on kesä

      Tosin n työttöämänäkään ymmärtänyt sitä esitystä että pelkästään siksi pitäis huvittua tekeen jotain et ON KESÄ! Jos mua ei vittuakaan työttömänä joku uiminen tai terassilla juoma kädessä juoruaminen kiinnostanu tai ihoni grillaus jossain muualla, niin ei kesä vuoden aikana saanu mua esittään että nyt pitää muka jotenkin väkisin innostua.

      Teininä ja 20 vuotiaana se on vapaata koulusta niin silloin bailataan ja ryypätään vapaana kun isi maksaa bisset viikkorahoista

      Mites tää kesä. Noh mähän oon koko kesän töissä. Elokuulla on kesälomaa mulla kun koululaiset lähtee takas koulunpenkille.

      Mun päivät on kuin talvellakin. Herään valmistaudun töihin. matkaan töihin, teen työpäivän, tulen töistä, menen nukkuun.

      Älyluuri on siitä kätsy juttu että se kulkee menoss amukana ja joka paikassa pääsee nettiin. Mä vaan en viitsi bilettäessä enää kauheesti älyluuria räplätä kun oon kännis vähän kohmo. Kaatuu helposti juomat näytölle ja siinä menee 500 euron puhelin sitten

    • Anonyymi

      On on, mutta aina jaksa mitään..😂 Onneks työt alkaa.

      • Anonyymi

        Niin ne kuvat pois ja sitten varaa meille se aika. Toi on kyllä pettämistä kun nähtävästi joka saa nussii sinua ja mä en todellakaan halua olla sun kanssa jos oot jakanut pillua kenellekään meidän suhteen aikana.


      • Anonyymi

        Anna meille Se mahdollisuus saada kuntoon meidän välit jos oikeasti oot mustasukkainen nii miks et ota yhteyttä kun muuten mä meen sinne bileisiin ja aivan varmasti myös nussin muiden kanssa niin ethän sinä silloin ole ollenkaan mustasukkainen jos annat minun mielummin mennä kuin että otat yhteyttä ja pyydä se aika meille kun niissä kestää muutenkin monta vuotta kun ne tollot vihkii meidät että saadaan vihdoin ja viimein olla sillein


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe