Terassin rungon pituus tulee olemaan 8m, kun tehdään näin pitkä runko kuinka paljon rungon pitää olla limittäin liitoskohdasta vai millä liitoksen voi tehdä?, toki liitoskohtaan tuki maahan asti
Terassin rungon limitys/jatkaminen.
Anonyymi
4
4485
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa googlaisit ohjeet verkosta.
- Anonyymi
Ei muuten google tiedä tälläistä😅
Tätä on varmaan niin monta kun tekijääkin
Osa laittaa limittäin , mutta tässä menee kansiruuvit eri linjaan, sitä en tiedä kuinka paljon limittäin olisko 50-40cm ?tietty pilari alle.
Naulalevy on hyvä mutta tähän maksaa ruuvit suhteessa paljon. Osa laittaa terassilaudat sivuille 🤔
- Anonyymi
Ei yhtään, puskuun vaan peruspilarin nokkaan, ja naulauslevyt kylkiin.
- Anonyymi
Levyt tai laudat kylkiin, pilari alla, siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191