Mihin haluaisit matkustaa kaivattusi kanssa?.
Yhteinen lomamatka
Anonyymi
1091647
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 109
Vanhimmat
Mulla ei ole mitään matkakuumetta. Viihdyn hyvin täällä Suomessa ja varsinkin nyt kun saadaan nauttia näistä etelän lämmöistä. :))
No talvella sitten.
gran canaria
mallorca
pafos
kos
lanzarote
kypros
Oh, en kovinkaan innokkaasti mihinkään noista. Jos lähden matkalle, sen pitää olla enemmän tyyliäni. Firenze olisi yksi suosikeistani, en ole siellä ollut . . .
Perus oma paikoista jäivielä
Rodos
Fuengirola
Benalmaden a
Torre
Malaga
Ingles
Ei, ei mikään näistäkään. Liian yleisiä lomakohteita, ei minulle sopivia, ei ollenkaan. Rodoksella olen ollut, kaksi viikkoa, ja oikein odotin kotiin pääsyä 😂 Kreikkalainen ruoka oli kyllä todella hyvää. Siitä on kuitenkin jo kauan, kun siellä olin.
Lofooteille, silloin ku ei ole hyttysiä ym. riesana.
Maatalouskauppaan...
Koska mennään?
Los lobosiin..
Lös bäcösiin..
Hos..pieni talo..
Preerialla..
En minnekään, en pidä matkustelusta. Nuorelta naiselta vanhemmalle miehelle.
No ei sitten. Mukavaahan meillä olis kotonakin.
Käydään me jossain nuorempi nainen. En paljasta missä? Mulla on aina kauhian ikävä sinua nainen. Olet aina mielessäni ja haaveissani. Molempien nimet alkaa konsonanteilla ja päättyy vokaaleihin. Pusu(t) multa
Eikö edes Pohjois-Karjalaan? 😉
No sinne kyllä mutta omani kanssa 😉
Ei ole kaivattua, joten en minnekään.
Lappiin miehen kanssa. Tai jos mennäänkin Pohjanmaalle ihmettelemään paikallisia vajakkeja.
Reps. Suosittelen tähän vajakkimatkailuun myös Pirkanmaata.
No voi pientä palleromiestä kun jaksat yrittää vetää jonkun naisen kiusaamissaagaasi, tiedätkö, että tyhmimmätkin osaa sentään tämän pulinat ohittaa sellaisena kuin se on. Tunnin päästä olet jo Forssasta, Savosta ym
Vaasassa niitä riittää!
Ei minnekään kauas. Ainakaan heti.
Pääasia et haluisit matkustaa johonkin
Tai enemmän pääasia, et tavattais
Et haluisit
Haluan
Ehkä Nuuksioon tai Kolille ja alkusyksystä Tukholmaan tai Osloon.
Irlanti kiinnostaisi ja kaupunkilomat.
Rarotongan saarelle, vain minä ja hän ja paljon liukkaria. :)
Kommenttini poistettiin, lähden mukaan
Hienoa! Sovittu siis.
Njaa, antoisampaa matkustella omillaan, seura pilaa matkan!
Ensi talvena olisi mukava käydä kaukana jossain lämpimässä kohteessa jossa voisi uida ja käydä vaikka sukelluskurssilla. Tosin en usko että saataisiin töistä vapaata samaan aikaan.
Saadaan , voin järjestää omani.
Australiaan, olisi mukava kokeilla yhdessä surffausta.
Hai syö.
Eilenkin meni pari...
Australia hurmaava, maisemiltaan ihana. Mutta liian pitkä lento, en kestäisi olla lentokoneessa niin kauaa. Jokainen minuuttiin siellä tuntuu ikuisuudelta.
