Kateuttako?

Anonyymi

Naapuriini on rakennettu iso uusi omakotitalo jossa asuu erittäin meluisa ja ärsyttävä perhe. Perheen vanhemmat ovat hyvin palkatuissa ammateissa joka selittää ison talon ja sen miksi isällä on iso vanha entisöity 1960luvun Jenkki ja äidillä Iso uudehko Tesla. Itse asun vaimoni ja lasteni kanssa tavallisessa 1970luvun omakotitalossa joka ei ole mikään kummallinen. Tasainen katto, yks kerros , päädyssä autotalli ja 200neliöö asuintilaa. Ihan siis tavallinen omakotitalo. Tämän naapuritalon isäntä kuitenkin moittii aina minun taloani, autoani ja pihaani. Pihani on kuulemma liian sotkuinen ja taloni pilaa koko alueen. Pihastani voin sanoa, että se ei ole sotkuinen. Siinä on pöytä tuoleineen ja ruohonleikkuri. Paljon muuta sillä ei sit olekaan. Nurmikko myös hoidetaan ja piha- aidan uudelleen rakennus on koko ajan menossa. Tätä piha-aitaakin naapuri haukkuu rumaksi. Ovatko he todella kateellisia minulle?! Heillä on iso uusi talo ja hienot autot ja minulla 50vuotta vanha talo ja 15vuotta vanha auto. Tätä autoakin haukkuvat ja sanovat rumaksi mitä se kieltämättä on, mutta sekin on aina autotallissa.

10

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten ovat ihan vaan snobeja. Ei kaikki ole kateutta, vaan jotakuta voi ihan aidosti vituttaa se sun talosi.

      • Anonyymi

        Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.

        Arvasin että trollaat.


    • Anonyymi

      En usko että puhut totta. Tykkäät tehdä kivoja keskustelualoituksia ja provosoida hiukan. Kukaan naapuri ei hauku toisen autoa, ainakaan selvinpäin ilman riitaa.

      • Anonyymi

        Jospa naapurit haukkuu aloittajan autoa siksi, että eivät keksi auton ja talon lisäksi muuta. Aloittajahan kertoi, että on pitänyt pihansakin siistinä joten jos naapureiden on pakko valittaa niin ehkä auto ja talo ovat ainoat joita keksii.


    • Anonyymi

      Eikös olekkin harmillista jos naapuriviha on tuollaista.

      Yhdessä asuvat tavallaan kaikki kolme tässä tapauksessa.

      Ei sitä aina jaksa miettiä miten olisi toisin, kun kotona ei oo hyvä olla , minun.

      Lapsuuden kodista nimittäin "neliöt loppui" jo aika aikaisin omassa elämässäni.

      En minä ainakaan ole kateellinen sinulle, tiedän oman elämäni ennee vain .

    • Anonyymi

      Tervetuloo suomeen :D

    • Anonyymi

      Huono itsetunto, mutta kuka on käskenyt rakentamaan/muuttamaan alueelle?

      • Anonyymi

        No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

        Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

        Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.

        Sori kirjoitusvirheistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe