Tällä hetkellä?
Mitä tahtoisit mies
34
689
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan että olisi joulukuu ja kylmää...
- Anonyymi
Oh, no, joulukuu on ihan mukava mutta syksyhän on niin ihanaa aikaa että olisi sääli skipata vuoden parhaat ajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh, no, joulukuu on ihan mukava mutta syksyhän on niin ihanaa aikaa että olisi sääli skipata vuoden parhaat ajat.
Kylmältä, sateelta, tuulelta, loskalta ja kuralta voi suojautua. Liian kuumasta ilmasta ei mitenkään ja ilmastointikaan ei toimi jos kuumuudesta johtuva kuormapiikki aiheuttaa sähkönkatkon.
Kuuma ilma on perseestä! Helle on perseestä!
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmältä, sateelta, tuulelta, loskalta ja kuralta voi suojautua. Liian kuumasta ilmasta ei mitenkään ja ilmastointikaan ei toimi jos kuumuudesta johtuva kuormapiikki aiheuttaa sähkönkatkon.
Kuuma ilma on perseestä! Helle on perseestä!
-sivustaJa pimeyskään ei haittaa kun ravintoarvot ja elintavat on kohdillaan ja älyvalaistus käytössä.
- Anonyymi
Ei kuulu sulle!!
Syksy vois tulla jo.....
Ja naama naisen haaroväliin lisää olutta...........
<3- Anonyymi
Jutella ja silitellä kissaa..
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Totta kai haluun torttua ;)
En tiä kun panettaa tää kuuma ilma :) - Anonyymi
Enpä mitään erityistä, tehdä kainaloon tilaa jollekulle ja olla ihan hiljaa
- Anonyymi
…🥰
❤️🔥
- Anonyymi
Oman kumppanin. Olis paljo helpompi selvitä tästä kauheasta kiimastakin.
- Anonyymi
Noo, et ilmat olis vähän jo viileemmät ja sit olis ehkä joku ihanainen tos kainalos käytäis ilta/yö kävelyllä ja yms. esim.)
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh
Joo, ku tällä helteellä nois peti hommissaki jo toi nukkuminenkin on jo tukalaa hommaa saati sit kyllä sä ehkä varmaan ite tiiät paremmin nii mitä vastausta tällä aloituksella ajettiin kenties takaa?
;)
- Anonyymi
Plus satakilosta naista!
- Anonyymi
nyt on kyllä jo nihkee olo, joku kylmävesiallas tekis terää
- Anonyymi
lakritsajäätelöä, mansikoita, venäläistä suolakurkkua, pizzaa, pina coladaa...
- Anonyymi
Että pääsis hillasuolle kerään fyrkkaa.
- Anonyymi
Hillat on marjoja. Ja thaikut poimii marjat joten saavat fyrkat.
- Anonyymi
Selkähieronta kävisi hyvin.
- Anonyymi
Siis Eeva Katriinaa.
- Anonyymi
Vaalea- vai tummapaahtoista Kulta-Katriinaa?
<3
- Anonyymi
=)
kaipaan sinua, ja, olen koko elämäni puhunut, vain pelkkää roskaa,
ja, sontaa, ja, vanhenen ja silti puhun roskaa ja sontaa, ja,
haluan, sanoa, kaikista, sanoista, ne, lausumisen arvoisimmat,
juuri, sinulle,
kaipaan sinua,
=) - Anonyymi
Että soittaisit mulle nyt.
- Anonyymi
Rakkauselokuvan yleisöksi taputtelemaan tietysti
https://m.youtube.com/watch?v=b3vQcSNtWPM - Anonyymi
Niska-hartiaseudun hieronta. Aprikoosikiisseliä vaniljakastikkeella. - cu-
- Anonyymi
Höniin tuollaiselta ruskealta amatsonilta kuten Bondissa, Jsmesbondissa..
- Anonyymi
Viileämmän ilman tahtoisin tällä hetkellä.
- Anonyymi
Ilmastoitua hotellihuonetta.
..eiku, lähdenkin nyt hotellille. Kiitos vinkistä. - Anonyymi
Naida jotain silikonimisua.
- Anonyymi
Osta siis real doll. Tai jos siihe ei oo lovvoo nii silkoniperse. ;D
- Anonyymi
Haluaisin saada selvyyden häneltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497