Surffaus ei minun juttuni. Sup- lautailu kylläkin 🤭
Huolettomasti heittäisit hain haukattavaksi! 😱🦈😱
Kyllä se hai sen suplaudanki pystyy kaatamaan kumoon. Valkohait saalistavat juuri silleen, että ne näkevät sen suplaudan pohjan/varjon. Luulevat sitä hylkeeksi/merikilpikonnaksi ja ottavat vauhtia ja hyppäävät sieltä vedestä. Sitten tipahdat siltä laudalta sinne mereen hain armoille. Silleen ne surffareitakin metsästää. Eivät siis tarkoituksella metsästä ihmistä, mutta nälkäisinä erehtyvät saaliista. Hainhan tarvitsee vain ottaa yksi maistamispuraisu, niin siinä voi jo kuolla veren hukkaan.
Oh, oikein näet jo vereni virtaavan hain hampaisiin! 😱
Australiassa tekisikin ihan muuta, vain kotimaassa turvallisesti suppailua. Korkeintaan hauki puraisee varpaaseen 😁
Australissa kun käärme pistää se onoetava kiinni jotta tiedetään Asta lääkkeesi
Katso ain aillalla tyynyn alle
Siivilöoi aina jauhot
Autoissa rtti väärällä puolella tietä
Taksisa olaan kuskin vieressä
Jne. Uto maa
Syksyllä Lappiin vaeltamaan.
todellakin mennään! :)
En ainakaan Keniaan. Paitsi oman perheen kanssa minne vain.
Kuinka kiehtova maa Afrikka onkaan!!!
Karibian risteilylle ja paras hytti parvekkeella.
Islantiin ja saaren kiertämisen ohella kävisimme tietysti myös Reykjavikin pippelimuseossa https://www.theladytravels.com/reykjavik-penis-museum/
Tämä kohde on jo varattu, pahoittelen.
Sinne missä ajatus ei lennä, ei karkaa..
Viikonlopun reissu vaikka Lontooseen, enempää en töistä saa vapaata.
Mikä työ oin tärkee
Oletko korvaamaton
Färsaaret tai Japani. En koskaan enkä mistään hinnasta menisi "ystäväni" kanssa viemäreiltä ja lialta haiseviin aurinkokohteisiin. Siellä täytyy tuoksua luonto tai kirsikankukat, ja olla kiireetön tunnelma. Myös historia kiinnostaa kumpiakin, romanttisina Suomalaisina, arvostamme Japanilaisten tavoin monia asioita, kuten luontoa, hiljaisuutta ja selkeää muotoilua.
https://youtu.be/WeZjzz6BJLc
Kiotossa tunnelma rauhaisa
Ei järistyksiä
Japani, tuo Nousevan auringon maa, kirsikankukkineen ja elämänfilosofioineen 😍😍😍
Oon oottanut sitä naista tietämättäni ja tietoisesti niin kauan, että otan hänet vaimokseni jos suostuu, enkä matkusta mihinkään vaan pysyn kotona hänen kanssaan loppuelämäni ja rakastan.
Oh' kuinka kaunista! Entä jos hän tahtookin häämatkalle, uusiin maisemiin, kulkemaan rinnallasi kauniissa maisemissa, nauttien viinistä & juomista ja herkullisista ruoista. Rakastella useasti päivä aikana ja nukahtaa uupuneena ja onnellisina toistenne syliin hotellihuoneessanne . . . 😍😍😍
Sivusta: Onpa kauniisti ajateltu. En minäkään ymmärrä miksi pitäisi heti lähteä johonkin matkalle. Ainakin itse haluaisin olla ihan kahden kesken toisiimme tutustuen kaikessa rauhassa 😍
Tähän tuli muutama törkeä vastaus (yllättäen) tyypeiltä joilla ei ole mitään ymmärrystä rakkaudesta.
Sisällöstä päätellen saaneet auringonpistoksen tai nauttineet liikaa virvoitusjuomia. Ei mitään täysjärkisten tekstiä.
Näin just! Samoin toimisin miehen kanssa, josta haaveillut niiiiin kauan!!! En tarvii mitään ulkomaan matkoja, vain hänen rakkautta ja läheisyyttä.
