Yhteinen lomamatka

Anonyymi

Mihin haluaisit matkustaa kaivattusi kanssa?.

111

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään matkakuumetta. Viihdyn hyvin täällä Suomessa ja varsinkin nyt kun saadaan nauttia näistä etelän lämmöistä. :))

      • Anonyymi

        No talvella sitten.


    • gran canaria
      mallorca
      pafos
      kos
      lanzarote
      kypros

      • Anonyymi

        Oh, en kovinkaan innokkaasti mihinkään noista. Jos lähden matkalle, sen pitää olla enemmän tyyliäni. Firenze olisi yksi suosikeistani, en ole siellä ollut . . .


      • Anonyymi

        Perus oma paikoista jäivielä
        Rodos
        Fuengirola
        Benalmaden a
        Torre
        Malaga
        Ingles


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perus oma paikoista jäivielä
        Rodos
        Fuengirola
        Benalmaden a
        Torre
        Malaga
        Ingles

        Ei, ei mikään näistäkään. Liian yleisiä lomakohteita, ei minulle sopivia, ei ollenkaan. Rodoksella olen ollut, kaksi viikkoa, ja oikein odotin kotiin pääsyä 😂 Kreikkalainen ruoka oli kyllä todella hyvää. Siitä on kuitenkin jo kauan, kun siellä olin.


    • Anonyymi

      Lofooteille, silloin ku ei ole hyttysiä ym. riesana.

    • Anonyymi

      Maatalouskauppaan...

      • Anonyymi

        Koska mennään?


    • Anonyymi

      Los lobosiin..
      Lös bäcösiin..
      Hos..pieni talo..
      Preerialla..

    • Anonyymi

      En minnekään, en pidä matkustelusta. Nuorelta naiselta vanhemmalle miehelle.

      • Anonyymi

        No ei sitten. Mukavaahan meillä olis kotonakin.


      • Anonyymi

        Käydään me jossain nuorempi nainen. En paljasta missä? Mulla on aina kauhian ikävä sinua nainen. Olet aina mielessäni ja haaveissani. Molempien nimet alkaa konsonanteilla ja päättyy vokaaleihin. Pusu(t) multa


      • Anonyymi

        Eikö edes Pohjois-Karjalaan? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edes Pohjois-Karjalaan? 😉

        No sinne kyllä mutta omani kanssa 😉


    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua, joten en minnekään.

    • Anonyymi

      Lappiin miehen kanssa. Tai jos mennäänkin Pohjanmaalle ihmettelemään paikallisia vajakkeja.

      • Anonyymi

        Reps. Suosittelen tähän vajakkimatkailuun myös Pirkanmaata.


      • Anonyymi

        No voi pientä palleromiestä kun jaksat yrittää vetää jonkun naisen kiusaamissaagaasi, tiedätkö, että tyhmimmätkin osaa sentään tämän pulinat ohittaa sellaisena kuin se on. Tunnin päästä olet jo Forssasta, Savosta ym


      • Anonyymi

        Vaasassa niitä riittää!


    • Anonyymi

      Ei minnekään kauas. Ainakaan heti.

      • Anonyymi

        Pääasia et haluisit matkustaa johonkin

        Tai enemmän pääasia, et tavattais

        Et haluisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia et haluisit matkustaa johonkin

        Tai enemmän pääasia, et tavattais

        Et haluisit

        Haluan


    • Anonyymi

      Ehkä Nuuksioon tai Kolille ja alkusyksystä Tukholmaan tai Osloon.

    • Anonyymi

      Irlanti kiinnostaisi ja kaupunkilomat.

    • Anonyymi

      Rarotongan saarelle, vain minä ja hän ja paljon liukkaria. :)

      • Anonyymi

        Kommenttini poistettiin, lähden mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini poistettiin, lähden mukaan

        Hienoa! Sovittu siis.


    • Anonyymi

      Njaa, antoisampaa matkustella omillaan, seura pilaa matkan!

    • Anonyymi

      Ensi talvena olisi mukava käydä kaukana jossain lämpimässä kohteessa jossa voisi uida ja käydä vaikka sukelluskurssilla. Tosin en usko että saataisiin töistä vapaata samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Saadaan , voin järjestää omani.


    • Anonyymi

      Australiaan, olisi mukava kokeilla yhdessä surffausta.

      • Anonyymi

        Hai syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hai syö.

        Eilenkin meni pari...


      • Anonyymi

        Australia hurmaava, maisemiltaan ihana. Mutta liian pitkä lento, en kestäisi olla lentokoneessa niin kauaa. Jokainen minuuttiin siellä tuntuu ikuisuudelta.

        Surffaus ei minun juttuni. Sup- lautailu kylläkin 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Australia hurmaava, maisemiltaan ihana. Mutta liian pitkä lento, en kestäisi olla lentokoneessa niin kauaa. Jokainen minuuttiin siellä tuntuu ikuisuudelta.

        Surffaus ei minun juttuni. Sup- lautailu kylläkin 🤭

        Huolettomasti heittäisit hain haukattavaksi! 😱🦈😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Australia hurmaava, maisemiltaan ihana. Mutta liian pitkä lento, en kestäisi olla lentokoneessa niin kauaa. Jokainen minuuttiin siellä tuntuu ikuisuudelta.

        Surffaus ei minun juttuni. Sup- lautailu kylläkin 🤭

        Kyllä se hai sen suplaudanki pystyy kaatamaan kumoon. Valkohait saalistavat juuri silleen, että ne näkevät sen suplaudan pohjan/varjon. Luulevat sitä hylkeeksi/merikilpikonnaksi ja ottavat vauhtia ja hyppäävät sieltä vedestä. Sitten tipahdat siltä laudalta sinne mereen hain armoille. Silleen ne surffareitakin metsästää. Eivät siis tarkoituksella metsästä ihmistä, mutta nälkäisinä erehtyvät saaliista. Hainhan tarvitsee vain ottaa yksi maistamispuraisu, niin siinä voi jo kuolla veren hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se hai sen suplaudanki pystyy kaatamaan kumoon. Valkohait saalistavat juuri silleen, että ne näkevät sen suplaudan pohjan/varjon. Luulevat sitä hylkeeksi/merikilpikonnaksi ja ottavat vauhtia ja hyppäävät sieltä vedestä. Sitten tipahdat siltä laudalta sinne mereen hain armoille. Silleen ne surffareitakin metsästää. Eivät siis tarkoituksella metsästä ihmistä, mutta nälkäisinä erehtyvät saaliista. Hainhan tarvitsee vain ottaa yksi maistamispuraisu, niin siinä voi jo kuolla veren hukkaan.

        Oh, oikein näet jo vereni virtaavan hain hampaisiin! 😱

        Australiassa tekisikin ihan muuta, vain kotimaassa turvallisesti suppailua. Korkeintaan hauki puraisee varpaaseen 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Australia hurmaava, maisemiltaan ihana. Mutta liian pitkä lento, en kestäisi olla lentokoneessa niin kauaa. Jokainen minuuttiin siellä tuntuu ikuisuudelta.

        Surffaus ei minun juttuni. Sup- lautailu kylläkin 🤭

        Australissa kun käärme pistää se onoetava kiinni jotta tiedetään Asta lääkkeesi

        Katso ain aillalla tyynyn alle
        Siivilöoi aina jauhot
        Autoissa rtti väärällä puolella tietä

        Taksisa olaan kuskin vieressä
        Jne. Uto maa


    • Anonyymi

      Syksyllä Lappiin vaeltamaan.

      • Anonyymi

        todellakin mennään! :)


    • Anonyymi

      En ainakaan Keniaan. Paitsi oman perheen kanssa minne vain.

      • Anonyymi

        Kuinka kiehtova maa Afrikka onkaan!!!


    • Anonyymi

      Karibian risteilylle ja paras hytti parvekkeella.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä kohde on jo varattu, pahoittelen.


    • Anonyymi

      Sinne missä ajatus ei lennä, ei karkaa..

    • Anonyymi

      Viikonlopun reissu vaikka Lontooseen, enempää en töistä saa vapaata.

      • Anonyymi

        Mikä työ oin tärkee
        Oletko korvaamaton


    • Anonyymi

      Färsaaret tai Japani. En koskaan enkä mistään hinnasta menisi "ystäväni" kanssa viemäreiltä ja lialta haiseviin aurinkokohteisiin. Siellä täytyy tuoksua luonto tai kirsikankukat, ja olla kiireetön tunnelma. Myös historia kiinnostaa kumpiakin, romanttisina Suomalaisina, arvostamme Japanilaisten tavoin monia asioita, kuten luontoa, hiljaisuutta ja selkeää muotoilua.
      https://youtu.be/WeZjzz6BJLc

      • Anonyymi

        Kiotossa tunnelma rauhaisa

        Ei järistyksiä


      • Anonyymi

        Japani, tuo Nousevan auringon maa, kirsikankukkineen ja elämänfilosofioineen 😍😍😍


    • Anonyymi

      Oon oottanut sitä naista tietämättäni ja tietoisesti niin kauan, että otan hänet vaimokseni jos suostuu, enkä matkusta mihinkään vaan pysyn kotona hänen kanssaan loppuelämäni ja rakastan.

      • Anonyymi

        Oh' kuinka kaunista! Entä jos hän tahtookin häämatkalle, uusiin maisemiin, kulkemaan rinnallasi kauniissa maisemissa, nauttien viinistä & juomista ja herkullisista ruoista. Rakastella useasti päivä aikana ja nukahtaa uupuneena ja onnellisina toistenne syliin hotellihuoneessanne . . . 😍😍😍


      • Anonyymi

        Sivusta: Onpa kauniisti ajateltu. En minäkään ymmärrä miksi pitäisi heti lähteä johonkin matkalle. Ainakin itse haluaisin olla ihan kahden kesken toisiimme tutustuen kaikessa rauhassa 😍


      • Anonyymi

        Tähän tuli muutama törkeä vastaus (yllättäen) tyypeiltä joilla ei ole mitään ymmärrystä rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän tuli muutama törkeä vastaus (yllättäen) tyypeiltä joilla ei ole mitään ymmärrystä rakkaudesta.

        Sisällöstä päätellen saaneet auringonpistoksen tai nauttineet liikaa virvoitusjuomia. Ei mitään täysjärkisten tekstiä.


      • Anonyymi

        Näin just! Samoin toimisin miehen kanssa, josta haaveillut niiiiin kauan!!! En tarvii mitään ulkomaan matkoja, vain hänen rakkautta ja läheisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin just! Samoin toimisin miehen kanssa, josta haaveillut niiiiin kauan!!! En tarvii mitään ulkomaan matkoja, vain hänen rakkautta ja läheisyyttä.

        Voitte nauttia toisistanne e ja o.


    • Anonyymi

      Riippuu tietysti vähän vuodenajasta ja siitä mitä tekee mieli tehdä. Itsellä ainakin aina vähän vaihtelee se mikä kiinnostaa. Pitkä viikonloppu jossain historiallisessa kaupunkikohteessa, hyvä hotelli, ravintoloita ja kahviloita, jne. Luontokohteet ovat myös minun mieleeni. Ei taatusti rantalomaa, eikä baarielämää.

      • Anonyymi

        Ei baarielämää??!!! Kyllä biletetään, joka ilta. Ja muutenkin örvellys suomibaareissa ihan must juttu! 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei baarielämää??!!! Kyllä biletetään, joka ilta. Ja muutenkin örvellys suomibaareissa ihan must juttu! 😉

        Ole hyvä ja biletä ihan rauhassa. Minä en sellaselle lomalle osallistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei baarielämää??!!! Kyllä biletetään, joka ilta. Ja muutenkin örvellys suomibaareissa ihan must juttu! 😉

        Biletyksen tarve kertoo turhautuneesta ihmisestä, joka ei löydä elämälleen mielekästä sisältöä järkevämmistä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja biletä ihan rauhassa. Minä en sellaselle lomalle osallistu.

        No hyvää matkaseuraa et ainakaan olisi tuolla sarkasmin tajuamisen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biletyksen tarve kertoo turhautuneesta ihmisestä, joka ei löydä elämälleen mielekästä sisältöä järkevämmistä asioista.

        Sama vastaus tähän mikä edelliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvää matkaseuraa et ainakaan olisi tuolla sarkasmin tajuamisen tasolla.

        Sarkasmi on kirjoitettuna hyvin hankala laji. Vaikka kuinka pistät tekstin perään hymiön niin varmuutta se ei tarkoitusperistäsi tuo. On ihan yhtä "tyhmää" olettaa automaattisesti sarkasmiksi kuin olettaa automaattisesti todeksikin. Siksipä sanoinkin, että ole hyvä ja biletä vaan. Ei se mua millään tasolla haittaa, että toiset bilettävät. Itse en vaan tosiaan sellaiselle lomalle lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja biletä ihan rauhassa. Minä en sellaselle lomalle osallistu.

        Kiitos. Joku on samaa mieltä kanssani. 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkasmi on kirjoitettuna hyvin hankala laji. Vaikka kuinka pistät tekstin perään hymiön niin varmuutta se ei tarkoitusperistäsi tuo. On ihan yhtä "tyhmää" olettaa automaattisesti sarkasmiksi kuin olettaa automaattisesti todeksikin. Siksipä sanoinkin, että ole hyvä ja biletä vaan. Ei se mua millään tasolla haittaa, että toiset bilettävät. Itse en vaan tosiaan sellaiselle lomalle lähde.

