Tiiäthän tunteen, kun kaikki on päällisin puolin hyvin, oot ihan tyytyväinen ja positiivinen.
Mutta kaipaat. Että se joku kävelis sua vastaan, ottais kädestäsi kiinni, halaisi, painaisi syliinsä ja kertoisi ikävöineensä, katsoisi sinua silmiin ja hymyilisi eikä välittäisi vaikka itkisit vuosien itkut hänen sylissään, antaisi vain itkeä kaiken ikävän ulos.
Joskus mietin. Että kun on menettänyt sen elämänsä rakkauden, tietää, ettei kukaan voi koskaan häntä korvata tai paikata, että pakkautuuko ne tunteet... ja ryöpsähtäis tuosta vain. Vaikka olen tyyni ja hillitty, sinä ravistelisit maata jalkojeni alla. Ikinä en antaisi sydämeni tai ajatukseni katkeroitua. Iloisin vaikka usein niin raskain ja haikein mielin sinua mietin... joskus niitä saamattomia vastauksia. Että elämä antaa ne, mitä sinä et voinut, ikään kuin joskus ne asiat vain kirkastuvat. Niinhän ne tekivät nuorempanakin...
Joku upeaääninen nainen soitti juuri tämä hotellin aulassa flyygeliä ja lauloi Mun sydämeni tänne jää.. arvaa tekikö mun sydämelle hyvää. Itsepäisesti se jäi kiinni sinuun eikä käskevällä järjelläni ole siihen mitään otetta, ei vieläkään viidenkään vuoden jälkeen. Olkoon, hölmö sydän.
Nyt olen ehkä fyysisesti sinua lähempänä. Mutta tapahtuu, mikä on tapahtuakseen ja näemme vielä, jos näemme. Kävelin illalla tuolla rannoilla. On se haikeaa, kerta kaikkiaan.
Voi hyvin rakkain, pidä itsestäsi huolta.
Rakkauskirje miehelle
25
326
Vastaukset
- Anonyymi
Hohhoijaa naisena esiintyvä, olihan ros kaa taas ikikliseikeen uli uli vuosien itkut toiset kun ei näitä lue niille tulee pahat kitkut
- Anonyymi
kliseineen* näin voi muuten vastata omaan kommenttiinsa joko tekstiään korjaten tai mitä tahansa vedättäen
- Anonyymi
Kivat sullekin. Sinä se jaksat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kliseineen* näin voi muuten vastata omaan kommenttiinsa joko tekstiään korjaten tai mitä tahansa vedättäen
Totta juuri näin täällä on oikeestaan mikä vaan kirjoittamiseen liittyen mahdollista myös hyvässäkin, johon mä ainakin enemmän uskon tai ainakin tahdon uskoa :)
- Anonyymi
Jos vaan opettelist ohittamaan ilman tuota iänikuista litaniaasi ja antaisit ihmisten purkaa tunteitaan rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat sullekin. Sinä se jaksat.
Todellakin jaksan. Uskoisit sinäkin vaikka ufoihin ennemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta juuri näin täällä on oikeestaan mikä vaan kirjoittamiseen liittyen mahdollista myös hyvässäkin, johon mä ainakin enemmän uskon tai ainakin tahdon uskoa :)
Jep jep, ehkä myös sinä mies uskot omiin tarinarakennelmiisi tai jos et edes osittain uskoisi, niin miksi jatkaisit. Tässä olis taas oikoluvun mahdollisuus käsillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan opettelist ohittamaan ilman tuota iänikuista litaniaasi ja antaisit ihmisten purkaa tunteitaan rauhassa.
Jos päättäisit lukea tätä samaa lauseita pötkönä ilman mitään järkevää sanajärjestystä ja etenkin vailla mitään autenttista tunnetta, niin ehkä pääsisit siihen loppupäätelmään, mikä pitää paikkansa. Tästä ujelluksesta nimenomaan puuttuu se tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos päättäisit lukea tätä samaa lauseita pötkönä ilman mitään järkevää sanajärjestystä ja etenkin vailla mitään autenttista tunnetta, niin ehkä pääsisit siihen loppupäätelmään, mikä pitää paikkansa. Tästä ujelluksesta nimenomaan puuttuu se tunne.
Objektiivisuus ilman haavemaata on päivän sana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin olet kyllä melko kamala eläjä. Voisitko olla johiljaa. Mene johonkin muualle räkyttämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin olet kyllä melko kamala eläjä. Voisitko olla johiljaa. Mene johonkin muualle räkyttämään
Sinun kipuiluai loppuisi lyhyeen kun päättäisit toimia ja lähteä kyselemään iltakirjeidesi perään IRL ja kuinkas sitten kävisikään.
- Anonyymi
No niih nainen 🙄🤗😘😌
- Anonyymi
Kai paa. Paa. Niinpä.
- Anonyymi
No miksi ap menetti rakkautensa kohteen?
- Anonyymi
Tämä on kalastelua, jotta ihmiset kertoisivat ja tivailisivat lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kalastelua, jotta ihmiset kertoisivat ja tivailisivat lisää.
En odota tivaamisia tms. Kirje on vinkki hänelle, jos nyt sattuisi lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En odota tivaamisia tms. Kirje on vinkki hänelle, jos nyt sattuisi lukemaan.
Hohhoijaa tätä sarjatuotantoa. Iltakirjeitä itsellesi vissiinkin, mene vaikka peilin eteen ja sano ”minä riitän” ja sitten kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa tätä sarjatuotantoa. Iltakirjeitä itsellesi vissiinkin, mene vaikka peilin eteen ja sano ”minä riitän” ja sitten kohti uusia pettymyksiä.
Mene ihan itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hohhoijaa vaan itelles. Kuuluko sanavarastoon mitään järkevää?
Jaxuhalit
- Anonyymi
😴😪☹😿😻😥🥰😘
- Anonyymi
Ainoa trolli olet sinä jokaista naista mieheksi vainoama. Etsi nyt jo toinen ketju vitseillesi ja anna tämän olla.
- Anonyymi
Ai täältä löytyi tällainenkin 😅
- Anonyymi
Aika löytö? Enpä muista enää, mitä tuntemuksia noina aikoina kävin läpi? Ehkä hän jota tuolloin ajattelin oli jo edennyt elämässä eteenpäin? Meidän juttu oli enempi mahdollinen reilu vuosi ennen aloitusta. Silloin olisin kaivannut rohkaisua ja tämä aloitus olisi ollut toteutuessaan itsellekin onnen kyyneleitä tuova. Ja olisi ollut todella tunteellinen kohtaaminen rannalla.
- Anonyymi
Voi vitsi miten pitkään tuo naiseksiluulija on päivystänyt palstalla 😲
- Anonyymi
Korjaan mieheksiluulija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847