Voitte nauttia toisistanne e ja o.
Riippuu tietysti vähän vuodenajasta ja siitä mitä tekee mieli tehdä. Itsellä ainakin aina vähän vaihtelee se mikä kiinnostaa. Pitkä viikonloppu jossain historiallisessa kaupunkikohteessa, hyvä hotelli, ravintoloita ja kahviloita, jne. Luontokohteet ovat myös minun mieleeni. Ei taatusti rantalomaa, eikä baarielämää.
Ei baarielämää??!!! Kyllä biletetään, joka ilta. Ja muutenkin örvellys suomibaareissa ihan must juttu! 😉
Ole hyvä ja biletä ihan rauhassa. Minä en sellaselle lomalle osallistu.
Biletyksen tarve kertoo turhautuneesta ihmisestä, joka ei löydä elämälleen mielekästä sisältöä järkevämmistä asioista.
No hyvää matkaseuraa et ainakaan olisi tuolla sarkasmin tajuamisen tasolla.
Sama vastaus tähän mikä edelliseen.
Sarkasmi on kirjoitettuna hyvin hankala laji. Vaikka kuinka pistät tekstin perään hymiön niin varmuutta se ei tarkoitusperistäsi tuo. On ihan yhtä "tyhmää" olettaa automaattisesti sarkasmiksi kuin olettaa automaattisesti todeksikin. Siksipä sanoinkin, että ole hyvä ja biletä vaan. Ei se mua millään tasolla haittaa, että toiset bilettävät. Itse en vaan tosiaan sellaiselle lomalle lähde.
Kiitos. Joku on samaa mieltä kanssani. 😇
No tuossa oli sen verran ns. ääripäätä ja "perussuomalaisen Teneriffalla kävijän" tunnelmaa koko kommentissa, että olisi tosiaan kuvitellut hölmömmänkin tajuavan sen sarkasmiksi, mutta turha luulo. My bad 😊
Vaan kun joku toinen voi sanoa tuon saman ihan tosissaankin. Ilman äänensävyä sarkasmia on vaikea varmasti tunnistaa. Jos tutunkin ihmisen kanssa välillä kirjoitettu sarkasmi epäonnistuu niin saati sitten tuntemattomien kanssa. 🙂
Hyvä on hyvä on. Riita poikki ja voita väliin 🤗
Oliko tässä joku riita vai? No okei.
Olisi voinut olla, tai tulla 😃
Voi luoja, lopeta mies tämä trollaus.
Mitähän ihemettä mä nyt trollasin. Ja nainen olen.
Pakene köyhyyden ja epätoivon tuskaa matkustaa kauas jättäen kaikki velvollisuudet taakseen.
Mutta kohtaat ne kuitenkin kun loma tai raht loppuu.
Alkaa arki ja tuska ja uusi epätoivoinen odotus päästä pakene maa n velvollisuuksia ja verottajaa
Tänä vuonna en aio koronatilanteen vuoksi minnekään ulkomaille. Ehkä aikaisintaan kesällä 2022 voisi harkita ulkomaan matkaa (tai muuttoa ulkomaille), toki koronatilanteen huomioon ottaen. Suomessa haluaisin reissata nyt ja vastaisuudessakin ahkerammin; Lappi, länsirannikko, Turun saaristo, Porvoon ulkosaaristo, Ahvenanmaa. Noista voisi aloittaa. Niin paljon kaunista nähtävää tässäkin maassa.
