Oon menossa seiskalle ja mietin jo täällä että kannattaisko ottaa marimekon kangaskassi niiku kouluun ”repuks” haha, melkein kaikki käyttää reppua ja oon nähny vaan parilla kangaskassin koulureppuna niin onks se hyvä idea vai pitäiskö ottaa reppu?🤟🏼 Ps. Onks tääl ketää muita ketkä käyttää kangaskassii koulureppun :D
Reppu vai laukku kouluun
2
428
Vastaukset
- Anonyymi
Kangaskassi kestää huonosti kirjoja yms. ja on ergonimisesti huonompi kuin reppu.
Jos haluat kipeen hartian ja likaisen rikkinäisen kassin, niin siitä vain. Tietty joillain ei välttämättä ole varaa reppuun ja sitten täytyy ottaa mitä löytää. - Anonyymi
No ite oon just kasille menossa niin seiskalla isoimmalla osalla tytöstä oli kangaskassi repun sijasta. Totta kai ainakin mä pidän reppuu, kun paljon mukavempi käyttää ja kantaa koko päivän. Mutta kai se on myös nykyään ja aina ollutkin (ehkä) tyyliä, että monet tytöt käyttää kangaskassii. Loppujenhan lopuksi kyseessä on vain omat mieltymyksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632594Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241632- 351625
- 591566