Tämä ei ole Jäätelö-Mainos.
Mutta uusi Kirjallisuus-aloitus on mielestäni aiheellinen.
Etenkin kotimainen aloitus.
Sillä Suomalainen ei jankuta, venytä, saati suunnitelmallisen väkinäisesti vaivaile.
Eihän?
Ei etenkään ulko-maisesti.
H.
Onko Tuutikki vain kesäinen
9
236
Vastaukset
Niin.
Kun täytin 16v. Olin lukenut kaiken.
Siihen asti.
Sitten alkoi minulle Muu-Maailma.
H.- Anonyymi
Onko sinulla dementia, toistelet samoja juttuja vuodesta toiseen 🤣
- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Mikä minä olen sanomaan.
Kukahan olisi?
H.Lääkäri.
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri.
"Anonyymi"
Mikä minä olen sanomaan.
Kukahan olisi?
Kenenkähän Lääkäri?
H.- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Mikä minä olen sanomaan.
Kukahan olisi?
Kenenkähän Lääkäri?
H.Geriatri olis hyvä.
- Anonyymi
On ne Muumi hahmot niin ihania ....ainakin lasten mielestä ....meidän pikkumies oli jotain kaksivuotias kun oltiin laivamatkalla ....juoksi kipitti Muumipapan perässä ...
On se joillekin aikuisillekin tärkeä se Muumi ....jotkut keräilevät kaapin täyteen Muumimukeja...
mimmimum-..mi Kun lapseni asuivat kotona ,
meillä oli aina kissa pitämässä hiirulaisia kurissa,
kaikkien nimi löytyi Tove Janssonin muumeista.
Olikohan ne kirjaillisia kissoja.
Viimeisimmän nimi oli Hemuli,
herra oli norjalainen metsäkissa,
rakastettava ja komea itse harmaus.Jos haluaa selvittää yhteytensä muumihahmoihin,
kannattaa tehdä testi.
https://www.moomin.com/fi/mika-muumihahmo-olet/
Testin tehtyään katselee muumimukejakin erilaisin silmin.
Tai voi hankkia jopa tutun hahmomukin.
Vain yksi hahmo ei ole saanut omaa mukia...en tosin muista mikä ja kuka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2222952Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell101665Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51347- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922