Joulukuun 2020 jälkimmäisellä puoliskolla tilattiin DNA:lta PS5 joululahjakseni. Konsoli ei kuitenkaan saapunut kunnes nyt heinäkuun toisella viikolla. Olen kuitenkin jo ehtinyt tottua ajatukseen ilman konsolia, ja uskon, ettei aika sen käyttämiseen riitä syksyllä alkavan lukion myötä. Sen lisäksi kavereiden kanssa pelaamiseen vaadittaisiin PS palvelu, josta tulee kuukausittainen maksu. Lisäksi tietenkin monet peleistä maksavat parista kymmenestä lähes sataan euroon saakka, mikä ei ole toki optimaalista.
Vaihtoehtona on toki palauttaa se takaisin seuraavan kahden viikon aikana, tai mahdollisesti myydä se tori.fi:ssä jollekin epätoivoiselle vanhemmalle. Hinnat näyttävät pyörivän torissa 600-700 euron paikkeilla levyasemalliselle ps5:lle, joka on siis kyseessä omalla kohdallani.
Kysymys siis kuuluu, luotanko, että tulen käyttämään PS5:sta tarpeeksi, ettei ostos mene täysin hukkaan, palautanko sen DNA:lle ja saan varmat rahat takaisin, vai myynkö sen torissa, niin että saan päälle mahdollisesti vielä extraakin. Torissa voi mennä toki monet asiat pieleen.
PS. Maksoin osan konsolista itse, eikä se ollut läheskään ainoa joululahjani. Hyvää kesää ja kiitos mahdollisista ehdotuksistanne!
PS5, myydä, palauttaa vaiko pitää?
5
1214
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi hitossa ostaa konsoli kun tietokoneella saa samat 99% halvemmalla ja ohjaimenkin saa kytkettyä?
- Anonyymi
Playstation yksinoikeuspelit on vertaansa vailla. Toki osa tulee PC:lle myös mutta viiveellä enkä jaksa odottaa. Haluan päästä pelaamaan heti kun ilmestyvät. Mulla on myös PC.
- Anonyymi
Palauta pois.. ps5 hinta tippuu todella nopeasti ja ihan surkea kone, kun nuo pelitkin on yli hintaisia.. Ei kannata laittaa toriin, koska kukaan ei maksa pyytämääsi summaa koneesta.
- Anonyymi
Ps5 on loistava pelikone :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps5 on loistava pelikone :)
ps5 on täysin kusetus kone.. tehoja on ja jotkut pelit on "pelattavia".. mutta ei ostamisen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456