En kanssa ihan vielä matkustaisi ulkomaille. Eikö ihan hirveää hinkua ole lentokoneeseen 😱. Suomen matkailustakin pidän. Ja voi kuinka ikävä onkaan Turkuun. Voisin vaikka asua siellä ☺️
Itsekin voisin asua Turussa, olen joskus siellä töitä tehnytkin. Siellä on hyvät opiskelu- ja jatko-opiskelu- ja työmahdollisuudet. Turun kulttuuritarjontakin on erittäin hyvä. Plussaa tietysti komeista jössiköistä; Turussa on hyvännäköisiä miehiä. ;D ;)
Minua ei taas kiinnosta tippaakaan hyvännäköiset miehet. Voihan niitä nyt vilkaista, ja jos oikein oman makuun sopiva sattuu, niin vilkaista toisenkin kerran 😁. Turku on vain niin ihana kaupunki ja kulttuuritarjonta paljon parempi kuin kotikaupungissani. Ja niin rakas tyttäreni asuu siellä miehensä kanssa, niin rakkaat ❤️
Kyllä me lähdetään pitkä viikonloppu ja Veronaan ❤️ ja sitten myöhemmin Istanbul, New York, kaupungeista en tiedä mutta Skotlanti ja Irlanti ovat kyllä varmasti näkemisen arvoisia, samoin Islanti ja kaupungeista Oslo ja Pietari. Ja aika monta muuta, mutta ensimmäinen matka ehdottomasti Veronaan.
Tuo Verona olisi aivan ihana matkakohde 😍 Sopisi häämatkaksikin niin hyvin. Siis niille jotka osasivat valita toisensa 🥲
Eikä riitä pitkä viikonloppu, vaan viikko. Sekin menee ihan liian pian 😄
Voi italia 😘
Matkakohdetta ei ole patentoitu, joten ideaa saa käyttää muutkin ❤️ sinne minä itse menen vielä joskus, hänen kanssaan.
Italiaan
Kahdestaan tutustuttaisiin toisiimme. Viikonloppu yhteistä puuhailua, saunomista ja sylikkäin oloa. Ihan vaan jomman kumman kotona.
Sivusta: En huolis mitään viikonloppukaveria!
Jaa. Kyllä loppuelämän suhde oli tarkoitus aloittaa..kotona on ihmisen paras olla. Miksi pitää lähteä muualle. Toisen tuijotteluun ja silittelyyn sitä kuitenkin keskittyy.
Tuo olisi semmonen mun unelma juttu 💖
Hellää yhdessä oloa kotona.
Tahdon hälle olla hyvin hellä ...
Sen kun näkisi kun olet minulle hellä. No, sitä en tule kyllä ikinä näkemään ja kokemaan . . .
Hellittelit heitukoitasi, hölmöliini . . .
Kuuhun ehdottomasti n->m Fly me to the moon
https://youtu.be/mQR0bXO_yI8
Voitais mennä avaruuslennolle kattoo Maata. .!
Menkäähän 👽🙉
Suksitaan kuuhun!
🌔⛷❤️
Oh, avaruusolennot ovat liian huimapäisiä minulle! Olen kesympi.
Jopa ✈️ on jo vähän liikaa minulle 😅
Mikään näistä muista kuuaiheisista kommenteista ei ole 09.07.2021 20:52 kirjoittajalta!
No niin, siinäpä hyvä kohde katsottavaksi avaruusvinkkelistä 🤔
P.S. Sitä on taidettu harrastaa tutkimusretkeilyä ?
Kuukin näkyisi lähempää.
Niinpä näkyis! Houkuttavaa ja koukuttavaa.
Johonkin vaeltamaan!
Roomaan tietysti.
Roomakin kävisi, mutta epäilen että Italian muut kohteet houkuttavat ensin enemmän. Mutta sitten, hyvähän tuo Roomakin on nähdä 😄
Jos me ensiksi käveltäs tuo paikallinen "pururata" samaan suuntaan yhdessä. Mutta kumpaan suuntaan ? 🤔
Jep, mennään vaan. Yhdessä ain.
Rantaloma.. siinä sitten koeteltaisiin kummankin heikkouksia, jos nyt hotellihuoneesta pois päästään😉😅😘🍩
Syvälle rakkauteen.