Huomenna V ilmoittaa

Anonyymi

V pitää huomenna tilaisuuden missä hän ilmoittaa pyrkivänsä PSn johtoon.

Puolue-eliitti ja nykyinen pj tukee Vtä.

Saas nähdä miten käy

16

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ossilla on kannatusjoukot rautaisessa komennossa. Näin haluan uskoa.

    • Anonyymi

      Oletkohan ikinä miettinyt henkistä tilaasi?

    • Anonyymi

      V niin kuin victory ?

    • Anonyymi

      V niinkuin vihollinen. PerusS pitää nujertaa keinolla millä hyvänsä

    • Anonyymi

      V niin kuin Vladimir, selvähän se. Tosin Putte on ollut puolueen todellinen johtaja jo vuosia.

    • Anonyymi

      Saattaa olla että Riikalla on toinenkin ilmoitus annettavanaan, sillä voihan olla, ja se onkin hyvin mahdollista, että hän on tullut kantavaksi nykyiselle puheenjohtajalle.

      • Anonyymi

        Eikös persuilla työmies hoida tämänsuuntaisen ahkeroinnin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös persuilla työmies hoida tämänsuuntaisen ahkeroinnin?

        Ei. Työmies on jo elämänsä loppumetreillä elävä vanha gubbe.


      • Anonyymi

        Onhan tällä parilla se yhteinen rakkauslaulukin.

        Dunja Du

        Muistathan, kuinka niin
        Silloin kun me kohdattiin
        Aina toistemme seurassa olla luvattiin
        Tunsin sen, enää en
        Yksin voi vaeltaa
        Yhteinen onni kun odottaa

        Käymme yhdessä ain
        Käymme aina rinnakkain
        Vaikka esteitä on
        Joskus tiellä kohtalon
        Voimme kaikki ne voittaa
        Kun kuljemme vain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain

        Huominen, rakkahin
        Meidät vie luo alttarin
        Valat nuo, jotka vannoimme, saavat sinetin
        Kun sä polvistut viereeni, tunnemme sen
        Onni meidän nyt on ikuinen

        Käymme yhdessä ain
        Käymme aina rinnakkain
        Vaikka esteitä on
        Joskus tiellä kohtalon
        Voimme kaikki ne voittaa
        Kun kuljemme vain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain

        Varmaan ymmärrät sen
        Kun on mennyt huominen
        Polku johtava on eteen vastoinkäymisten
        Ethän pelkää, kun yhdessä kuljemme näin
        Kätes voit ojentaa, ystäväin

        Käymme yhdessä ain
        Käymme aina rinnakkain
        Vaikka esteitä on
        Joskus tiellä kohtalon
        Voimme kaikki ne voittaa
        Kun kuljemme vain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tällä parilla se yhteinen rakkauslaulukin.

        Dunja Du

        Muistathan, kuinka niin
        Silloin kun me kohdattiin
        Aina toistemme seurassa olla luvattiin
        Tunsin sen, enää en
        Yksin voi vaeltaa
        Yhteinen onni kun odottaa

        Käymme yhdessä ain
        Käymme aina rinnakkain
        Vaikka esteitä on
        Joskus tiellä kohtalon
        Voimme kaikki ne voittaa
        Kun kuljemme vain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain

        Huominen, rakkahin
        Meidät vie luo alttarin
        Valat nuo, jotka vannoimme, saavat sinetin
        Kun sä polvistut viereeni, tunnemme sen
        Onni meidän nyt on ikuinen

        Käymme yhdessä ain
        Käymme aina rinnakkain
        Vaikka esteitä on
        Joskus tiellä kohtalon
        Voimme kaikki ne voittaa
        Kun kuljemme vain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain

        Varmaan ymmärrät sen
        Kun on mennyt huominen
        Polku johtava on eteen vastoinkäymisten
        Ethän pelkää, kun yhdessä kuljemme näin
        Kätes voit ojentaa, ystäväin

        Käymme yhdessä ain
        Käymme aina rinnakkain
        Vaikka esteitä on
        Joskus tiellä kohtalon
        Voimme kaikki ne voittaa
        Kun kuljemme vain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain
        Tiemme yhdessä näin rinnakkain

        Itkeekö myös V niinkuin Ohisalo eilen joka ilmoitti kohta synnyttävänsä keharivauvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkeekö myös V niinkuin Ohisalo eilen joka ilmoitti kohta synnyttävänsä keharivauvan?

        Nyt sekoitat Ohisalon äitiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös persuilla työmies hoida tämänsuuntaisen ahkeroinnin?

        Kyllä. Halusit tai et.


    • Anonyymi

      Onko V:n v...tu märkä? Vai kuiva kun on jo aika vanha?

    • Anonyymi

      Teuvo Hakkarainen vain voi pelastaa persut. Sahurin on ilmoittauduva puheenjohtajaehdokkaaksi. Tämän jälkeen valinta on selvä.

    • Onko Halla-Ahon siirtyminen rivimieheksi tulosta naisvallasta, miesvihasta ? Hallituksen naisväki oli jatkuvasti Jussin kimpussa eli ns. miesvihaa ja Jussi teki päätöksen, että puolueen johtoon täytyy saada nainen.
      Miehethän ovat tunnetusti rxxxkaajia ja "vaimojen" ja naisten on kostettava tämä toiminta.
      Nyt ukot tarkkana vai halluatteko jatkossakin olla hameväen selän takana piilossa ?
      Antaako Hameheiktit ja Pride hyvän tukensa miesvihalle ?

    • Anonyymi

      Nyt V ilmoitti, että hänet valitaan puheenjohtajaksi elokuussa.

      Lopun alkua, sanon

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe