Voinko kutsunnoissa ilmoitautua keittiö-mieheksi. Kokkaan kotona mielläni äidin kanssa ja katson teveestä useimmat ruoka ohjelmat. Olisin varmasti mainio kokki vaikka upseeri kerholle.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Keittiö- ja huoltoporukkaa tarvitaan aina. Napoleonin aikanakin tiedettiin, että "armeija marssii vatsallaan". Keittiöpuolen toiveen voi hyvin esittää kutsunnoissa, mutta siellä annetaan vain palveluspaikka eli varuskunta. Tosin jossain joukko-osastoissa taitaa huoltokomppania ottaa alokkaitakin. Aikanaan tulohaastattelussa varuskunnassa kysytään vielä lisää kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Olin kyökkimiehenä intissä...hyvä homma oli. Toiset juoksi kun minä katselin ja join kahvia...
- Anonyymi
Aika hyvin...
- Anonyymi
Kyllä keittiöhommat aina voittaa jonkun sissinotkumisen mettässä kun räntää sataa.
- Anonyymi
Töpinä on armeijan tärkein yksikkö.
- Anonyymi
Eihän sinulla kai ole muunlaista puuhastelua äidin kanssa...se on epä normaalia.
- Anonyymi
Taas paljastui sivarin katkeruus tekstistä....Vankilassa jo odotellaan sua suonikkaan kera.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va691893Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 140999
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu18919- 83667
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 49570
- 57547