        No tuossa oli sen verran ns. ääripäätä ja "perussuomalaisen Teneriffalla kävijän" tunnelmaa koko kommentissa, että olisi tosiaan kuvitellut hölmömmänkin tajuavan sen sarkasmiksi, mutta turha luulo. My bad 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa oli sen verran ns. ääripäätä ja "perussuomalaisen Teneriffalla kävijän" tunnelmaa koko kommentissa, että olisi tosiaan kuvitellut hölmömmänkin tajuavan sen sarkasmiksi, mutta turha luulo. My bad 😊

        Vaan kun joku toinen voi sanoa tuon saman ihan tosissaankin. Ilman äänensävyä sarkasmia on vaikea varmasti tunnistaa. Jos tutunkin ihmisen kanssa välillä kirjoitettu sarkasmi epäonnistuu niin saati sitten tuntemattomien kanssa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun joku toinen voi sanoa tuon saman ihan tosissaankin. Ilman äänensävyä sarkasmia on vaikea varmasti tunnistaa. Jos tutunkin ihmisen kanssa välillä kirjoitettu sarkasmi epäonnistuu niin saati sitten tuntemattomien kanssa. 🙂

        Hyvä on hyvä on. Riita poikki ja voita väliin 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on hyvä on. Riita poikki ja voita väliin 🤗

        Oliko tässä joku riita vai? No okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tässä joku riita vai? No okei.

        Olisi voinut olla, tai tulla 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkasmi on kirjoitettuna hyvin hankala laji. Vaikka kuinka pistät tekstin perään hymiön niin varmuutta se ei tarkoitusperistäsi tuo. On ihan yhtä "tyhmää" olettaa automaattisesti sarkasmiksi kuin olettaa automaattisesti todeksikin. Siksipä sanoinkin, että ole hyvä ja biletä vaan. Ei se mua millään tasolla haittaa, että toiset bilettävät. Itse en vaan tosiaan sellaiselle lomalle lähde.

        Voi luoja, lopeta mies tämä trollaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja, lopeta mies tämä trollaus.

        Mitähän ihemettä mä nyt trollasin. Ja nainen olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biletyksen tarve kertoo turhautuneesta ihmisestä, joka ei löydä elämälleen mielekästä sisältöä järkevämmistä asioista.

        Pakene köyhyyden ja epätoivon tuskaa matkustaa kauas jättäen kaikki velvollisuudet taakseen.

        Mutta kohtaat ne kuitenkin kun loma tai raht loppuu.
        Alkaa arki ja tuska ja uusi epätoivoinen odotus päästä pakene maa n velvollisuuksia ja verottajaa


    • Anonyymi

      Tänä vuonna en aio koronatilanteen vuoksi minnekään ulkomaille. Ehkä aikaisintaan kesällä 2022 voisi harkita ulkomaan matkaa (tai muuttoa ulkomaille), toki koronatilanteen huomioon ottaen. Suomessa haluaisin reissata nyt ja vastaisuudessakin ahkerammin; Lappi, länsirannikko, Turun saaristo, Porvoon ulkosaaristo, Ahvenanmaa. Noista voisi aloittaa. Niin paljon kaunista nähtävää tässäkin maassa.

      • Anonyymi

        En kanssa ihan vielä matkustaisi ulkomaille. Eikö ihan hirveää hinkua ole lentokoneeseen 😱. Suomen matkailustakin pidän. Ja voi kuinka ikävä onkaan Turkuun. Voisin vaikka asua siellä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kanssa ihan vielä matkustaisi ulkomaille. Eikö ihan hirveää hinkua ole lentokoneeseen 😱. Suomen matkailustakin pidän. Ja voi kuinka ikävä onkaan Turkuun. Voisin vaikka asua siellä ☺️

        Itsekin voisin asua Turussa, olen joskus siellä töitä tehnytkin. Siellä on hyvät opiskelu- ja jatko-opiskelu- ja työmahdollisuudet. Turun kulttuuritarjontakin on erittäin hyvä. Plussaa tietysti komeista jössiköistä; Turussa on hyvännäköisiä miehiä. ;D ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin voisin asua Turussa, olen joskus siellä töitä tehnytkin. Siellä on hyvät opiskelu- ja jatko-opiskelu- ja työmahdollisuudet. Turun kulttuuritarjontakin on erittäin hyvä. Plussaa tietysti komeista jössiköistä; Turussa on hyvännäköisiä miehiä. ;D ;)

        Minua ei taas kiinnosta tippaakaan hyvännäköiset miehet. Voihan niitä nyt vilkaista, ja jos oikein oman makuun sopiva sattuu, niin vilkaista toisenkin kerran 😁. Turku on vain niin ihana kaupunki ja kulttuuritarjonta paljon parempi kuin kotikaupungissani. Ja niin rakas tyttäreni asuu siellä miehensä kanssa, niin rakkaat ❤️


    • Anonyymi

      Kyllä me lähdetään pitkä viikonloppu ja Veronaan ❤️ ja sitten myöhemmin Istanbul, New York, kaupungeista en tiedä mutta Skotlanti ja Irlanti ovat kyllä varmasti näkemisen arvoisia, samoin Islanti ja kaupungeista Oslo ja Pietari. Ja aika monta muuta, mutta ensimmäinen matka ehdottomasti Veronaan.

      • Anonyymi

        Tuo Verona olisi aivan ihana matkakohde 😍 Sopisi häämatkaksikin niin hyvin. Siis niille jotka osasivat valita toisensa 🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Verona olisi aivan ihana matkakohde 😍 Sopisi häämatkaksikin niin hyvin. Siis niille jotka osasivat valita toisensa 🥲

        Eikä riitä pitkä viikonloppu, vaan viikko. Sekin menee ihan liian pian 😄

        Voi italia 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä riitä pitkä viikonloppu, vaan viikko. Sekin menee ihan liian pian 😄

        Voi italia 😘

        Matkakohdetta ei ole patentoitu, joten ideaa saa käyttää muutkin ❤️ sinne minä itse menen vielä joskus, hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      Italiaan

    • Anonyymi

      Kahdestaan tutustuttaisiin toisiimme. Viikonloppu yhteistä puuhailua, saunomista ja sylikkäin oloa. Ihan vaan jomman kumman kotona.

      • Anonyymi

        Sivusta: En huolis mitään viikonloppukaveria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: En huolis mitään viikonloppukaveria!

        Jaa. Kyllä loppuelämän suhde oli tarkoitus aloittaa..kotona on ihmisen paras olla. Miksi pitää lähteä muualle. Toisen tuijotteluun ja silittelyyn sitä kuitenkin keskittyy.


      • Anonyymi

        Tuo olisi semmonen mun unelma juttu 💖


    • Anonyymi

      Hellää yhdessä oloa kotona.

      • Anonyymi

        Tahdon hälle olla hyvin hellä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdon hälle olla hyvin hellä ...

        Sen kun näkisi kun olet minulle hellä. No, sitä en tule kyllä ikinä näkemään ja kokemaan . . .

        Hellittelit heitukoitasi, hölmöliini . . .


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voitais mennä avaruuslennolle kattoo Maata. .!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais mennä avaruuslennolle kattoo Maata. .!

        Menkäähän 👽🙉


      • Anonyymi

        Suksitaan kuuhun!
        🌔⛷❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais mennä avaruuslennolle kattoo Maata. .!

        Oh, avaruusolennot ovat liian huimapäisiä minulle! Olen kesympi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh, avaruusolennot ovat liian huimapäisiä minulle! Olen kesympi.

        Jopa ✈️ on jo vähän liikaa minulle 😅


      • Anonyymi

        Mikään näistä muista kuuaiheisista kommenteista ei ole 09.07.2021 20:52 kirjoittajalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais mennä avaruuslennolle kattoo Maata. .!

        No niin, siinäpä hyvä kohde katsottavaksi avaruusvinkkelistä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, siinäpä hyvä kohde katsottavaksi avaruusvinkkelistä 🤔

        P.S. Sitä on taidettu harrastaa tutkimusretkeilyä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Sitä on taidettu harrastaa tutkimusretkeilyä ?

        Kuukin näkyisi lähempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukin näkyisi lähempää.

        Niinpä näkyis! Houkuttavaa ja koukuttavaa.


    • Anonyymi

      Johonkin vaeltamaan!

    • Anonyymi

      Roomaan tietysti.

      • Anonyymi

        Roomakin kävisi, mutta epäilen että Italian muut kohteet houkuttavat ensin enemmän. Mutta sitten, hyvähän tuo Roomakin on nähdä 😄


    • Anonyymi

      Jos me ensiksi käveltäs tuo paikallinen "pururata" samaan suuntaan yhdessä. Mutta kumpaan suuntaan ? 🤔

      • Anonyymi

        Jep, mennään vaan. Yhdessä ain.


    • Anonyymi

      Rantaloma.. siinä sitten koeteltaisiin kummankin heikkouksia, jos nyt hotellihuoneesta pois päästään😉😅😘🍩

    • Anonyymi

      Syvälle rakkauteen.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe