Kateuttako?

Anonyymi

Naapuriini on rakennettu iso uusi omakotitalo jossa asuu erittäin meluisa ja ärsyttävä perhe. Perheen vanhemmat ovat hyvin palkatuissa ammateissa joka selittää ison talon ja sen miksi isällä on iso vanha entisöity 1960luvun Jenkki ja äidillä Iso uudehko Tesla. Itse asun vaimoni ja lasteni kanssa tavallisessa 1970luvun omakotitalossa joka ei ole mikään kummallinen. Tasainen katto, yks kerros , päädyssä autotalli ja 200neliöö asuintilaa. Ihan siis tavallinen omakotitalo. Tämän naapuritalon isäntä kuitenkin moittii aina minun taloani, autoani ja pihaani. Pihani on kuulemma liian sotkuinen ja taloni pilaa koko alueen. Pihastani voin sanoa, että se ei ole sotkuinen. Siinä on pöytä tuoleineen ja ruohonleikkuri. Paljon muuta sillä ei sit olekaan. Nurmikko myös hoidetaan ja piha- aidan uudelleen rakennus on koko ajan menossa. Tätä piha-aitaakin naapuri haukkuu rumaksi. Ovatko he todella kateellisia minulle?! Heillä on iso uusi talo ja hienot autot ja minulla 50vuotta vanha talo ja 15vuotta vanha auto. Tätä autoakin haukkuvat ja sanovat rumaksi mitä se kieltämättä on, mutta sekin on aina autotallissa.

10

1884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sitten ovat ihan vaan snobeja. Ei kaikki ole kateutta, vaan jotakuta voi ihan aidosti vituttaa se sun talosi.

• Anonyymi

Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin motiivi sille vitutukselle täytyy kuitenkin olla. Kyllä se vaan niin on että jonkin asian kritisoiminen ilman järkiperäistä syytä on 99% varmuudella kateutta.

Arvasin että trollaat.

• Anonyymi

En usko että puhut totta. Tykkäät tehdä kivoja keskustelualoituksia ja provosoida hiukan. Kukaan naapuri ei hauku toisen autoa, ainakaan selvinpäin ilman riitaa.

• Anonyymi

Jospa naapurit haukkuu aloittajan autoa siksi, että eivät keksi auton ja talon lisäksi muuta. Aloittajahan kertoi, että on pitänyt pihansakin siistinä joten jos naapureiden on pakko valittaa niin ehkä auto ja talo ovat ainoat joita keksii.

• Anonyymi

Eikös olekkin harmillista jos naapuriviha on tuollaista.

Yhdessä asuvat tavallaan kaikki kolme tässä tapauksessa.

Ei sitä aina jaksa miettiä miten olisi toisin, kun kotona ei oo hyvä olla , minun.

Lapsuuden kodista nimittäin "neliöt loppui" jo aika aikaisin omassa elämässäni.

En minä ainakaan ole kateellinen sinulle, tiedän oman elämäni ennee vain .

• Anonyymi

Tervetuloo suomeen :D

• Anonyymi

Huono itsetunto, mutta kuka on käskenyt rakentamaan/muuttamaan alueelle?

• Anonyymi

No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule sitä pitää kysyä mutsilta ja faijalta. He tähän muuttivat ja mut mukanaan rehasivat ku olin 16. Ostin sit lopulta vaimon kanssa tämän heiltä, koska tämän kanssa ei tarvinnut pelätä mitään vakavia ja yllättäviä vikoja, kun sellaset kymmenen vuotta olin talossa jo asunut ja tiesin sen hyväksi. Ajattelimme, että talo on ainakin meidän tarpeisiin vähintään sopiva joten ei tarvitse tulevaisuudessa muuttaa lisäneliöiden perässä ja miksi ostaa talo tuntemattomalta ihmiseltä joka saattaa jättää kertomatta talossa piilevistä vioista, kun vaihtoehtona on ostaa talo jonka myyjät on tuttuja ja talokin todella tuttu. Mutsille ja Faijalle tämä sopi erittäin hyvin ja he muuttivat pienempään helpompaan asuntoon luhtitaloon.

Ja muistutan vielä, että se naapuritalo on vasta valmistunut eikä. Tontilla seisoi ennen tätä uutta taloa vain ränsistynyt puoliks romahtanut mökki jossa ei asuttu. Tämä alue oli erittäin rauhallinen ennen näitä.

Sori kirjoitusvirheistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      162
      4869
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      254
      4472
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      32
      4345
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      10
      4274
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      193
      3503
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      88
      3207
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3129
    8. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3047
    9. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      244
      2851
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2782
    Aihe