S40 -05 ja CD-soitin

Vanhempi Porakorpi

Yritin googlettaa ja ettii volvolandiast vastaust tähä mut en löytän. Joten kokeilen täält.

Eli kyse on S40 -05:n CD-soittimest. Mul jumittaa levyt jotka oon ite tehny polttamal mp3:sta CD-levyjä. En enää muista millä ohjelmal levyt tein.

Ongelman kuvaus: soitin lopettaa levyn soiton ja koko soitin menee jumii. Levyy ei saa ulos, radio ei toimi, koko soitin menee täydellisee jäkkii.
Kun on sammuttannu moottorin ja taas käynnistää niin ongelma on kadonnu. Joskus taas ku käynnistää moottorin niin soitin ei lähde toimimaa jos on ollut levynsoitto valittun edellisel ajol.

Onks muil ollu samanlaisii kokemuksii?

Levyt, joita oon soittannu, on ollu servoo ja viikatetta, joten sisällöst ei voi olla kiinni.

Alkuperäsil levyil en ole viäl ehtinny testaamaa.

4

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T4-MIÄS

Mulla on ollu samanlaisia ongelmia just mp3 poltetuista audiolevyistä.Levy jäi jumiin ja koko
      soitin oli ihan nalkissa.Meinasin viskata vesilinnuille koko toosan mutta sit se ongelma vaan
      katos yhtäkkiä seuraavalla kerralla(Mystistä!)Oon kyllä aikeissa vaihtaa mp3 soittimeen.Mistä löytäisin
      sellaisen muovikotelon minkä vois asentaa soittimen
      alapuolelle kun toi alkuperäinen soitin on kaks kertaa niin korkee kuin kaupan soittimet?(Mulla on V40 T4 vm.98)Ps.Poltin levyt Nerolla 4X nopeudella

• Vanhempi Porakorpi

Viikonlopun aikan kokeilin myäs alkuperäsil, kaupast ostetuil levyil. Sama juttu, ainakii kerran jäi jumii.

Ei taia olla tyyppivika koska muuten ois ollu jossaa enemmänkii juttuu.

Pitänee ottaa yhteyttä diilerii.

• Vanhempi Porakorpi
        Vanhempi Porakorpi kirjoitti:

Viikonlopun aikan kokeilin myäs alkuperäsil, kaupast ostetuil levyil. Sama juttu, ainakii kerran jäi jumii.

Ei taia olla tyyppivika koska muuten ois ollu jossaa enemmänkii juttuu.

Pitänee ottaa yhteyttä diilerii.

Vein kaaran diilerille joka sano heti et softavika.

Ainakii pari viikkoo on toimin ilman onkelmii sw-upgraden jälkee.

Toivottavast autto lopullisest.

• Anonyymi

Itellä sama vika. Mutta ulos tuli kun tökkäs toisella levyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe