Kateuttako?

Anonyymi

Naapuriini on rakennettu iso uusi omakotitalo jossa asuu erittäin meluisa ja ärsyttävä perhe. Perheen vanhemmat ovat hyvin palkatuissa ammateissa joka selittää ison talon ja sen miksi isällä on iso vanha entisöity 1960luvun Jenkki ja äidillä Iso uudehko Tesla. Itse asun vaimoni ja lasteni kanssa tavallisessa 1970luvun omakotitalossa joka ei ole mikään kummallinen. Tasainen katto, yks kerros , päädyssä autotalli ja 200neliöö asuintilaa. Ihan siis tavallinen omakotitalo. Tämän naapuritalon isäntä kuitenkin moittii aina minun taloani, autoani ja pihaani. Pihani on kuulemma liian sotkuinen ja taloni pilaa koko alueen. Pihastani voin sanoa, että se ei ole sotkuinen. Siinä on pöytä tuoleineen ja ruohonleikkuri. Paljon muuta sillä ei sit olekaan. Nurmikko myös hoidetaan ja piha- aidan uudelleen rakennus on koko ajan menossa. Tätä piha-aitaakin naapuri haukkuu rumaksi. Ovatko he todella kateellisia minulle?! Heillä on iso uusi talo ja hienot autot ja minulla 50vuotta vanha talo ja 15vuotta vanha auto. Tätä autoakin haukkuvat ja sanovat rumaksi mitä se kieltämättä on, mutta sekin on aina autotallissa.

10

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sitten ovat ihan vaan snobeja. Ei kaikki ole kateutta, vaan jotakuta voi ihan aidosti vituttaa se sun talosi.

• Anonyymi

Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.

Arvasin että trollaat.

• Anonyymi

En usko että puhut totta. Tykkäät tehdä kivoja keskustelualoituksia ja provosoida hiukan. Kukaan naapuri ei hauku toisen autoa, ainakaan selvinpäin ilman riitaa.

• Anonyymi

Jospa naapurit haukkuu aloittajan autoa siksi, että eivät keksi auton ja talon lisäksi muuta. Aloittajahan kertoi, että on pitänyt pihansakin siistinä joten jos naapureiden on pakko valittaa niin ehkä auto ja talo ovat ainoat joita keksii.

• Anonyymi

Eikös olekkin harmillista jos naapuriviha on tuollaista.

Yhdessä asuvat tavallaan kaikki kolme tässä tapauksessa.

Ei sitä aina jaksa miettiä miten olisi toisin, kun kotona ei oo hyvä olla , minun.

Lapsuuden kodista nimittäin "neliöt loppui" jo aika aikaisin omassa elämässäni.

En minä ainakaan ole kateellinen sinulle, tiedän oman elämäni ennee vain .

• Anonyymi

Tervetuloo suomeen :D

• Anonyymi

Huono itsetunto, mutta kuka on käskenyt rakentamaan/muuttamaan alueelle?

• Anonyymi

No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.

Sori kirjoitusvirheistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      225
      4033
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      133
      3487
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      295
      2822
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      262
      2344
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      1986
    6. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      43
      1689
    7. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      51
      1686
    8. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1407
    9. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      70
      1328
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      109
      1158
    Aihe