Hermione

kumman hermy valitsee

Ootteko huomannu, että Hermione on antanu molemmille merkkejä, että vois tykätä niistä...
Esim. Hermione halaa Harryä Salaisuuksien kammiossa ja pussaa poskelle Liekehtivässä pikarissa...
Ja Feeniksin killassa se pussaa Ronia poskelle....

Kommentteja??

15

1126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madameRosmerta

      ...hermy ihan vaan kaverina on ne suukot ja halaukset antanu. Onko käyny mielesä??

      • Winkie

        mä uskon et Hermione on vain Harryn kaveri mut Ronista en tiedä... Hermione ja Ron tappeleekin koko ajan ku aviopari... :D Mä haluisin et niistä tulis joskus myöhemmin sit pari..;)
        Mutta sen näkee sitten myöhemmin ja luulen kumminkin olevani tyytyväinen lopputulokseen ainakin suhde asiassa... ^^


    • Sanna

      Mun mielestä Hermionen ei pitäisi rakastua kumpaankaan heistä. Mä oon aina katsonut heidän välisen suhteen olevan ystävyyttä tai sisaruutta...ei siis mitään romansseja sinne, kiitos.

      Joo, mutta jos pitäisi jompi kumpi valita niin kannattaisin Harry/Hermioneta. Tää johtuu ihan vaan siitä, että Ron ja Hermione esim. riitelee liikaa ja muistakin syistä niistä ei vaan mitenkään vois tulla mitenkään hirveen toimivaa paria.

      • madameRosmerta

        minusta taas ronin ja hermionen PITÄS alkaa seukkaa... :D ne ois hyvä pari.. x)


    • Kuutamo

      No ei kumpikaan!!! Hermione on tarkoitettu jollekkin hänelle sopivalle, kuten myös Ron ja Harry.

      Itse pidän Harry/Ginnystä ja Ron/Lunasta ja Hermione/Krum !!

      • Älkää jaksako noita kuka saa kenet- juttuja!


      • sanna
        hämmästelijä kirjoitti:

        Älkää jaksako noita kuka saa kenet- juttuja!

        täähän on nimenomaan keskustelupalsta....siis huomion KESKUSTELUpalsta...eli siis ei täällä voida lakata puhumasta jostain aiheesta sen takia, että sä et siitä tykkää...samantiänhän pitäisi kieltää koko Harry Potterista puhuminen, koska aina löytyy varmasti joku henkilö, joka on kyllästynyt johonkin keskustelunaiheeseen... anyway, jos sä sanot, että et halua keskustella tästä aiheesta, niin eihän sun oo ees ollu mikään pakko lukea koko viestiäkään....


      • Viiivi

        Öö... En kyllä usko että niin tulee tapahtumaan...


    • ..herätkää..

      ..todellisuuteen ja tajutkaa että harry potteria EI OLE OLEMASSA joten se on ihan yks helevetin sama kenen kanssa se seurustelee ja kenen kanssa ei.

      • Sanna

        mutta aiheesta on silti kiva spekuloida....ja jos se ei sua kiinnosta, niin ei kukaan pakota ees sua lukemaan kyseiseen aiheeseen liittyviä viestejä...


    • Pläiskypallo

      Harry menee lopussa naimisiin Ginnyn kanssa. Ja Hermione Ronin kanssa. SE ON VARMAA, KOSKA OON NÄHNY KAIKKI LEFFAT JA LUKENU KIRJA. Sanottavaa?

    • cthulhupotter

      Mutta tulevaisuudessa Harry pettää Ginnyä Hermionen kanssa. Mustasukkaisuudessa kärvistelevä Ron ajautuu Voiman pimeälle puolelle, tappaa Hermionen ja niin hänestä tulee Darth Weasley, jota Voldemortin sielu kouluttaa sithin oppeihin. Harry vaipuu alkoholismiin tosirakkautensa menetettyään ja muuttaa asumaan roskalaatikkoon. Myöhemmin Ginny tutustuu nuoreen ja viriiliin kentauriin, jolla on kalu kuin hevosella. Aikanaan heidän poikansa suistaa Darth Weasleyn vallasta. Hän joutuu kuitenkin elämään ikuisesti isänsä varjossa, eikä saa pesää Tylypahkan-vuosinaan. Eikä oikeastaan ikinä. Ginny ei ymmärrä poikaparan ahdinkoa, eikä anna hänelle rahaa ilotalossa vierailua varten. Harryn kuoltua tuo apaattinen nuorukainen muuttaa hänen roskalaatikkoonsa, jossa iloa elämän ankeuteen tuovat äidin exän jälkeensä jättämät vanhat miestenlehdet sekä Necronomiconin lähes täydellinen laitos. Aikanaan poika oppii Suurten Muinaisten viisauden ja onnistuu kutsumaan Cthulhun esiin. Varma tieto.

      • Hermuonni

        Ja mistähän sait tietää..?


      • Säbääjä

        Sä sekotit Star Warsin ja Harry Potterin


    • no jos kirottu lapsi lasketaan niin herppa (hermione) on aina ollut vain kaveri harrylle ja lopulta ollut ihastunut vain roniin. mut jos ei niin herppa on sus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe