Mistä löytyy Kärsämäen parhaat hillasuot? Hyvä kesä, suot keltaisenaan hilloja!

Anonyymi

Kaikki työttömat suolle hilloja poimimaan. Hyvät lisätienestit. Ja pääkin korjaantuu samalla. On niin helvetin kovaa hommaa, että uni maistuu ja ongelmat unohtuu.

40

1802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hjva aloituis,,ja tosi, 40v kokemuksella, kierrän kaukaa,,ajan torille ja ostan,,

    • Anonyymi

      en lähe niitä suolta kantamaan, niin niit' poimijoita,,

    • Anonyymi

      Pahaneva, Kärsämäeltä vähän pohjoiseen. Ihan tien vieressä. Sieltä olen joskus löytänyt ämpäritolkulla.

    • Anonyymi

      Mehän työttömät ei suolle lähetä. Saadaan hyvä korvaus joutenolosta. Kela maksaa vuokran. Olutta ja viinaaa kitaan. Seuraava etappi on eläkepaperit.

      • Anonyymi

        Joo...vain hullu männöö itikoita ruokkii jonku hillan takia!!! Pärjää muutenki...


    • Anonyymi

      Joo..heleppoo ku heinänteko!! Palkka tulee eikä tarvi hikoilla töissä....

    • Anonyymi

      Taas alkoi jokavuotinen riesa. Hillastaja eksyksissä. Työllistää kiitettävästi viranomaisia. Enimmäkseen iäkkäitä henkilöitä. 🤑🤪

      • Anonyymi

        Juu,kun nuoret eivät läde marjastaan. On niitä toki nuoriakin marjastajia.


    • Anonyymi

      Johan mie vain voisin kerthoa jos oshaisin sinne, mutta ko mie aina jouun hukhan ja net hillan ryökähleet on aina sielä hukas! Sitte mie poimin ämpärin täytheen ja lähen kothin, sole mikän poimia ämpärillinen.

      • Anonyymi

        ,, ei niin vaan sen kastaminen..


    • Anonyymi

      kysyjä mennyt hillaan eilen illalla klo 20,40 ja ei vastaa tänään, että löötykö niitä hilloja,,

      rauha hänen muistolleen,,

    • Anonyymi

      voip olla et on luiskahtanna suon silmäkkeekseen, joka on reikä suossa noin pään kokonen, mutta astumppa siihen niin velkasi on kuitattu..

      vain boreet jää,,

      • Anonyymi

        duhannen vuoden päästä kun malimantalous on ajanut itsensä kuiviin ja ihmiset asuvat turvemajoissaa, turve joka on EU,n hakkuukiellon ansiosta puulapioilla suosta nostettu, sattuupi, että lapio tökkää sinuun joka duhat vuotta sitten hillareisullasi tipahtit suonsilmäkkeeseen ja hapan eriophorum fagiadum fuskumi sinut säilöi, jopa niin hyvin, että paikallinen rikospoliisi alkaa tukimaan kuka sinut tappoi niin tuoreelta näytät,,

        hapan turve säilöö vaikka hirvenlihat ilman suolaa, siksi minulla ei koskaan kotona ole h-lihaa ollut,,


      • Anonyymi

        nain on, juuri sellaiseen olin edellisellä lapinreissullani astumassa, siis siihen suon reikään, peruutin ja otin kuivan yli 2metrisen karahkan joka solahti sinne eikä pohjaan vastannut, on siinä se hyvä jos sinne kuolee niin hapansuovesi säilöö ruumiin niin hyvin, että sellaisen löytäjät ovat ens`näkemältä luulleet samana syksynä tapahtuneeksi,,


    • Anonyymi

      mistä löytyy ne jotka sinne eilen läx,,

      • Anonyymi

        tiehän minä, iskin jäljityslaitteen auton takapuskuriin, nyt olen seurailut t.koneelta millä suolla ovat käyneet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiehän minä, iskin jäljityslaitteen auton takapuskuriin, nyt olen seurailut t.koneelta millä suolla ovat käyneet..

        eilen illalla ollut hyvä marjapaikka, auto oli kokoyön suolla..


    • Anonyymi

      Patasuolla

      • Anonyymi

        ei enää kun minä sen kuivatin

        hihihi


    • Anonyymi

      Parraammat löytyy pitkäripasesta nestemäisessä muodossa, lakkalikööriä sun muuta.

      Van jos hillua, tai siis pill.. haluat, mee kiireesti torille. Siellä käy just nyt hytke ja jytke.

    • Anonyymi

      Nyt on ämpärillinen poimittu vakipaikalta. Vielä sinne jäi ämpäritolkulla. Enpä kerro mistä. Haudannevalla näin ison naaraskarhun. Sillä oli neljä pentua. Sieltä on parasta pysyä poissa.

      • Anonyymi

        normaalisti karhulla on2pentua,onkohan ne hillatkin samalla sabluunalla ktsottu,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        normaalisti karhulla on2pentua,onkohan ne hillatkin samalla sabluunalla ktsottu,,

        no, kun se uroskarhu oli löötänyt hillastajan tiputtaman Wiagra-paketin,,

        hihihii


    • Anonyymi

      taitaa näläkämaalaiset poimia kärsämäkisten marjat ku yx neuvoo niille kaikki paikat reissuillaan..... samapa se miulle.köyhiä pittää auttaa.

      • Anonyymi

        "Kainuun sote testasi 74 ulkomaalaisen marjanpoimijan ryhmän: tartuntoja löytyi 44"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kainuun sote testasi 74 ulkomaalaisen marjanpoimijan ryhmän: tartuntoja löytyi 44"

        Ja kepulaiset oli vaatimassa rajojen avaamista koronarajoitusten aikana että saa kulmuni istutettua perunantaimensa ukranalaisilla osaajilla kun suomipojalta se oli ihan liian paljon vaadittu. Miten se suomipoika nyt perunantaimen maahan osaisi istuttaa väärinpäin menisi kuitenkin maahan? Sitten oli vuorossa juuri nämä marjanpoimijat ettei märkäne marjatkin metsään osaajien puuttuessa koronan takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kepulaiset oli vaatimassa rajojen avaamista koronarajoitusten aikana että saa kulmuni istutettua perunantaimensa ukranalaisilla osaajilla kun suomipojalta se oli ihan liian paljon vaadittu. Miten se suomipoika nyt perunantaimen maahan osaisi istuttaa väärinpäin menisi kuitenkin maahan? Sitten oli vuorossa juuri nämä marjanpoimijat ettei märkäne marjatkin metsään osaajien puuttuessa koronan takia.

        kyyllänyyromahti thaimaalaisen tilit,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kepulaiset oli vaatimassa rajojen avaamista koronarajoitusten aikana että saa kulmuni istutettua perunantaimensa ukranalaisilla osaajilla kun suomipojalta se oli ihan liian paljon vaadittu. Miten se suomipoika nyt perunantaimen maahan osaisi istuttaa väärinpäin menisi kuitenkin maahan? Sitten oli vuorossa juuri nämä marjanpoimijat ettei märkäne marjatkin metsään osaajien puuttuessa koronan takia.

        perunalahan on se itu, she pithää istuthaa auringon nusua päin,,,, itään..


    • Anonyymi

      elä usko neuvvojiaa, ne jotka hillapaikat tietää ei hiisku niistä sanallakaan,. dtseo suomalaisen korpi-asukkaan luonto..

    • Anonyymi

      Yksi mun kaveri alkoi kerran pokkana hillasuolla väittämään mulle, että mie en poimi hilloja hygieenisesti. Kysyin tietysti että "Ai miten niin?".
      No hän tuumasi, että kun sinä käyt kesken hillanpoiminnan paskalla etkä pese sitten käsiäsi sen jälkeen.
      No mietin hetken ja tuumasin rauhallisesti: "Älä huolestu, nää hillat menee myyntiin".

    • Anonyymi

      minä voin antaa varman os, hillapaikoille on opass ja majoitus,,

    • Anonyymi

      Kerran yksi viaton tyttönen oli poimimassa hilloja eli suomuuraimia suolla.

      Siihen tuli paikalle lentojätkä, näki tytön pyllistelevän hameessaan viehättävästi.

      Mies huusi tytölle, että nyt äkkiä housut alas, ettei käy kuin Kälviällä.

      Pelästyksissään tyttönen tiputti alushousut nilkkoihin ja ei uskaltanut kysyä edes miten siellä Kälviällä oli käynyt ennen kuin mies oli tehnyt takaapäin temput terävät.

      No siellä minä en saanut, vastasi mies piippuaan lataillen ja pois kävellen.

      • Anonyymi

        "muurain ei ole vielä hilla,,


    • Anonyymi

      Parhaat marjanpoimijat tienaavat jopa 10000 e/kk hilla kaudella!

    • Anonyymi

      Viikon päästä hillat kypsiä. Kaikki kynnelle kykenevät soille poimimaan. Taas kuuluu tulevan runsas sato.

    • Anonyymi

      kaikki peräsmiehet sioille poimimaan... t: nöf nöf

    • Anonyymi

      No nyt tuli paras mahdollinen hillavuosi. Pakkanen vei kaikki hillat ja mustikat. Ei tarvitse yli 70 vuotiaan lähteä soille rämpimään!!?

    • Anonyymi

      Joo,kaikki ihteesä kehujat joutilaat ikuiset vetelehtijät marjoja poimimaan.Ootetaan,että kyllä se joku tuo.Siellä tosiaan keho puhistuu ja se päänuppi sa ajateltavaa .Eikä tarvitse kytätä ihmisiä kamera taskussa kulukien ,joka risahusta kuvara.

      • Anonyymi

        oota oota Orpo kohta niiltä leikkaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oota oota Orpo kohta niiltä leikkaa,,

        Työttömiä alottaja kehotti poimintaan mutta viekää nuita jokapaikan höyrypää akkoja suolle rauhottummaan.jos ymmätäsivät jättää ihmiset rauhaan etes perjantaina .


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe