Jos olet ostanut Mersuun Android 10 Merzedes Benz näyttöruudun ja jos et saa siitä ääntä, niin kokeile tätä. Kamppailin pari päivää asian kanssa ja minulla kaukoohjain nuppi keskikonsolissa ei toiminut enää enkä voinut valita AUX ia, joka välittää äänen kaiuttimiin saakka. Auto on W204 facelift -11.
Android ruutu toimi vasta sitten kun otin A ja B adapterit johtojen päästä pois ja yhdistin pitkän kaapelin NGT4.0 liitäntään. Myyjä antoi runsaasti valmistajan ohjeita, mutta se toimikin vasta sitten kun liitokset teki vastoin valmistajan ohjeita. Kokeile liitäntöjä ennenkuin laitat alkuperäisen radion takaisin paikalleen.
Android 10 ruutu on erinomaisen monipuolinen ja netistä saa halvalla tilaten sen eurooppalaisesta varastosta mm. Aliexpress ja niiden valmistaja on ilmeisesti 1 ja sama huolimatta millä nimellä niitä myydään.
Tiedoksi ja vinkiksi muillekin sekä hakukoneen löydettäväksi
Android 10 10.25
Mercedes Benz W204 W205
2007-2018
2011
ei ääntä
Android 10 Merzedes Benz ei ääntä
Anonyymi
0
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610