Dacialla ajo nostattaa itsetuntoa

Anonyymi

Daciakuskeilla on kova itsetunto kun kehtaavat ajaa ehdalla itäautolla. Samoin heillä on paksu nahka ja eivät välitä muiden kanssa-autoilijoiden säälittävistä katseista.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se noinkin. Dacia-kuskina on tottunut kavereiden pieneen vittuiluun. Ratkaisu oli harkittu eli oli oikea tarve nelivedolle ja uuden Dusterin hinnalla olisi saanut 80 000 km ajettuja länsiautoja, joissa yleensä näkyi käytön jäljet.

      Olisiko vittuilulta säästyminen ja käytetyn osto sitten ollut parempi ratkaisu? Vielä sitä ei tiedä.

      • Anonyymi

        Kun ostaa auton, ei tarvitse kysellä kavereiden tai naapurien mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ostaa auton, ei tarvitse kysellä kavereiden tai naapurien mielipiteitä.

        Liian hienon auton ostaminen kertoo huonoista hermoista.


    • Anonyymi

      On oltava hereillä ajellessa.

    • Anonyymi

      Itsetuntoa on Dacian omistajalla jo ollut ennen ostohetkeä,,kun on huono itsetunto niin silloin ollaan jonkun kävelynuorassa ja ostetaan joku pirun vanha taksi nostattamaan sitä

      • Anonyymi

        Tuota ei vain voi käsittää miten ihminen voi olla niin köyhä että pitää näytellä rikasta tavaroilla . Itsetunto on ihmeellistä,eikö ihminen voi olla sitä mitä se on !!


    • Anonyymi

      Aika aivokuollutta logiikka dacisteilta että ainoat vaihtoehdot on joko uusi dacia tai vanha taksi. Lukisitte mitä kirjoitatte hemmetin vauvat. Läväyttäkääpä nettiauto auki hakuehdoilla alle 100tkm, uudempi kuin 2010 ja tieliikenne kelpoinen. Saatatte yllättyä. Hakua voi tiitrata vielä itselleen sopivaksi, mutta vaihtoehdot eivät ole mercedes 300tkm ja uusi dacia.

      • Anonyymi

        Häkit ovat täynnä hyviä ja vähemmän hyviä käytettyjä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vanhan toisten hylkäämän auton osto on aina iso riski eikä merkillä ole väliä. Olkaa tarkkana, kun teette kauppoja vanhoista autoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häkit ovat täynnä hyviä ja vähemmän hyviä käytettyjä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vanhan toisten hylkäämän auton osto on aina iso riski eikä merkillä ole väliä. Olkaa tarkkana, kun teette kauppoja vanhoista autoista.

        Kukaan ei luovu hyvästä, joten nuo häkit ovat täynnä romuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häkit ovat täynnä hyviä ja vähemmän hyviä käytettyjä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että vanhan toisten hylkäämän auton osto on aina iso riski eikä merkillä ole väliä. Olkaa tarkkana, kun teette kauppoja vanhoista autoista.

        Mitkä hemmetin häkit? Yksityiseltä ostan ja tutkin auton suurennuslasin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä hemmetin häkit? Yksityiseltä ostan ja tutkin auton suurennuslasin kanssa.

        Hyvin tehty, mutta kaikki eivät niin tee, vaan ovat autokuumeen sokaisemia.


    • Taidan olla ainoa tällä palstalla joka perheensä kanssa on kiertänyt Pariisin Riemukaaren kesäkuussa 1983 valkoisella Lada 1200S-autolla!
      Harvassa ovat kyllä ne muutkin autolla Riemukaaren kiertajät, sillä merkkaamattomia kaistoja nupukivetyksellä oli silloin seitsemän!
      En huomannut kenelläkään säälivää katsetta. Pariisilaisen tavan mukaan autoamme jopa kolhittiin tällä matkalla sen ollessa parkissa.

      • Anonyymi

        Minä ajan Dacialla. Ehkä minulla on huono näkö, kun en ole havainnut niitä sääliviä katseita koskaan. Peukutuksia on kyllä tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan Dacialla. Ehkä minulla on huono näkö, kun en ole havainnut niitä sääliviä katseita koskaan. Peukutuksia on kyllä tullut.

        Hahahahahahahahahaa. Sulla taitaa olla kovin huono näkö!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan Dacialla. Ehkä minulla on huono näkö, kun en ole havainnut niitä sääliviä katseita koskaan. Peukutuksia on kyllä tullut.

        Kyllä minä vaan olen säälivästi katsellut. Viime aikoina olen kyllä peukkua näyttänyt kun olen tullut siihen lopputulokseen, että ei dasistit ihan täysillä käyviä ole niin sama periaate kuin muidenkin vajakkien kanssa että näytän peukkua niin ei tule kellekään paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahahahahahaa. Sulla taitaa olla kovin huono näkö!!

        On huono näkö ja olen huononnäköinen. Lisäksi olen rutiköyhä vajakki. Sinua kadehdin, koska mielikuvitusautosi keulassa on niin hieno merkki.


    • Anonyymi

      Näillä Dacian moittijoilla ei itsellään ole mitään autoa!
      Ei niitä riisikuppeja autoiksi lasketa!

      • Anonyymi

        Ne voidaan laskea autoiksi. Ei niillä ole niitäkään, eikä ajokorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voidaan laskea autoiksi. Ei niillä ole niitäkään, eikä ajokorttia.

        Minulla on uusi alfa romeo eikä minua voisi vähempää kiinnostaa jos jälkeenjääneet dacistit sitä ei autoksi tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on uusi alfa romeo eikä minua voisi vähempää kiinnostaa jos jälkeenjääneet dacistit sitä ei autoksi tunnista.

        Huom! Autosi ei ole alfa romeo vaan Alfa Romeo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on uusi alfa romeo eikä minua voisi vähempää kiinnostaa jos jälkeenjääneet dacistit sitä ei autoksi tunnista.

        Sinut pitäisi laittaa häkkiin. Ehkä oppisit sitten käyttäytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on uusi alfa romeo eikä minua voisi vähempää kiinnostaa jos jälkeenjääneet dacistit sitä ei autoksi tunnista.

        Alfa on huono auto


    • Anonyymi

      Ai että autollako pitäisi vielä muka kerjätä muiden kunnioitusta? Vähän omituinen ajatus kyllä. Siinäpähän säälikööt tai ihailkoot, se ei minulle isommin tunnu. Ihan sama.

      No nyt kyllä nykyisen kotteron kanssa sattui sellainen outo tapaus, että joku tuli parkkipaikalla kertomaan, että "sinullapa on hyvä auto". Vähän se ihmetytti, että mitähän tuo nyt oikein meinaa vittuilla, olinko ehkä jotenkin häirinnyt hänen ajoaan tai jotain, ja nyt hän meinaa avautua kuinka kuvittelen muka olevani parempi kuin muut jne.?

      Mutta selvisi että hänelläkin oli ennen ollut samanlainen ja oli siitä kovasti pitänyt, mutta jostain syystä joutunut luopumaan. No eipä siinä, muutama sananen vaihdettiin ja jatkettiin omille teillemme.

      Ai niin no joo, ei ollut kyllä Dacia. Sellainen vanha lotisko kuitenkin jonka voisi kuvitella aiheuttavan sääliviäkin katseita joissakin.

      • Anonyymi

        Täällä on nyt palstalla todettu faktaksi:
        Daciat haisee samaan tapaan kuin ladat
        Turvattomia autoja NCAP 2 tähteä
        Katsastustilastojen häntäpäässä lukuisine vikoineen
        Aiheuttaa säälintää kanssaihmisissä
        Ei edes niin kovin halpa

        RETARD saa olla, että näihin sotkeentuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on nyt palstalla todettu faktaksi:
        Daciat haisee samaan tapaan kuin ladat
        Turvattomia autoja NCAP 2 tähteä
        Katsastustilastojen häntäpäässä lukuisine vikoineen
        Aiheuttaa säälintää kanssaihmisissä
        Ei edes niin kovin halpa

        RETARD saa olla, että näihin sotkeentuu.

        Komppaan. Täysi vajakki saa olla jos datsiaan sortuu. Toistan. Vajakkien merkki on Dacia 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Täysi vajakki saa olla jos datsiaan sortuu. Toistan. Vajakkien merkki on Dacia 😀

        Olen velaton täysi vajakki, mutta tyytyväinen valintaani. Olen elämäni aikana ostanut monta uutta autoa. Esim. useita japanilaisia itä-autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on nyt palstalla todettu faktaksi:
        Daciat haisee samaan tapaan kuin ladat
        Turvattomia autoja NCAP 2 tähteä
        Katsastustilastojen häntäpäässä lukuisine vikoineen
        Aiheuttaa säälintää kanssaihmisissä
        Ei edes niin kovin halpa

        RETARD saa olla, että näihin sotkeentuu.

        Ahdistaako


    • Anonyymi

      Ei se mikään Datsia ole!
      Se C kuuluu tässä ääntää kuten "K", koska autoa valmistetaan nykyisessä Daakian maakunnassa.
      Historia hukassa?!
      Daakia kuului aikanaan Rooman valtakuntaan.
      Aleksanteri Suurikin oli daakialainen, eli n. 300 vuotta e.a.a.!

    • Anonyymi

      Siis kateellisten katseista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe