Kateuttako?

Anonyymi

Naapuriini on rakennettu iso uusi omakotitalo jossa asuu erittäin meluisa ja ärsyttävä perhe. Perheen vanhemmat ovat hyvin palkatuissa ammateissa joka selittää ison talon ja sen miksi isällä on iso vanha entisöity 1960luvun Jenkki ja äidillä Iso uudehko Tesla. Itse asun vaimoni ja lasteni kanssa tavallisessa 1970luvun omakotitalossa joka ei ole mikään kummallinen. Tasainen katto, yks kerros , päädyssä autotalli ja 200neliöö asuintilaa. Ihan siis tavallinen omakotitalo. Tämän naapuritalon isäntä kuitenkin moittii aina minun taloani, autoani ja pihaani. Pihani on kuulemma liian sotkuinen ja taloni pilaa koko alueen. Pihastani voin sanoa, että se ei ole sotkuinen. Siinä on pöytä tuoleineen ja ruohonleikkuri. Paljon muuta sillä ei sit olekaan. Nurmikko myös hoidetaan ja piha- aidan uudelleen rakennus on koko ajan menossa. Tätä piha-aitaakin naapuri haukkuu rumaksi. Ovatko he todella kateellisia minulle?! Heillä on iso uusi talo ja hienot autot ja minulla 50vuotta vanha talo ja 15vuotta vanha auto. Tätä autoakin haukkuvat ja sanovat rumaksi mitä se kieltämättä on, mutta sekin on aina autotallissa.

10

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten ovat ihan vaan snobeja. Ei kaikki ole kateutta, vaan jotakuta voi ihan aidosti vituttaa se sun talosi.

      • Anonyymi

        Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.

        Arvasin että trollaat.


    • Anonyymi

      En usko että puhut totta. Tykkäät tehdä kivoja keskustelualoituksia ja provosoida hiukan. Kukaan naapuri ei hauku toisen autoa, ainakaan selvinpäin ilman riitaa.

      • Anonyymi

        Jospa naapurit haukkuu aloittajan autoa siksi, että eivät keksi auton ja talon lisäksi muuta. Aloittajahan kertoi, että on pitänyt pihansakin siistinä joten jos naapureiden on pakko valittaa niin ehkä auto ja talo ovat ainoat joita keksii.


    • Anonyymi

      Eikös olekkin harmillista jos naapuriviha on tuollaista.

      Yhdessä asuvat tavallaan kaikki kolme tässä tapauksessa.

      Ei sitä aina jaksa miettiä miten olisi toisin, kun kotona ei oo hyvä olla , minun.

      Lapsuuden kodista nimittäin "neliöt loppui" jo aika aikaisin omassa elämässäni.

      En minä ainakaan ole kateellinen sinulle, tiedän oman elämäni ennee vain .

    • Anonyymi

      Tervetuloo suomeen :D

    • Anonyymi

      Huono itsetunto, mutta kuka on käskenyt rakentamaan/muuttamaan alueelle?

      • Anonyymi

        No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

        Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

        Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.

        Sori kirjoitusvirheistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe