Yritin googlettaa ja ettii volvolandiast vastaust tähä mut en löytän. Joten kokeilen täält.
Eli kyse on S40 -05:n CD-soittimest. Mul jumittaa levyt jotka oon ite tehny polttamal mp3:sta CD-levyjä. En enää muista millä ohjelmal levyt tein.
Ongelman kuvaus: soitin lopettaa levyn soiton ja koko soitin menee jumii. Levyy ei saa ulos, radio ei toimi, koko soitin menee täydellisee jäkkii.
Kun on sammuttannu moottorin ja taas käynnistää niin ongelma on kadonnu. Joskus taas ku käynnistää moottorin niin soitin ei lähde toimimaa jos on ollut levynsoitto valittun edellisel ajol.
Onks muil ollu samanlaisii kokemuksii?
Levyt, joita oon soittannu, on ollu servoo ja viikatetta, joten sisällöst ei voi olla kiinni.
Alkuperäsil levyil en ole viäl ehtinny testaamaa.
S40 -05 ja CD-soitin
4
1071
Vastaukset
- T4-MIÄS
Mulla on ollu samanlaisia ongelmia just mp3 poltetuista audiolevyistä.Levy jäi jumiin ja koko
soitin oli ihan nalkissa.Meinasin viskata vesilinnuille koko toosan mutta sit se ongelma vaan
katos yhtäkkiä seuraavalla kerralla(Mystistä!)Oon kyllä aikeissa vaihtaa mp3 soittimeen.Mistä löytäisin
sellaisen muovikotelon minkä vois asentaa soittimen
alapuolelle kun toi alkuperäinen soitin on kaks kertaa niin korkee kuin kaupan soittimet?(Mulla on V40 T4 vm.98)Ps.Poltin levyt Nerolla 4X nopeudella- Vanhempi Porakorpi
Viikonlopun aikan kokeilin myäs alkuperäsil, kaupast ostetuil levyil. Sama juttu, ainakii kerran jäi jumii.
Ei taia olla tyyppivika koska muuten ois ollu jossaa enemmänkii juttuu.
Pitänee ottaa yhteyttä diilerii. - Vanhempi Porakorpi
Vanhempi Porakorpi kirjoitti:
Viikonlopun aikan kokeilin myäs alkuperäsil, kaupast ostetuil levyil. Sama juttu, ainakii kerran jäi jumii.
Ei taia olla tyyppivika koska muuten ois ollu jossaa enemmänkii juttuu.
Pitänee ottaa yhteyttä diilerii.Vein kaaran diilerille joka sano heti et softavika.
Ainakii pari viikkoo on toimin ilman onkelmii sw-upgraden jälkee.
Toivottavast autto lopullisest.
- Anonyymi
Itellä sama vika. Mutta ulos tuli kun tökkäs toisella levyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926